F-22 رپتور تصادفات در Eglin در طول روال ماموریت آموزشی; خلبان خارج با خیال راحت

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 6:03 PM EDT مارس 15 سال 2020یک F-22 جنگنده جت با 43 اسکادران

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

یک F-22 جنگنده جت با 43 اسکادران جنگنده سقوط کرد و در حدود 9:15 صبح جمعه در پایگاه نیروی هوایی Eglin رزرو.

خلبان که نامش منتشر نشده, خارج با خیال راحت از هواپیما گرفته شده بود به Eglin AFB بیمارستان. خلبان تنها کسی بودم که روی جت.

در اوایل بعد از ظهر جمعه خلبان بود دریافت بازدید از دوستان و خانواده در مرکز پزشکی با توجه به پایه سخنگو.

هواپیما پایین رفت و در 12 مایلی شمال شرقی بخش عمده ای از آلاینده های پایه در چه Ilka کول رئیس رسانه عملیات برای 96 آزمون بال اداره امور عمومی به نام "منطقه بسته" نصب و راه اندازی. از 96 آزمون بال میزبان واحد در Eglin AFB.

تلاش برای به دست آوردن دسترسی به محل سقوط در سرتاسر جمعه صبح و بعد از ظهر ناموفق بودند.

"وجود دارد بدون از دست دادن زندگی و یا غیر نظامی صدمه به اموال مربوط به حادثه" پایگاه اشاره کرد در انتشار اخبار صادر شده در مدت کوتاهی پس از سقوط.

F-22 Raptor, بخشی از 325th جنگنده بال بود در یک روال ماموریت آموزشی با 33 جنگنده بال در زمان تصادف با توجه به کول.

کول افزود که سقوط هواپیما بود و بخشی از یک پل هوایی برنامه ریزی شده صبح جمعه به افتخار اولین پاسخ دهندگان و پرسنل بیمارستان در خلیج و خلیج فارس استان ها برای کار خود را در خط مقدم نبرد علیه COVID-19.

این تصادف باعث Eglin AFB مقامات به یاد چهار جت در حال حاضر در هوا که درگیر در سعادتآباد با توجه به Tyndall پایگاه نیروی هوایی سخنگوی همین آریاس. این 325th جنگنده بال که سقوط F-22 تعلق دارد منتقل شد از Tyndall AFB به Eglin AFB به عنوان یک نتیجه از سال 2018 طوفان مایکل که همه اما نابود Tyndall AFB.

با توجه به آریاس وجود خواهد داشت دو, تحقیق در مورد سقوط, بررسی ایمنی و حادثه بررسی است. ایمنی تحقیقات مربوط به خلبانان در نظر بگیرند واقعی انجام پرواز است. حادثه بررسی خواهد شد شامل چه آریاس به نام "متقابل انضباطی تیم" است که تلاش برای تعیین علت سقوط.

نتایج حاصل از این بررسی ایمنی نمی تواند ساخته شود اما این حادثه گزارش تحقیق و تفحص خواهد بود یک سند عمومی. حادثه تحقیقات می تواند ماه ها یا حتی سال برای تکمیل.

معلوم نبود جمعه که آیا این تصادف موجب هر گونه آتش نگرانی در منطقه ای که در آن آتش سوزی مصرف کرده اند صدها هکتار, در روزهای اخیر, و, که باقی می ماند یک تهدید در منطقه فعلی گرم و خشک است و باد می وزد الگوی آب و هوا.

F-22 پیشرفته ترین جنگنده هواپیما پرواز در ارتش. این رادار-فرار از خفا قابلیت ها و توانایی نابود کردن اهداف چندگانه است. تولید آن متوقف شد در طول جنگ در عراق بود که آن را به عنوان بیش از حد گران و نامناسب به ضد شورش خشمگین جنگ در عراق و افغانستان است. نیروی هوایی لیست 183 F-22s در آن موجودی و هزینه های آن در 143 میلیون در هر هواپیما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن