ارومیه در مجلس سنا تصویب مجدد از سال اول برنامه درسی جلوتر رشته' طیف وسیعی از واحد

روز پنج شنبه در دانشکده سنا تصویب هر دو "آینده از عمده" پیشنهاد خواهد شد که نیاز تمام رشته های اصلی تشکیل شده

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

روز پنج شنبه در دانشکده سنا تصویب هر دو "آینده از عمده" پیشنهاد خواهد شد که نیاز تمام رشته های اصلی تشکیل شده است از بین 60 و 100 واحد و پیشنهاد یک "سال اول تجربه" که شامل دو دوره مورد نیاز در مدنی لیبرال و جهانی آموزش و پرورش است. هر دو طرح موثر خواهد بود که از سقوط 2021.

این تغییرات به رشتههای در نظر گرفته شده برای "آدرس اهداف دسترسی" با توجه به تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش استاد آدم بانک ها که به معرفی هر دو پیشنهاد از طرف کمیته کارشناسی استانداردها و سیاست (C-USP). علاوه بر تنظیم یک کلاه بر روی واحد های آینده از عمده حرکت شامل یک نیاز است که تمام رشته شامل capstone پروژه.

پیشنهاد افزایش نگرانی در میان دانشکده مهندسی که ابراز نگرانی در مورد چگونه واحد محدود خواهد بر مهارت ها و آمادگی برای ورود به محل کار.

مهندسی برق استاد Andrea زرگر ابراز نگرانی در مورد یک فندک درسی دانشجویان ترک نامناسبی آماده به کار در صنعت و گفت: این تغییرات می تواند "به نوبه خود استنفورد مهندسی به مهندسی lite و صدمه زدن به شهرت ما."

دیگر اعضای هيئت علمی با این حال استقبال از تغییرات.

آرن Rodrigue یک استاد تاریخ و بینگ در خارج از کشور, مطالعات برنامه, مدیر گفت: پیشنهاد خواهد آن را آسان تر برای دانش آموزان به خارج از کشور.

اگر چه سیستم های زمین است که یکی از بالاترین-واحد رشته در 132 واحد دانشکده از زمین و انرژی و محیط زیست علوم استفان گراهام گفت: بخش بود "کاملا با اعتماد به نفس آنها می توانند این تنظیمات را."

دیگران گفت که محدود کردن طیف وسیعی از واحد های میان رشته نیست و در واقع حل مشکل دسترسی برای نسل اول و/یا کم درآمد (FLI) دانش آموزان است.

بحث در مورد شکاف در منابع برای FLI دانش آموزان مانند فرصت کمتری برای تعیین سطح پیشرفته دوره های قبل از آمدن به دانشگاه استنفورد مهندسی مکانیک استاد ژوئن سانتیاگو گفت: "راه حل این است که نه با سکته مغزی از یک قلم از دفتر مرکزی ... ما نیاز به حمایت آنها را با زمان و پول است."

آینده تغییرات عمده ای باقی خواهد ماند موثر برای شش سال با شروع در 2021-22 سال تحصیلی و پس از آن آنها خواهد بود موضوع را به اضافی ارزیابی و بررسی است.

در ضمن اولین سال تجربه تغییرات را پیاده سازی یک سال اول مشترک درسی مربوط به چهار سال خلبان "نوآوری و آزمایش." این پیشنهاد با تصویب اصلاحیه که "همه دوره ها باید کسب حداقل سه واحد اعتباری با حداقل دو ساعت در گروه های کوچک بحث است."

بانک گفت که فکر کردن در مسائل دوره می توان به تناسب برنامه درسی جدید.

دن Edelstein, فرانسوی, استاد و مدیر استنفورد مطالعات مقدماتی (SIS) که مدیریت مورد نیاز و انتخابی دانشگاهی برنامه های اول و دوم دانش آموزان سال گفت: دوره های آموزشی در برنامه درسی جدید خواهد تعداد نسبت به راه های مورد نیاز و نمی خواهد افزایش کلی واحد مورد نیاز برای دانش آموزان است.

بسیاری از اعضای هیات علمی با تمجید از مزایای که یک مشترک در سال اول تجربه خواهد آورد و فضای آن را برای ارائه به دانش آموزان برای کشف یک آموزش هنرهای.

معاون شهردار برای دوره کارشناسی آموزش و پرورش هری ایلام گفت: هسته اصلی برنامه درسی است که یک فرصت برای دانشگاه استنفورد به "انجام کاری آن را هرگز قبل از انجام داده اند." با استناد به تغییرات مکرر در سال اول مورد نیاز با قطع برنامه های مانند تمدن غرب و آشنایی با علوم انسانی بازده به آنچه که در حال حاضر فکر کردن در مسائل ایلام گفت: این درسی است "این شانس را به چیزی است که طول می کشد."

این پیشنهاد هر چند باعث نگرانی در مورد اینکه آیا این دانشگاه تا به حال بودجه لازم در میان فشار مالی ناشی از COVID-19 گیر برای برنامه موفق باشد.

کشيش Persis Drell پاسخ داد: "همانطور که برای سال آینده, من قصد دارم به دور از" ما باید برخی از زمان های دشوار است به آمده " اما من در واقع فکر می کنم آن را ضروری است برای این موسسه به اولویت بندی چیزهایی که مهم هستند به این نهاد است."

"من معتقدم که ما باید منابع در این موسسه است که می توانید از این برنامه" Drell گفت. "من فکر می کنم آن است که واقعا مهم برای ما تمام آموزشی arc از دانش آموزان ما برای شروع به آنها را در این راه پس من خوش آمدید چالش برای پیدا کردن منابع است."

ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) رئیس جمهور اریکا اسکات '20 مشترک نگرانی ها در مورد میزان دانش آموز ورودی در هر دو طرح. در یک نظرسنجی از بیش از 200 دانش آموز توسط, دانش آموز, اتحاد برای عدالت در آموزش و پرورش (SAJE) 78% 80% احساس مانند آنها یک فرصت برای ورودی به اول سال تجربه و آینده مهم بود. SAJE به نام "قوی تر جامعه توسعه و مکانیزم."

بانک پاسخ داد که C-USP گرفته SAJE پیشنهاد و ورودی بسیار جدی است.

"من به صورت جداگانه ملاقات با SAJE و من مطمئن ساخته شده است که یک بیانیه آنها آماده در مورد انواع نامزدی آنها می خواستند در این طرح شد و هر دو به اشتراک گذاشته شده با C-USP و مورد بحث توسط C-USP" بانک ها گفت.

در مورد برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده رئیس مارک Tessier-لوین گفت که دانشگاه هنوز هم "هدف" را به تصمیم گیری در مورد سقوط سه ماهه "گاهی اوقات در ماه ژوئن است." او همچنین تایید کرد که فعالیت های ساخت و ساز از جمله ساخت و ساز در اسکاندیدو ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه (EVGR), سر گرفته خواهد شد با این پروژه هنوز در مسیر تکمیل همایون.

Drell تقدیر مجازی اعتراف آخر هفته بعد برای کلاس 2024 گفت: دانشگاه "زمانی بسیار قوی عملکرد برای ورود به کلاس."

در مورد عنوان جدید IX قوانین منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش دیروز Drell گفت: این دانشگاه "را نیاز به برخی از زمان برای تکمیل یک بررسی کامل و شفافیت قانونی است."

"با این حال مقررات فدرال ممکن است تحت تاثیر قرار استنفورد ما ادامه خواهد داد و من متعهد در تلاش های ما برای اطمینان حاصل شود که دانشگاه ما امن است و احترام در محیط زندگی و کار کنند و مطالعه" Drell گفت.

تماس عشا Dhawan در edhawan 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب