دانشکده رهبران صدای حمایت خود را از کسانی که مبارزه برای پایان دادن به خشونت دولتی علیه مردم رنگ

UCLA Newsroom متعهد به ترویج UCLA, اخبار, از جمله اعضای هيأت علمی و پژوهشی خود را به حضور در خارج از رسانه ها.

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

UCLA Newsroom متعهد به ترویج UCLA, اخبار, از جمله اعضای هيأت علمی و پژوهشی خود را به حضور در خارج از رسانه ها. ما به طور معمول انجام نمی ارسال نامه از دانشكده در مورد مسائل جاری و یا خدمت به عنوان یک انجمن باز از ایده های. با توجه به گرانش از این لحظه و از تمایل به نشان می دهد چگونه جامعه ما این است که ایران در نشان دادن حمایت در این مسائل مهم ما تصمیم گرفته اند در این مورد نادر برای به اشتراک گذاشتن زیر نامه از دانشکده ما.

به عنوان رهبران علمی واحد در UCLA اختصاص داده شده به عدالت اجتماعی ما ایستاده در همبستگی با کسانی که در لس آنجلس و در سراسر کشور مبارزه برای پایان دادن به خشونت دولتی علیه آمریکایی های آفریقایی تبار مردمان بومی Latinx, اسیایی, و دیگر جوامع از رنگ. قتل جورج فلوید در دست مینیاپولیس اداره پلیس و همچنین به عنوان های اخیر قتل Breonna تیلور Ahmaud Arbery و رابرت Avitia آخرین تظاهرات از یک ساختار سفید برتری که اشکال از نسل کشی و بردگی استعمار حبس و محرومیت و گسترش خارج از مرزهای ایالات متحده از طریق امپریالیسم.

در این لحظه تاریخی این بیماری همه گیر کوروناویروس تخمگذار لخت چشمگیر نابرابری که مشخص آمریکا و جامعه به طور نامتناسبی جوامع از رنگ هر دو از طریق بیماری و اثرات اقتصادی. میلیون ها نفر از مردم بدون کار شاهد متناوب فقدان رهبری و سنگدلی از تمام سطوح دولت. که اساسی بهداشت عمومی اصول نیست راهنمای ملت پاسخ قرار داده شده است میلیون ها نفر از مردم در معرض خطر منجر به ده ها هزار نفر از نیازی مرگ و میر مورد نیاز ضروری کارگران — بسیاری از سیاه و قهوه ای و بومی به شرکت در کار های خطرناک با کمی حفاظت, و تشدید خطر ابتلا به عفونت و مرگ و میر در میان unhoused بازداشت و زندانی جمعیت و کسانی که زندگی در جمع تنظیمات. با وجود نامتناسب تاثیر این بیماری همه گیر در این جوامع و مردم در فقر زندگی می کنند بیش از 70 درصد از بسته محرک اقتصادی رفت و به شرکت های بزرگ در حالی که بسیاری از شنبه در خانه به تماشای کسب و کار خود موفق فرزندان خود را بدون تحصیل خود را در جداول رفتن خالی از مواد غذایی و اجاره خود را آمده با توجه. صالح خشم بیان می شود توسط معترضین است و نه فقط در مورد در حال قتل عام مردم سیاه و سفید, اما همچنین در مورد طولانی ایستاده بی عدالتی در هسته ایالات متحده در جامعه است.

ما اعتقاد به همبستگی میان سیاه بومی Latinx و متحد مردم در تحقیقات ما جوامع به لغو نمونه های بارز از خشونت دولتی — نظامی نیروهای امنیتی گسترش زندانها و مرز بازداشت. ما نیز به طور جدی مخالفت توده محرومیت از مردم از رنگ از طریق رای دهندگان سرکوب فرسایش اجتماعی و اقتصادی سیستم های پشتیبانی برای فقرا underfunding و دسترسی محدود به آموزش و پرورش عمومی جرم اخراج و تبعید از محله ها و شهرها و ساختاری نابرابری در دسترسی به مراقبت های بهداشتی و حمایت روانی.

دانشگاه ما واحد مدت طولانی است که درگیر در تحقیق و آموزش در مورد این dehumanizing و ناعادلانه سیستم. ما کارکنان و اعضای هیات علمی با همکاری دانش آموزان از رنگ متحدان و شرکای اجتماعی و جنبش معلمان در مبارزه علیه سرکوبگر ایده ها و سازه. ما اصلاح و بگویید ما از طریق هنر و تولید دانش در سراسر بسیاری از زمینه های مطالعه. ما با ارائه قانع کننده اطلاعات در مورد هزینه های انسانی caging, سلامت, نابرابری (از جمله COVID-19) و جرایم ناشی از نفرت. برای سال های بسیاری از ما را مبارزه در کنار مردم بومی کارگران مستند نشده زندانی و کسانی که به دنبال برابری جنسیتی. ما کمک به شکل دادن به سیاست ها و تصویب قانون. و در عین حال بسیار وجود دارد که بیشتر به انجام.

ما می دانیم که آموزش عالی باقی مانده دخیل در این ساختار از خشونت و سلب مالکیت. به این منظور ما تجدید تعهد ما به تصویب اصول مخالفت با بردگی به طوری که تلاش ما از تحقیق و تدریس و خدمات نیست همدستی با گسترش دولت پلیس. پیشنهاد ما به فضاهای مورد بحث نه تنها گذشته و حال اما به کار نیز به سوی یک آینده. ما به یاد داشته باشید کسانی که قبل از ما آمده اند و به دنبال ادامه کار ناتمام از آزادی است.

در همبستگی

شانون سرعت
آمریکایی هندی, مطالعات مرکز

Mishuana Goeman
سرخپوستان آمریکایی مطالعات وابسته به ادارات داخلی برنامه و مشاور ویژه صدراعظم در آمریکایی های بومی و بومی در امور

کارن Umemoto
آسیایی, آمریکایی, مطالعات مرکز

ویکتور Bascara
آسیایی, آمریکایی, گروه مطالعات

Aradhna Tripati
مرکز متنوع رهبری در علم

چاندرا فورد
مرکز مطالعه و نژاد پرستی و عدالت اجتماعی و سلامت

راشل C. Lee
مرکز مطالعات زنان

چون نوریگا
Chicano مطالعات مرکز تحقیقات

الیزابت Marchant
گروه مطالعات جنسیت

David K. Yoo
موسسه آمریکایی فرهنگ

کلی Lytle هرناندز
رالف J. Bunche مرکز مطالعات آفریقایی آمریکایی

تایرون C. Howard
UCLA سیاه نر موسسه

رنه Tajima-پنا
UCLA Center for EthnoCommunications

Paul M. Ong
UCLA مرکز محله دانش

آبل Valenzuela جونیور و توبیاس Higbie
UCLA موسسه پژوهش در کار و اشتغال

Sonja دیاز و مت Barreto
UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار

Laura E. گومز
UCLA قانون بحرانی مسابقه مطالعات

Ananya روی و هانا Appel
UCLA Luskin موسسه نابرابری و دموکراسی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن