Escambia County, معلم, مطالعه می یابد 42% ناراحت کننده از بازگشت به مدارس

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 15, 2020حدود 42 درصد از Escambia

توسط NEWSSALAM در 25 تیر 1399

حدود 42 درصد از Escambia County مربیان که در پاسخ به یک بررسی اخیر گفت: آنها احساس نمی راحت از بازگشت به کلاس درس در زمان سلامت آب و هوا.

بررسی های انجام شده توسط معلمان محلی' اتحادیه Escambia, آموزش, انجمن, نظرسنجی حدود 700 معلمان در احساسات خود را در مورد دولت دستور برای آجر و ملات مدارس برای بازگشایی این اوت.

"آنها در حال تماشای, موارد, اینجا, و من فکر می کنم آنها نگران افزایش در تعداد موارد در اینجا در Escambia County" گفت: Darzell وارن رئيس جمهور از منطقه اقتصادی اروپا.

آبی کوسه برنامه به صورت اوت: چه خواهد شد Escambia County مدارس در پاییز ؟ خانواده ها باید 3 گزینه.

در سانتا رزا شهرستان: ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

در مورد یکی از 10 نفر تست شده برای COVID-19 در Escambia County باید دوباره مثبت با توجه به داده ها از فلوریدا وزارت بهداشت. شده اند وجود دارد تقریبا 4,500 موارد تایید شده در شهرستان و ميانه سن برای یک فرد با COVID-19 در Escambia County پایین است به 36.

تحت سفارشات از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و فلوریدا آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران این Escambia County School District است جعل پیش رو با برنامه ای برای ارسال دانش آموزان و کارکنان به پردیس Aug. 10.

در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد این منطقه را بازگشایی طرح سرپرست مالکوم توماس گفت: ماسک می تواند به تشویق و اما مورد نیاز و اجتماعی فاصله غیر ممکن خواهد بود در بسیاری از مدرسه تنظیمات از قبیل کلاس ها و اتوبوس ها.

اما داشتن آن حمایت در جای خود بسیار مهم است به معلمان سطح راحتی از بازگشت به دانشگاه های اروپا بررسی یافت.

در یک مقیاس از 1 تا 5 با 1 بودن راحت نیست و 5 که خیلی راحت حدود 42 درصد گفت: آنها نیست راحت رفتن به دانشگاه در این آب و هوا. حدود نیمی از آنها خواهد بود تا حدودی راحت بازگشت به مدارس اگر ماسک و اجتماعی فاصله در محل.

در سراسر کشور و در سراسر کشور نگرانی که آیا آن را بی خطر به بازگشایی مدارس در COVID-19 نقاط مانند فلوریدا مطرح شده توسط معلمان و کارکنان مدرسه.

آمریکا, فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان — یک اتحادیه کارگری است که نشان دهنده هزاران نفر از متولیان سرایداران رانندگان اتوبوس و خدمات غذایی کارگران — که این بسیار نگران فلوریدا تصمیم به بازگشایی حتی به عنوان آن را تبدیل به یک "جهانی کانون" از COVID-19.

"به عنوان یکی از آخرین متحده برای تحمیل ماندن در خانه سفارشات و یکی از اولین برای بازگشایی, ما در حال حاضر پرداخت این قیمت برای شتابزده تصمیم گیری در بهداشت عمومی" AFSCME فلوریدا رئیس جمهور ویکی سالن در بیانیه ای گفت. "فلوریدا است که در حال حاضر رکورد جدیدی از کروناویروس موارد و مرگ و میر تقریبا هر روز. ما نمی توانیم به همان اشتباهات را دوباره قرار داده است که سلامت و ایمنی کودکان ما و کسانی که مراقبت از آنها در خطر است."

وارن گفت که با وجود فشار از سوی دولت های ایالتی و فدرال برای بازگشایی مدارس, دولت, نیست, ارائه بودجه کافی و یا منابع حاصل از آن اتفاق می افتد با خیال راحت.

منطقه اقتصادی اروپا سازمان "ماشین رژه برای امن بازگشایی مدارس" در ساعت 10 صبح روز شنبه با اشاره به "رشد تعداد موارد مثبت در شهرستان ما را نمی توان نادیده گرفت. اجازه دهید نشان می دهد چقدر مهم ایمنی و سلامت به جامعه ما است." رژه سفر خواهد کرد از این شهر و کشور پلازا در 3300 N. سرعت بلوار. به منطقه ورنون McDaniel ساختمان در 75 N. سرعت بلوار.

کارکنان و پدر و مادر وابسته به Escambia County School District تشویق به پیوستن به رژه و آن را نشانه ای برای بالا بردن آگاهی از نگرانی های خود را.

افزایش حقوق و دستمزد: DeSantis ناخن را پرداخت افزایش فلوریدا معلمان

فشار از بالا: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به خودداری از کمک های مالی به مدارس اگر آنها نمی بازگشایی این سقوط

"ما اعتراض داریم و در تلاش برای آگاهی به جامعه است که ما نیاز به مطمئن شوید که ما این راست است که ما باز با تمام اقدامات احتیاطی در جایی که ما نیاز داریم باید بودجه مورد نیاز برای مدارس ما" وارن گفت.

مربیان نیز برنامه ریزی برای صحبت کردن در Escambia County, مدرسه, مدیره جلسه بعدی جولای 21 و وارن خواست جامعه برای حمایت از مربیان با تماس با خود قانونگذاران و درخواست از آنها برای حمایت از قهرمانان, قانون بودجه محرک است که کمک های جوامع در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

بیش از 2000 اصرار سانتا رزا County School District برای ارائه آموزش از راه دور

به طور جداگانه و دیگران در سراسر کشور هستند ابراز نگرانی در مورد برنامه ریزی بازگشایی مدرسه و دانشگاه در ماه اوت است.

بیش از 2000 نفر امضا کرده اند یک درخواست درخواست سانتا رزا County School District برای ارائه آموزش از راه دور گزینه برای سال تحصیلی آینده. درخواست نویسنده, اشلی میلر نوشت: منطقه در حال حاضر تنها ارائه می دهد در فرد راهنما تحصیل در خانه و سانتا رزا آموزش آنلاین گزینه ای است که caters به دانش آموزان پیشرفته تر.

این طومار می پرسد منطقه به اجرای گزینه های اضافی مانند آموزش از راه دور است که اجازه می دهد دانش آموزان به مطالعه از خانه در حالی که هنوز دریافت آموزش زنده از معلم در کلاس درس و یا یک مدل ترکیبی که در آن کودکان می تواند تقسیم زمان بین چهره به چهره و آموزش آنلاین.

فعلی تخته سنگ از ارائه "باعث شده است که هزاران نفر از خانواده ها در منطقه به انتخاب بین فرزندان خود را, روان, سلامت, سلامت جسمی, و آموزش و پرورش — تصمیم پدر و مادر هرگز نباید خواسته را به" میلر نوشت.

بیشتر: "مثل یک پیاده در یک بازی سیاسی': متناقض مدرسه بازگشایی برنامه های ترک معلمان و پدر و مادر وضعیتی وخیم

در سطح دولت درخواست, درخواست DeSantis به نگه داشتن ساختمان مدرسه بسته این سقوط را به دست آورد تقریبا 77,000 امضا در پنج روز.

با وجود این در حال انجام بحث, Escambia County مدارس هنوز در حال برنامه ریزی برای بازگشایی در حدود چهار هفته است. منطقه ارائه شده است که خانواده سه گزینه برای دریافت آموزش: سنتی فرد در آموزش از راه دور گزینه ای است که بسیار regimented و که شامل روزانه آنلاین و آموزش از یک معلم و یک مجازی گزینه ای است که محدود معلم تعامل و تا حد زیادی خود هدایت توسط دانش آموزان.

پدر و مادر خواسته شده است تا انتخاب های خود را به ecsd-fl.schoolloop.com/reopening در ژوئیه 20.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن