واقعیت را بررسی کنید: کلینیک سقط جنین بمب افکن که هدفمند Pensacola تظاهرات با معترضان مسلح

ملانی Payne Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:44 AM EDT آوریل 8 سال 2020سرمایه مربع در کلمبوس, اوهایو است که تع

توسط NEWSSALAM در 20 اردیبهشت 1399

سرمایه مربع در کلمبوس, اوهایو است که تعدادی از معترضان دولت تحمیل خاموش شدن ناگهانی از مدارس کسب و کار و امکانات تفریحی در طول چند هفته گذشته.

اما آن را یک عکس از یکی از های اخیر جمع آوری است که گرفتار چشم از فمینیست خبری که نوشته شده یک تصویر در وب سایت خود را با این نظر:

"در بازگشایی اوهایو تجمع مسلح از سمت راست-کنار به نظر می رسد با محکوم کلینیک سقط جنین بمب افکن و تروریستی جان Brockhoeft (پیراهن سفید). Brockhoeft بود به اتهام برنامه ریزی برای بمب گذاری در یک کلینیک سقط جنین در فلوریدا اما تنها به زندان رفت برای 26 ماه می باشد. پس از انتشار Brockhoeft firebombed یک درمانگاه در سینسیناتی. این باید ما را بترساند ،

Brockhoeft بود به اتهام برنامه ریزی برای بمب گذاری در پنساکولا بانوان مرکز در سال 1988 و در خدمت 26 ماه در زندان فدرال. اما ارسال به دنباله ای از حوادث اشتباه است. Brockhoeft نمی firebomb برنامه ریزی شده والدین در سینسیناتی پس از او در بیرون از زندان; او آن را در سال 1985 قبل از او رفت. او اعتراف به گناه و جرم و جنایت تا سال 1991 و پس از آن محکوم به هفت سال زندان. او منتشر شد و در سال 1995 با توجه به فدرال اداره اصلاحات سوابق.

بیشتر: وقایع کلیدی در پنساکولا سقط جنین نبرد

آن را به نظر می رسد که Brockhoeft است و در عکس. او ارسال شده تصاویری از خودش در یکی دیگر از خانه ملت اعتراض در آوریل 20, احاطه شده توسط یک گروه از افراد مسلح با تفنگ در لباس نظامی مبارزه با سبک لباس استتار و ساخت حرکات دست اغلب در ارتباط با جناح راست گروه های نفرت.

"من خوشحال ایستاده با همکار Ohioans دیروز در یک داد و بیداد کن در اعتراض به بازداشت خانگی است که دولت بوده است با استفاده از 'covid-19' به عنوان بهانه ای برای موضوع ما را به. ما در تمسخر احمقانه 'بیش از 10 نفر' دستورالعمل با یک هزار شرکت کنندگان و نادیده 6 پا حکومت. ما دست تکان داد و در آغوش گرفت — در برخی از موارد با مردم ما هرگز ملاقات کرد," او نوشت.

او همچنین گفتگو در مورد دیگر برنامه ریزی تظاهرات در خانه ملت ارائه به آنها را در ارتباط با سازماندهی ،

مانند فمینیستی, اخبار, ارسال, Brockhoeft پست ممکن است تا به حال چند بی اهمیت خطا است.

او گفت: وجود دارد هزاران نفر از مردم در اعتراض اما یک خبرنگار محلی در این رویداد قرار دادن شماره در صدها.

Brockhoeft همچنین ممکن است mischaracterized سلاح معترضان شد حمل.

کسی که در صفحه خود نوشته شده "آیا این بچه ها باید واقعی اسلحه ؟ به نظر می رسد مانند آنها در حال آماده شدن برای جنگ است." که Brockhoeft پاسخ داد: "آنها کاملا بسته نظامی سلاح های حمله و آنها لود شد. من خیلی خوشحال با آنها."

یکی دیگر از دیدگاه, در حالی که حمایت از این تلاش صورت گرفت موضوع را با Brockhoeft را شرح دهد. "مگر در مواردی که آنها برخی از نادر و چند پدربزرگ در موارد قانونی متعلق به سلاح های نظامی آنها مصرف کننده درجه نیمه اتوماتیک تفنگ...," او نوشت.

امتیاز ما: درست است.

جان Brockhoeft که بستری برای تنظیم آتش به والدین درمانگاه در اوهایو در سال 1985 بود و به اتهام برنامه ریزی برای بمب گذاری در یک Pensacola درمانگاه در سال 1988 بوده است شرکت در تظاهرات stay-در-خانه سفارشات و نما به صورت عکس در کنار مسلح داعش است.

ما واقعیت-بررسی منابع:

فمینیستی اخبار Facebook پست

جان Brockhoeft را Facebook پست

آسوشیتد پرس 1991 مقاله در صدور حکم از جان Brockhoeft

Pensacola, اخبار, مجله, مقاله در مورد وقایع کلیدی در سقط جنین نبرد

کلمبوس دیسپچ مقاله در مورد مارس 20 اعتراض در اوهایو

"ما واقعیت را بررسی کنید, کار, پشتیبانی, در بخش, توسط یک کمک مالی از Facebook."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن