اخلاق شکایت علیه کمیسر Underhill بیش از GoFundMe صندوق دفاع حقوقی

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 5 سال 2020Escambia County کمیسر داگ Underhill موضوع اخلا

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

Escambia County کمیسر داگ Underhill موضوع اخلاق شکایت وی از سوی مامورین او نتوانست به گزارش پول مطرح برای دفاع قانونی به عنوان هدیه به عنوان مورد نیاز تحت قانون فلوریدا.

شکایت ثبت شده توسط David خرس معاون رئیس جمهور از لوئیس خرس شرکت ، که نیز در دو پرونده های حقوقی علیه Underhill بیش سوابق درخواست.

خرس ارائه اخبار مجله یک کپی از شکایت او با ثبت فلوریدا کمیسیون اخلاق در ماه آوریل است. شکایات در نظر گرفته محرمانه تحت قانون فلوریدا مگر اینکه این کمیسیون می یابد علت احتمالی یا موضوع شکایت waives حق خود از محرمانه بودن.

قاضی فدرال توصیه حول طرح دعوی در دادگاه بیش از داگ Underhill رسانه های اجتماعی

Escambia County کمیسر داگ Underhill شکایت بیش از پرونده های عمومی درخواست

خرس شکایت سه اصلی اتهامات که Underhill نقض فلوریدا هدیه گزارش قانون برای مقامات دولتی.

Underhill گفت: اخبار مجله که هیچ یک از اتهامات در خرس شکایت درست هستند.

"مخالفان سیاسی من به طور مداوم سعی کنید به استفاده از این ابزار سعی کنید برای غلبه بر این واقعیت است که شهروندان Escambia County, رای من در دفتر" Underhill گفت. "وجود دارد یک تعداد مختلف ادعا می کند که آقای خرس باعث می شود هیچ یک از آنها درست است که ثابت شده است در مورد بقیه آنها. بنابراین من به جلو نگاه به اجازه می دهد روند اجرای خود را از طریق."

فلوریدا کمیسیون اخلاق قبلا هیچ زمینه ای برای شکایت در سال 2018 در برابر Underhill سابق Escambia County کمیسر Wilson رابرتسون بیش از ایده ایجاد یک صندوق دفاع حقوقی.

Underhill مطرح شده بیش از $4,800 برای دفاع قانونی در یک دعوی افترا آورده Pensacola مشاور و تاجر اسکات میلر. Underhill با موفقیت دفاع از دعوی اما میلر به دادگاه تجدید نظر آن را به فلوریدا اول دادگاه تجدید نظر که در آن این است که هنوز در انتظار.

خرس شکایت مدعی Underhill شکست خورد به گزارش پول کمیساریای دریافت از طریق یک GoFundeMe صفحه ای که پول خود را از صندوق دفاع حقوقی.

Underhill را هزینه های قانونی در افترا شکایت رسیده بیش از 15.000 دلار در سال گذشته است.

خرس نیز مدعی Underhill نادرست به دنبال $1,039.52 در سفر بازپرداخت از پنساکولا ورزشی برای 2018 سفر به کانادا برای بلند کردن تجهیزات برای جت اسکی مسابقه مسابقات.

یک سوم اتهام شامل 10 ، 000 دلار وام از بانک مرکزی در Underhill را تا سال 2017 افشای مالی شکل بود که در پس افشای مالی اشکال. خرس مدعی است که بر اساس Underhill امور مالی او دریافت وام ترجیحی بخشش اگر چه این شکایت را فراهم می کند هیچ مدرکی وجود ندارد.

"او قرار است به گزارش هر نوع شرایط مطلوب به عنوان یک هدیه و ما نمی توانیم دسترسی پیدا کنید و مردم باید بدانند که چرا شما باید فایل هدیه گزارش" خرس گفت.

Underhill گفت او مطمئن است که شکایت اخراج خواهد شد.

"کار من این است که سازگار با تمام قوانین به بهترین توانایی های ما" Underhill گفت. "من حدس می زنم شما می توانید متهم هر کسی از هر چیزی که شما می خواهید, اما لزوما آن را درست است."

Underhill انتقاد کرده است خرس و خانواده خود را برای مقدار زیادی از پول آنها اهدا به محلی سیاسی نامزدها.

Underhill همچنین ادعا کرد که خرس افشای اخلاق شکایت به اخبار مجله بود در برابر قانون است.

"من نمی توانم بگویم که من تعجب" Underhill گفت. "دیوید خرس بسیار نادرست و جذاب در شیوه های نادرست."

خرس است که در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر Underhill بیش سوابق درخواست خود را در مورد رسانه های اجتماعی اشاره از خانواده خرس.

خرس گفت: او معتقد است آخرین اتهامات باید مورد بررسی قرار گیرد اما همچنین که Underhill نظرات در برابر خانواده خود یک مسئله است.

"من بیمار از او سوء استفاده" خرس گفت. "او به طور مستمر اهانت به خانواده من است."

خرس گفت: او معتقد است Underhill است سوء استفاده از قدرت و نقض خرس حقوق مدنی با مسدود کردن او را در رسانه های اجتماعی زمانی که او تلاش می کند برای مقابله با او.

"من فکر می کنم او بد برای جامعه ما" خرس گفت. "منظورم این است که او قطعا آسیب رساندن به من و خانواده ام. بنابراین من قصد دارم به نگاه در هر فرصت که در آن او است و قانون شکنی و سوء استفاده از موقعیت خود و من قصد دارم به افشای او را برای آن. مردم نیاز به درک که آنها رای دادند و بدانند که آنها اعتقاد داشتند که او می گوید همه چیز, چرا که آنها درست نیست."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن