در مواجهه با انتقاد قربانی سرزنش استنفورد اصلاح آزار و اذیت جنسی دستورالعمل های صفحه وب و اما انتقاد همچنان ادامه دارد

پس از استنفورد آزار و اذیت جنسی سیاست های دفتر (SHPO) سایت دریافت انتقاد از اعضای هیات علمی و دانشجویان برای "

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

پس از استنفورد آزار و اذیت جنسی سیاست های دفتر (SHPO) سایت دریافت انتقاد از اعضای هیات علمی و دانشجویان برای "قربانی سرزنش" و به حداقل رساندن سوء رفتار جنسی در دستورالعمل برای توقف آزار و اذیت دانشگاه است تجدید نظر SHPO صفحه از بین بردن یک نمونه نامه می گوید که قربانیان چگونه به مقابله با عاملان و اضافه کردن اطلاعات در مورد نحوه گزارش سوء رفتار جنسی به دانشگاه.

اما فعالان می گویند این سایت هنوز مسائل: یک هشدار است که گزارش نادرست می تواند منجر به نظم و انضباط را به این تصور غلط است که اتهامات نادرست هستند که لرز گزارش و دستورالعمل برای گزارش سوء هنوز هم گیج کننده و متناقض این فعالان می گویند.

این دستورالعمل که مشخص شده تحت SHPO "چه شما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از آزار و اذیت جنسی" صفحه به طور خاص آدرس آزار و اذیت جنسی مرتکب شده "سرپرست یک معلم یا شخص دیگری که دارای قدرت بیش از شما است."

سال چهارم جامعه شناسی Ph. D. student اما Tsurkov که در خدمت به عنوان مدیر شرکت خشونت جنسی پیشگیری برای ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) گفت که او و یکی دیگر از دانشجویان فارغ التحصیل ملاقات با SHPO مدیر Laraine Zappert در فوریه 2019 به "نقطه ای از این مشکل توصیه برای مقابله با یک حمله" گنجانده شده در دستورالعمل.

"به ما گفته شد که این زبان به سمت چپ بیش از دهه های قبلی بود که به روز" Tsurkov نوشت: در یک ایمیل روزانه. "به ما گفته شد SHPO خواهد کار بر روی به روز رسانی این. این باید تصحیح طولانی در پیش است."

روز جمعه در دانشگاه استنفورد استاد حقوق و عنوان نهم فعال میشل Dauber ارسال یک صدای جیر جیر صحبت کردن در برابر SHPO را توصیه.

"هی خانم ها استنفورد است و برخی از راهنمایی در مورد چه باید بکنید هنگامی که خود را پروفسور است, وحشت زده" Dauber نوشت. "فقط به او بگویید برای متوقف کردن و به طور معمول نگران رفتار متوقف خواهد شد حق دور."

در صدای جیر جیر Dauber با اشاره به یک جمله در وب سایت که قبلا توصیه قربانیان به "ارسال یک بیانیه نوشته شده است" به عاملان و گفت: "به طور معمول شما نمی خواهد که در پاسخ به نامه خود را, اما نگران رفتار متوقف خواهد شد حق دور." Dauber گفت: این trivializes سوء رفتار جنسی نشان می دهد که قربانیان می تواند به توقف آزار و اذیت توسط به سادگی درخواست خود مجرم است.

Meghan وارنر سال سوم جامعه شناسی, دانشجوی دکتری که مطالعات خشونت جنسی تکرار Dauber در یک ایمیل روزانه, نوشتن که "در هر مرحله از این راهنمای نامناسب است. آن را بر اساس این فرض غلط است که آزار و اذیت جنسی است که به سادگی یک miscommunication."

منتقدان این دستورالعمل گفت: آنها به خصوص ناراحت وب سایت مفهوم است که قربانیان برگزاری هر گونه مسئولیت در آزار خود را.

"این است که عمیقا نگران کننده است که در حالی که بازماندگان حقوق تهدید شده اند در سطح ملی و با بتسی DeVos جدید عنوان نهم مقررات استنفورد دولت نیز عدم دانش آموزان خود را با ارائه قربانی سرزنش و کهنه مشاوره که ممکن است در نهایت بیشتر آسیب رساندن به آنها" نوشت سابق ASSU جمهور Shanta Katipamula '19 M. S. '20 در یک ایمیل روزانه.

"این است که هرگز این کار از یک دانش آموز برای گفتن ارومیه برای جلوگیری از اذیت و آزار آنها" Dauber اضافه شده در ایمیل روزانه. "این کار از دانشگاه به اطمینان حاصل شود که ما نمی ارومیه که در حال اذیت و آزار جنسی دانش آموزان است."

منتقدان همچنین در موضوع را با یک نمونه نامه وب سایت ارائه شده بود به عنوان یک الگو برای دانش آموزان به ارسال به یک استاد است که از نظر جنسی آزار آنها.

نامه Dauber گفت که آغاز می شود با یک آدرس به "آقای مشتاق" "کاهش آزار و اذیت جنسی و مشخصه آن را به عنوان به سادگی پسران پسران."

"استاد اذیت و آزار جنسی یک دانش آموز است و نه 'مشتاق' — آنها خطرناک و مخرب شکارچیان که نباید تدریس در اینجا" Dauber نوشت.

"یک دانش آموز که تجربه آزار و اذیت جنسی است و به دنبال اطلاعات می توانید یک پیام واضح و روشن از این سایت: شما به تنهایی" Tsurkov اضافه شده است. "پیشنهاد برای مقابله با یک فرد بدرفتار هولناک است و در مقابل ضربه ملت برای قرار دادن آن ملایم است."

وارنر با انتقاد بخشی از مثال نامه ای که در آن نظری قربانی می نویسد: "خود را مداوم نظرات به my لباس و درخواست برای دیدار با اجتماعی هستند و ناراحت کننده به من و من به شما گفتم به آنها ممنوع است."

"آزار و اذیت جنسی است و نه فقط اجتماعی ناراحت کننده,'" وارنر نوشت. "این می تواند عمیق روانی مفاهیم مالی و حرفه ای نیز هست."

Seo-جوان چو M. A. '01 یک دانشجوی کارشناسی ارشد که متهم در حال حاضر-مرحوم استاد زبان انگلیسی جی Fliegelman دکتری '77 از آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی در سال 2000 نیز به توییتر گرفت را محکوم نمونه نامه.

دیگر دانش آموزان گفت: SHPO دستورالعمل شد متناقض است.

"این به من ایستاده بود که دانش آموز که از نظر آماری به احتمال زیاد یک زن در این مثال لازم است نه "مودب" در یک جمله, اما نگه داشتن آن را مودب' در دیگری" نوشت: سال پنجم, زمین, سیستم, دکتری, دانشجو, Katerina گونزالس با اشاره به یک بخش از صفحه به روز شده است که می گوید قربانیان "این است که یک بار به مودب بودن و یا مبهم" و بعد از آن تشویق قربانیان به ارسال بیانیه ای نوشته شده است که "مودب پایین کلید و واقعی."

"این برجسته استاندارد غیر ممکن است که بازماندگان از آزار و اذیت و خشونت مجبور به رعایت," گونزالس نوشت.

با توجه به گونزالس اولیه صفحه در وب سایت "قرار می دهد تعهد و سرزنش هدف از آزار و اذیت" با دستورالعمل گفتن قربانیان به "در نظر گرفتن این احتمال که harasser ممکن است متوجه است که یک رفتار خاص و توهین آمیز است."

پس از دریافت انتقاد از کاربران توییتر و فعالان SHPO خود را به روز "آنچه شما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از آزار و اذیت جنسی" صفحه در روز شنبه.

"آن را آورده بود توجه ما در این آخر هفته که زمان سایت شامل برخی از مورخ محتوا که به نظر می رسد از این موضوع بسیار جدی از آزار جنسی" نوشت: سخنگوی دانشگاه E. J. میراندا در بیانیه ای روزانه در روز یکشنبه. "ما برای آن عذرخواهی می کنیم و ساخته شده برخی از تغییرات به سایت."

میراندا اضافه شده است که این دانشگاه را راه اندازی یک وب سایت جدید در پاییز.

"سیاست های جدید در حال توسعه هستند در خط با مقررات فدرال که فقط صادر و آن را به اثر اوت 14" میراندا نوشت: با اشاره به روز شده در عنوان نهم مقررات منتشر شده توسط ایالات متحده وزارت آموزش و پرورش در هفته گذشته.

قبل از آن تجدید نظر شده بود در روز شنبه "برخی از مراحل شما می توانید یا از آنها بخواهید برای کمک به" بخش از سایت توصیه می شود دانش آموزان به "صحبت کردن" "به فرد برای جلوگیری از" و "در نظر گرفتن این احتمال که harasser ممکن است متوجه است که یک رفتار خاص و توهین آمیز است."

این بخش در حال حاضر می گوید دانش آموزان به "گزارش" سوء استنفورد به عنوان نهم هماهنگ کننده و "مشورت" با استنفورد منابع به "کشف گزینه های سمت قطعنامه."

همچنین قبل از شنبه را بررسی مرحله دوم از دستورالعمل های توصیه کرده بود که دانش آموزان "ارسال یک پیام نوشته شده به harasser" است که "مودب پایین کلید و واقعی" بیان کرد که "این اغلب می تواند موفقیت در متوقف کردن آزار و اذیت جنسی."

این تغییر شامل اضافی بیانیه گفتن دانش آموزان است که "آن را خوب به درخواست برای انجام به توقف" و با تائید این که "این یک زمان به مودب بودن و یا مبهم است." در این بخش هنوز قربانیان را تشویق می کند برای ارسال یک پیام نوشته شده به خود را harasser و مدعی است که "این اغلب می تواند موفقیت در متوقف کردن آزار و اذیت جنسی."

SHPO همچنین حذف یک توجه داشته باشید در نسخه های قبلی از صفحه گفتن قربانیان "اگر پیام این است که کار باید آن را خصوصی ارتباط بین افراد درگیر را به ارسال یک کپی به هر کس دیگری" و حذف این بیانیه که "به طور معمول شما نمی خواهد که در پاسخ به نامه خود را, اما نگران رفتار متوقف خواهد شد حق دور."

در نهایت SHPO سایت دیگر لینک های بحث برانگیز نمونه نامه.

پس از SHPO منتشر شده تجدید نظر به سایت در شنبه Dauber توییتی "پیروزی"! آنها حذف خزنده 'نمونه نامه" و به یاد به عنوان مرحله 1 اطلاعات در مورد چگونه به واقع گزارش به دانشگاه."

اما Dauber و دیگر منتقدان این سایت گفت: این تغییرات کافی نیست.

Dauber انتقاد سایت گنجاندن یک هشدار است که "ساخت یک گزارش نادرست و یا ارائه اطلاعات نادرست است و زمینه را برای نظم و انضباط است." او اشاره کرد که این به طور بالقوه می تواند منصرف کردن قربانیان از گزارش.

"این شواهد رایگان مجازات تهدید, مجازات برای یک دختر فوق العاده بعید است," او نوشت که "هر دو تقویت اسطوره است که قربانیان به دروغ و لرز گزارش."

"تکرار تحقیقات تجربی نشان داده است که تعداد عمدی "گزارش نادرست" از خشونت جنسی است که کمتر از 10 درصد" Dauber افزود: با استناد به پژوهش های ملی خشونت جنسی مرکز منابع.

علاوه بر این منتقدان گفت: به روز رسانی سایت هنوز ارائه گیج کننده گزارش سیاست کارگردانی تمام قربانیان به عنوان نهم هماهنگ با وجود این واقعیت است که دانشگاه استنفورد اداری راهنمای برای آزار و اذیت می گوید عنوان نهم هماهنگ کننده دسته "حوادث مربوط به دانش آموزان" در حالی که غیر دانشجو قربانیان باید گزارش به SHPO.

"وب سایت خود را به نظر می رسد تمرکز بیشتر بر ارائه generic راه فرد می تواند در پاسخ به آزار و اذیت جنسی به جای ارائه راهنمایی های مفید برای گزارش و یا تبیین یک سیاست پیچیده" نوشت ASSU Co-مدیر خشونت جنسی پیشگیری Krithika Iyer '21 در ایمیل روزانه.

Dauber نیز محکوم بیانیه ای جدید که اضافه شده به سایت با تجدید نظر. آن را می گوید که قربانیان "آن را خوب به درخواست برای انجام برای جلوگیری از" زبان که Dauber به نام "infantilizing و نامناسب" را به عنوان او به نام به دانشگاه به ارائه شواهدی وجود دارد که "با ارسال یک پیام به یک harasser اغلب می تواند موفقیت در متوقف کردن آزار و اذیت جنسی."

"به سادگی تشویق دانش آموزان نشان می دهد که شواهدی وجود دارد که این کار می تواند به یک خطر با نوشتن نامه ای است که ممکن است حرفه ای برای پایان دادن به آنها" Dauber نوشت. "آن را حذف کنید و یا نشان دادن کار خود را."

تماس با سارینا Deb در sdeb7 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن