Escambia مکمل های اورژانس با آمبولانس خصوصی به عنوان یک اقدام احتیاطی به عنوان COVID-19 مورد افزایش

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 10, 2020Escambia County Emergency Medical Services اجرا

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

Escambia County Emergency Medical Services اجرا کرده است آن کمک های متقابل طرح را در دیگر دستگاه آمبولانس به عنوان یک اقدام احتیاطی در پاسخ به کروناویروس همه گیر مسئولان شهرستان در روز جمعه گفت.

تازه استخدام Escambia County Public Safety مدیر Jason راجرز گفت: در طول یک مجازی کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه که حداقل دو اضافی خدمه آمبولانس آورده شده است از این شرکت است که در عمل نجات دهنده خدمات آمبولانس در شهرستان سانتا رزا.

"ما می خواهیم به تکیه بسیار دور رو به جلو و مطمئن شوید که ما را به یک وضعیت که در آن کسی تماس 911 و ما نه در دسترس به پاسخ" راجرز گفت. "پس از آن نبود که این آخر هفته یک کانون آن بود که ما می خواهیم مطمئن شوید که ما این منابع را در جای خود."

حداقل نه Escambia County EMS کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و پنج کارکنان در انتظار نتایج آزمون. یکی دیگر از هفت دلیل از دلایل دیگر مربوط به COVID-19.

راجرز گفت: با 21, کارکنان, از, اورژانس, بخش هنوز حدود 130 نفر گزارش به کار می کنند.

در ساعات اوج این شهرستان به طور معمول اجرا می شود 18 خدمه آمبولانس اما راجرز گفت: این آخر هفته آنها را در حال اجرا 17 دستگاه آمبولانس و یک پاسخ سریع خودرو.

"است که به عنوان نزدیک به همه به کار و زندگی عادی به عنوان امکان پذیر است که ما احتمالا می تواند دریافت" راجرز گفت. "همان برای شنبه هم یکشنبه است."

روز جمعه تعداد: Escambia و سانتا رزا شهرستانهای گزارش 205 جدید COVID-19 موارد جمعه یک مرگ

راجرز گفت: این حرکت را در خصوصی خدمه آمبولانس بود و احتیاط.

"ما حداقل نیروی انسانی سال گذشته بود 10 آمبولانس و این چیزی است که ما اجرا می شود به طور منظم" راجرز گفت. "بنابراین من با صحبت (EMS) رئیس (جیمی) Maddrey و گفت: من نمی خواهم به یک وضعیت اضطراری که در آن ما در 10 و ناگهان ما در نه و هشت به دلیل COVID-19. بنابراین ما با تکیه بسیار دور به جلو و نهاد ما کمک های متقابل طرح است. این است که بسیار شبیه یک طوفان پاسخ. پس از چند تماس تلفنی و ما باید نیروی انسانی بسیار فراتر از جایی که ما نیاز به, که فوق العاده است."

چرا که نجات دهنده خدمات آمبولانس' شرکت مادر جهانی پزشکی پاسخ (GMR) عمل دیگر خدمات آمبولانس در منطقه آنها خواهد بود قادر به آوردن در بیشتر آمبولانس در صورت نیاز.

"اگر ما مجبور به گرفتن کمک از آلاباما ما قطعا می توانید انجام دهید که" راجرز گفت. "به همین دلیل ما در حال همکاری با GMR زیرا آنها پدر و مادر بزرگ برای بسیاری از شرکت خدمات آمبولانس. بنابراین آن را فقط ممکن است نجات دهنده آن می تواند شخص دیگری که — اگر و هنگامی که این نیاز بوجود می آیند که آنها خواهد شد بسیار به سرعت."

Escambia County دیده است یک افزایش شدید در موارد و افزایش در نسبت آزمون آینده را مثبت بیش از چند هفته گذشته است.

مانند شهر Pensacola, Escambia County اتحاد خود را راه اندازی داشبورد از داده های محلی در COVID-19 که با هم می کشد تعدادی از موارد روزانه بستری شدن در بیمارستان و تعداد کل تخت بیمارستان در دسترس است. بر خلاف شهر داشبورد شهرستان را شامل نمی شود هر گونه اطلاعات در مورد وضعیت اولین پاسخ دهندگان.

شهرستان اضافه شده 153 موارد جدید در روز جمعه آوردن تعداد موارد تایید شده از فلوریدا وزارت بهداشت از ماه مارس به 3,485. وزارت بهداشت نیز گزارش داد که 52 ساکنان فلوریدا درگذشت در Escambia County, و همچنین به عنوان سه غیر-ساکنان فلوریدا.

برخی از این موارد جدید شده اند با توجه به شیوع COVID-19 در Escambia County jail. شیوع بیماری در زندان شهرستان جمعیت برای اولین بار شناسایی شده در جولای 2 زمانی که این شهرستان اعلام کرد سه زندانی تا به حال آزمایش مثبت است.

Escambia County اصلاحات رئیس غنی پاول گفت: در طول کنفرانس مطبوعاتی جمعه که 162 شهرستان زندانیان تست شده اند و 83 مثبت 18 منفی و 61 در انتظار یک رای مثبت از 21.7 درصد.

تا زمانی که در زندان به اتمام است, Escambia County همچنین خانه های زندانیان در شهرستان والتون. پاول گفت: در حال حاضر 156 شهرستان زندانیان در شهرستان والتون زندان و 30 از کسانی که زندانی هستند مثبت برای COVID-19.

جاده خدمه متوقف شد: Escambia County تعلیق اهل بیت جاده خدمه پس از عملیات تست مثبت برای COVID-19

در علاوه بر این به زندانیان 23 نفر از اعضای اصلاحات کارکنان هر دو از افسران و پرسنل اداری باید آزمایش مثبت و دیگری 35 در انتظار نتایج.

پاول گفت: همه مثبت زندانیان در حال مشاهده برای هر گونه مسائل پزشکی به عنوان آنها بهبود می یابند.

"ما هنوز هم کسی است که هر چیزی غیر از بدون علامت که ما اینجا ایستاده در حال حاضر" پاول گفت.

با وجود این بدون علامت موارد پاول گفت: ماسک در زندان اجباری نیست اما "بسیار تشویق شده است."

"اکثر اگر نه همه (کارکنان) شرکت دارند و همان چیزی که با اهل بیت جمعیت" پاول گفت. "انتظار این است که اگر آنها در حال حمل و نقل از مسکن واحد که آنها قرار. و اگر موضوع را با آنها امتناع از قرار دادن ماسک بر روی صورت و سپس ما را برای خدمت به آنها را. اما باز هم ما تا به حال به هیچ وجه مسائل با زندانیان تمایل یا باید بگویم به دلیل خودداری از قرار دادن ماسک بر روی."

راجرز گفت: در امنیت عمومی ادارات و ماسک مورد نیاز هنگامی که کارکنان نمی توانند فاصله اجتماعی.

"اگر شما را ترک ایستگاه آتش شما باید در یک ماسک" راجرز گفت. "اگر شما در یک تماس شما باید در یک ماسک. EMS است به همان شیوه شما در وسیله نقلیه شما باید ماسک خود را در. با همان نجات غریق. اگر آنها قادر به فاصله اجتماعی در یک غریق ایستاده و ما دو نجات غریق که در داخل پایه آنها قرار بود در ماسک خود را."

Escambia County مدیر جانیس گیلی گفت: این شهرستان به عنوان یک کل بود "تشویق" کارکنان به پوشیدن ماسک و قرار است پلکسی گلاس موانع که در آن کارکنان باید برای ارتباط برقرار کردن با مردم است.

"کاملا رک و پوست کنده ما تا به حال کارکنان متعدد با ما به اشتراک بگذارید که آن را بسیار دشوار است برای پوشیدن یک ماسک و فیزیکی وجود دارد دلایل که چرا مردم مشکل دارند با پوشیدن ماسک" گیلی گفت. "و ما در حال انجام بهترین های ما به مطمئن شوید که ما در حال با احترام از یکدیگر فاصله و فضا. و به همین دلیل آن نشده است و لازم الاجرا است. اما من می دانم که ما یک مقدار زیادی از کارکنان است که بسیار آگاهانه از وضعیت خود و دیگران در اطراف آنها. و آنها در تلاش هستند تا خیلی محترمانه و مطمئن شوید که آنها در حال حفاظت از آنها است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن