Escambia County تعلیق اهل بیت جاده خدمه پس از عملیات تست مثبت برای COVID-19

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:24 PM EDT Jul 9, 2020Escambia County است تعلیق اهل بیت جاده خدمه پس

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

Escambia County است تعلیق اهل بیت جاده خدمه پس از یک زندانی در شهرستان کار ضمیمه تست مثبت برای COVID-19.

شهرستان زندانیان ارائه خدمات چنین زمینه نگهداری و پشتیبانی به شهرستان های دفن زباله, حیوانات, خدمات, اجرای کد و ناوگان عملیات تعمیر و نگهداری.

"اقدام به تعلیق عملیات جاده خدمه گرفته شده است برای محافظت از زندانیان در اصلاح افسران دیگر شهرستان کارکنان که نظارت بر زندانی جزئیات و همچنین شهروندان هستند که در اطراف برخی از عملیات که در آن ما ارائه خدمات" Escambia County اصلاحات رئیس غنی پاول گفت: در شهرستان مطبوعاتی. "زندانی جمعیت باقی خواهد ماند و تحت نظر به مدت 14 روز به شناسایی اگر هر یک از دیگر زندانیان تبدیل شده اند آلوده و یا ارائه هر گونه نگرانی. خوشبختانه کادر پزشکی توصیه می کند که هیچ زندانی در حال ارائه به نگرانی های پزشکی در این زمان. ما در حال ادامه برای تمیز کردن بیشتر سعی کنید برای جلوگیری از گسترش بیشتر COVID-19 و ماسک همچنان در دسترس برای همه زندانیان."

بخش مطبوعاتی گفت: عملیات شناسایی شد با درجه حرارت پس از بازگشت سه روز پیش و بلافاصله جدا شده و دور از دیگران است. از طریق تماس با ردیابی دو اضافی زندانیان و تادیبی از یک افسر در حال آزمایش هستند.

به عنوان روز پنج 132 زندانی شده اند تست شده در Escambia County زندان برای COVID-19. در حال حاضر 71 موارد مثبت, 12 موارد منفی و 49 در انتظار نتایج. نیز وجود دارد که 18 Escambia County زندانیان مستقر در شهرستان والتون زندان که تست مثبت برای COVID-19 با توجه به این شهرستان است.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن