دانشکده خلاق برای تدریس از دیدگاه COVID-19 همه گیر

صفحه نمایش نشان می دهد آشنا شبکه کوچک اما چهره هر کس را متمرکز سخنران مهمان یک دانش آموز پیوستن به کلاس از خان

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

صفحه نمایش نشان می دهد آشنا شبکه کوچک اما چهره هر کس را متمرکز سخنران مهمان یک دانش آموز پیوستن به کلاس از خانه اش در ووهان چین مشتاق برای شانس خود را به سوال بپرسید.

"می تواند شما را توصیف چینی سیستم مراقبت های بهداشتی و هر گونه تفاوت شما با تجربه بین عملکرد و مراقبت های بهداشتی ایالات متحده،" جاناتان گونگ خواسته Shengan ژان. UCLA, جغرافیا, دانشجوی پیوستن به جغرافیا پروفسور مایکل شین سمینار کلاس به نام "تجارب جهانی و چشم اندازها در COVID-19" از طریق زوم.

"آن است که معمولا بسیار آسان است برای دیدن یک دکتر" ژان گفت. "اما با شیوع کروناویروس سیستم بود فقط آب گرفتگی و غرق تعداد بالایی از افراد به دنبال درمان."

Gurugowtham Ulaganathan پرسید: "چگونه است که این تحت تاثیر شما و خانواده خود را شخصا؟"

"قفل پایین ناخوشایند است اما اکثر مردم در حال مقابله" ژان گفت. "پدر و مادر من هستند و اساتید در دانشگاه ووهان و آنها آموزش آنلاین مانند ما در اینجا در UCLA."

شنوایی به طور مستقیم از ژان دانشجویان ببینید که چگونه COVID-19 دارای تجربیات متصل در سراسر جهان است.

فرصت های شبیه به این برای شرکت در مکالمات صمیمی با کسی که می توانید به اشتراک گذاری آنچه آن را مانند به زندگی در جهانی زمین صفر از رمان coronavirus همه گیر هستند و بخشی از آنچه را UCLA آموزش و پرورش بسیار ویژه.

به عنوان جهان چنگ زدن با COVID-19 و دولت و موسسات و افراد انطباق با دیدار این لحظه UCLA شده است مجبور به تغییر نه تنها چگونه آن را می آموزد — از اواخر ماه مارس تمام دوره های انجام شده از راه دور — اما فقط به عنوان آنچه در آن می آموزد.

یک مثال درخشان از نحوه UCLA انجام ماموریت خود را

دانشگاه UCLA Fiat Lux سمینار برنامه به ارائه یک پلت فرم به اعضای هیات علمی و دانش آموزان, جهانی, چند رشته ای دیدگاه همه گیر در ادامه یک سنت طولانی مدت از آموزش دانش آموزان برای درک بهتر پیچیدگی های جهانی و تشکیل جامعه اطراف وقایع کنونی. تأسیس شده در 2001, Fiat Lux سمینارها (به نام بعد از دانشگاه کالیفرنیا لاتین شعار "اجازه دهید نور وجود داشته باشد") متولد شد و در پی 9/11 به عنوان یک راه برای دانشجویان و استادان به بررسی بحث و حس را از حمله تروریستی است.

Patricia Turner

UCLA

پاتریشیا ترنر

پاتریشیا Turner, دین و معاون شهردار از کارشناسی آموزش و پرورش و یکی از UCLA بزرگترین Fiat Lux قهرمانان گفت: مربیان همیشه به دنبال لحظات اموختنی. ارائه سمینارها در مورد حوادث مانند 9/11 و در حال حاضر COVID-19 دانش آموزان فراهم می کند با یک فرصت برای تحقیق و بحث و حس را از این وقایع است.

"هر Fiat Lux فراهم می کند و خود لنز که از طریق آن به درک این ویروس تاثیر در جهان, آیا این موضوع است که بهداشت عمومی, تغذیه, پایداری و یا چیز دیگری به طور کامل" ترنر گفت. "در حالت ایده آل دانش آموزان را به احساس مانند آنها در مراقبت از جامعه دانشگاهی و آمد را با یک چشم انداز که از آن به بررسی احساسات خود را در مورد این ویروس و تاثیر آن. این فقط یکی از راه های UCLA پشتیبانی از دانش آموزان در بار پر سر و صدا."

با حمایت از فیات لوکس کمیته مشورتی دانشکده تماس برای طرح های رفت و در پایان سه ماهه زمستان اما با سخت مهلت: سمینار خواهد بود آموخت و بعد چهارم آن آغاز خواهد شد فقط در چند هفته.

Pia Palomo علمی هماهنگ کننده برای کارشناسی آموزش و پرورش طرح در UCLA و اسکات چندلر کمیته مشورتی دانشکده صندلی گفت: آنها فکر می کردند که می تواند خوش شانس برای دریافت 10 پیشنهادات. در عوض آنها 25.

"ری ناپ, استاد موسیقی شناسی در حال صحبت با برخی دیگر از همکاران در مورد 'هی این یک فرصت عالی برای استفاده از روح Fiat Lux برای ساخت جامعه به بحث در مورد آنچه اتفاق می افتد و در حال حاضر وجود دارد یک مکانیزم برای انجام آن'" Palomo گفت. دانشکده در دیگر مدارس از جمله Kyle McJunkin در فیلدینگ دانشکده بهداشت نیز مشتاق به شروع آموزش در مورد COVID-19 به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

موضوعات بودند به عنوان متنوع به عنوان علمی که آنها را مشاهده کنید — از علوم سیاسی و سیاست عمومی پروفسور سوزان Lohman را "اخلاق از بیماری های همه گیر" به موسیقی پروفسور فرانک Heuser را "در پاسخ به Coronavirus را از طریق آهنگ." دانشکده در بخش پوشا زبان انگلیسی مطالعات جنسیت, آفریقایی, آمریکایی, مطالعات جامعه شناسی و آموزش و پرورش همه آموخت COVID-19 سمینارها. صدراعظم ژن بلوک حتی رهبری یک سمینار با عنوان "دانشگاه رهبری در بیماری های همه گیر."

بیش از کلاس

برای اعضای هیات علمی و دانشجویان Fiat Lux COVID-19 سمینارها بودند نه فقط یک فرصت برای مطالعه این بیماری همه گیر. در واقع ساختمان جامعه اطراف این بی سابقه ای و در زمان های ترسناک بحران به عنوان برونز پراکنده در سراسر جهان تحت قرنطینه و اقامت در خانه سفارشات بود و به همان اندازه اگر نه بیشتر مهم است.

Charlene Villaseñor Black

UCLA

شارلین Villaseñor سیاه

تاریخ هنر استاد شارلین Villaseñor سیاه جانباز در آموزش Fiat Lux سمینارها و شروع به پریدن کرد در این فرصت به آموزش "هنر در زمان سرایت" که به بررسی پاسخ هنری به بیماری های همه گیر از گذشته و حال.

این دوره شامل امتحانات تاریخی هنر مانند هنر مکزیکی در 16 و 17 قرن طول موج همه گیر آورده توسط استعمارگران اروپایی و هنری پاسخ به قرون وسطی اروپا طاعون قرن 14. دانش آموزان همچنین نگاه مدرن نمونه هایی از جمله سال 2013 فیلم "جنگ جهانی Z" و درگیر در یک تمرین نوشتن به خود را ایجاد و هنری پاسخ به COVID-19.

"من می خواهم به دانش آموزان آگاهی است که ما قبل از اینجا بوده و آگاهی از چگونگی این هنر ارائه می کنند روزی مهلت و امید برای ما سیاه و سفید" گفت. "این لحظه واقعا فکر می کنم در مورد چگونه علوم انسانی و هنر ما را انسانی تر است."

به عنوان هیات علمی-در-اقامت در Sproul سالن آن چشم از دانش آموزان خود را در حال حرکت از خوابگاه به دانشگاه و تعطیل که اکثر عمیقا تحت تاثیر سیاه و انگیزه او را به فکر می کنم در مورد آنچه که او می تواند به آنها کمک کند.

"ما حتی نمی تواند کمک به آنها حرکت می کند واقعا به دلیل اجتماعی فاصله. خیلی دلخراش بود. من برای خداحافظی به بسیاری از مردم سیاه و سفید" گفت. "من عمیقا در مورد نقش این دانشکده در محل اقامت در زمان بیماری همه گیر? چگونه می خواهیم برای رسیدن به دانش آموزان ما?"

او فکر ایده پیشنهاد COVID-19-مضمون Fiat Lux سمینارها شد "کامل است."

"من فکر زیادی در مورد هنر در این لحظه" او گفت:. "ما دیده ایم بسیاری از هنرهای ارائه شده در رسانه های اجتماعی Facebook پخش زنده, هنرمندان انجام, کارگاه های آموزشی, هنرمندان انجام, زندگی می کنند, مذاکرات در مورد عمل خود را. بنابراین من زده شد که چگونه این هنر تبدیل به یک پناهگاه برای ما است."

سمینارها اتصال دانش آموزان مجبور به جدایی

Aileen کری ارشد زبان انگلیسی, عمده, زمان سه Fiat Lux سمینارها از جمله سیاه و سفید از آپارتمان او در وستوود جایی که او تصمیم به ماندن برای او چهارم نهایی به جای رفتن به خانه به, New Jersey. او همچنین در زمان رابرت Kim-فارلی را "COVID-19 از دیدگاه بهداشت عمومی پزشکی اپیدمیولوژی" و کارولین Streeter "رسانه های ویروسی در طول یک ویروسی همه گیر: اجتماعی, رسانه ها, موسیقی و COVID-19."

کری گفت: گوش دادن به استادان بحث در مورد این بیماری همه گیر از یک دانشگاهی از نقطه نظر کمک خود را دریافت کنید یک هدف بیشتر دیدگاه در آنچه که او می شنود در اخبار هر روز. و آن را "عجیب و تسکین دهنده" به صرف زمان با همکار برونز بحث در مورد این مسائل.

"این نمایانگر آن است که این یک تجربه جمعی چرا که هر کس در کلاس است و می خواهد به بحث در مورد آن" کری گفت. "این حقیقی دیدن همکلاسی های من نشسته در خانه های خود را در Zoom اما آن کمک می کند تا نشان دهد که این مردم همه رفتن را از طریق همان چیزی که من رفتن را از طریق."

او تاریخ هنر سمینار به طور خاص ساخته شده است کری آگاهی بیشتری از نحوه هنری — از جمله خود او — تحت تاثیر رویدادهای مهم در تاریخ است.

"که من را مجذوب چون من تعجب می کنم که چگونه نوشتن من تغییر خواهد کرد پس از COVID-19 و من تعجب می کنم که چگونه رسانه های جریان اصلی تغییر خواهد کرد چرا که در هر صنعت متفاوت است در حال حاضر," او گفت:.

Map of COVID-19 cases in China as of April 9, 2020

عکس KOBU آژانس در Unsplash

COVID-19 نفر در چین به عنوان از آوریل 9 سال 2020

در سمینار خود را در مورد تجارب جهانی در COVID-19 شین می خواستم برای ارائه به دانش آموزان فرصت برای دیدار با مردم از سراسر جهان و شنیدن به طور مستقیم از آنها در مورد چگونه زندگی خود شده اند تحت تاثیر این بیماری همه گیر. او دعوت سخنرانان مهمان از جمله ژان است که سابق خود را دستیار تدریس و اساتید در دانشگاه میلان و دانشگاه هنگ کنگ برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را با کلاس و دانش آموزان پاسخ سوالات.

دانشجوی سال اول انسان شناسی عمده ویکتوریا Li علاقه مند شد در نظر گرفتن Shin سمینار برای به دست آوردن بیشتر در چشم انداز جهانی از COVID-19. این سمینار در حال حاضر الهام بخش او برای ادامه پیگیری بهداشت عمومی در مطالعات خود را.

"در ایالات متحده ما بسیار یک طرفه داستان از این بیماری همه گیر است و ما نمی تواند به شنیدن واقعی چگونه مردم زندگی می کنند از طریق همان چیزی که اما در راه های مختلف در سراسر جهان" لی گفت. "با این وضعیت تمام و کلاس در COVID آن را مجددا علاقه من در سلامت عمومی و چگونگی مقابله با موقعیت های شبیه به این."

هر دو Li و کری گفت: آنها افتخار می کنم و ممنون که از طریق Fiat Lux UCLA است ارائه به دانش آموزان فرصت برای یادگیری در مورد COVID-19 همه گیر به تفکر انتقادی و تکیه بر یکدیگر را از طریق آن دریافت کنید.

"پس از این لحظه به قدردانی از کارکنان که هیجان زده هستند به بحث در مورد این مسائل و دانش آموزانی که داوطلب برای یادگیری نشان می دهد که بهترین دانشگاه ها و آنچه که این نهاد می تواند" کری گفت.

Fiat Lux همیشه ارائه شده دانشجویان و استادان به طور یکسان یک راه برای کشف مناطق جدید مورد علاقه و گسترش دیدگاه های خود را, گفت:, تاریخچه پروفسور Vinay لعل است که آموزش Fiat Lux سمینار بیماری های همه گیر در سراسر تاریخ است. همانطور که همه ما دست به گریبان با COVID-19 با هم, Fiat Lux ماموریت به نظر می رسد به اتخاذ یک روش جدید و فوری معنی.

"Fiat Lux است که راه را برای این دانشکده برای شرکت خود به افراط فکری خود کنجکاوی. و برای دانش آموزان این فرصت را به می گویند اجازه دهید من را ببینید اگر من می تواند تبدیل به فکری آگاهی از جهان اطراف من" لعل گفت. "Coronavirus چیزی است که خارج از قلمرو تجربه است. و بنابراین ما باید قادر به پیدا کردن برخی از راه برای درک آن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب