"هر شیرماهی حسادت است:" بولتون بگویید-همه نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن معنی روحیه سبیل مرتبط با سخنان

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به تازگی منتشر شده خود را بگویید-تمام کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است, باز

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به تازگی منتشر شده خود را بگویید-تمام کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است, بازگویی تجارب خود را با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. اکثریت این کتاب با تمرکز بر تهمت های مکرر در مورد اظهارات بولتون برجسته سبیل.

گزیده ای از اتاق که در آن اتفاق افتاده است:

زمانی که سوال در رویکرد خود را برای کاهش اثرات تغییرات آب و هوا بر اکوسیستم مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار داشت: "نگاه بولتون سبیل! هر شیرماهی حسادت که چیزی نیست! به نظر می رسد مانند یک خرس قطبی درگذشت چهره اش!"

مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب مضر نظرات به سمت من بود اما خیلی روشن او فقط طرح خود ناامنی است.

در طول بهداشت عمومی جلسه او یک بار کمربندش را بست بی "من از خوردن بیش از حد فست فود? خوب بولتون به نظر می رسد مثل یک شکست خورده سرهنگ ساندرز فوتبال! به نظر می رسد مانند نوشیدن یک آبجو ریشه شناور و پس از آن هرگز لب هایش را لیسید!"

بولتون نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن مخفیانه بینی کمک از کشورهای دیگر درخواست ولادیمیر پوتین و شی جینپینگ برای اطلاعاتی که ممکن است کمک به او آمد تا با راه های جدید را به تمسخر بولتون سبیل.

"گراز دریایی سبیل سبک نقش مهمی در تاریخ این کشور است که فراتر از ریاست جمهوری" بولتون اظهار داشت: در Reddit AMA. "من امیدوارم که من داستان می تواند کمک به افشای فساد و بی عدالتی در کشور ما مواجه است."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس Om Jahagirdar در ojahagir 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن