دانشکده سنا گسترش PI واجد شرایط بودن برای کارکنان در SLAC و دانشکده پزشکی در دادگاه

دانشکده سنا تصویب محاکمه سیاست است که خواهد عطا اصلی مربی (PI) واجد شرایط بودن به کارکنان اضافی از دانشگاه است

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

دانشکده سنا تصویب محاکمه سیاست است که خواهد عطا اصلی مربی (PI) واجد شرایط بودن به کارکنان اضافی از دانشگاه استنفورد شتابدهنده خطی مرکز (SLAC) و بالینی مربیان (CE) در دانشکده پزشکی. در حال حاضر تنها اعضای شورای علمی که شامل تمام تصدی خط دانشکده واجد شرایط هستند به PIs با برخی از استثنائات نادر مشخص شده در دانشگاه استنفورد تحقیقات سیاست Handbook.

جنیفر دیان, علم مواد و مهندسی استاد و رئیس دانشکده سنا کمیته تحقیق و استدلال کرد که این دادگاه است که انتظار می رود برای مدت پنج سال گذشته است و نزدیک به یک تعریف گسترده از PI-کشتی است که دیگر آژانس های فدرال را دنبال کنید.

"اگر شما نگاهی به سازمان های مختلف' تعاریف PI-کشتی شما پیدا کنید که آنها نسبتا گسترده ای نسبت به دانشگاه استنفورد را PI تعریف" Dionne گفت. "به طور خاص ما محدود PI واجد شرایط بودن چون ما می خواهیم PIs برای آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و من فکر می کنم که بخش مهمی از دانشگاه استنفورد ماموریت. اما اگر نگاه ما به آنچه یک سازمان را تعریف می کند به عنوان یک پی آن است که معمولا محدود به یک PI فقط کارگردانی پژوهش و بورس تحصیلی از یک پروژه خاص."

در ادامه کارکنان دانشمندان و مهندسین در SLAC در حال حاضر مجاز به PI برای کمک های مالی از بخش انرژی با توجه به Dionne. این دادگاه اجازه می دهد آنها را پس از یک پروسه بررسی برای درخواست کمک های مالی از منابع دیگر از جمله وزارت دفاع و بنیاد ملی علوم و منابع خصوصی. به طور مشابه, دیان به ذکر است که در حالی که دانشکده پزشکی را در CEs به طور کلی لازم نیست PI امتیاز آنها در حال حاضر انجام تحقیقات بالینی "بحرانی به تجدید بسیاری از ما هسته [دانشکده پزشکی] مراکز مانند ما NCI-پشتیبانی [موسسه ملی سرطان] سرطان."

اموزش اوهارا علوم رفتاری و استاد ارشد و کاردانی دین از تحقیقات و روانپزشکی استدلال در حمایت از این حرکت گفت که زمان PI واجد شرایط بودن قوانین در دانشگاه استنفورد محدود CEs توانایی به درمان بیماران و درمان بیماران و انجام تحقیقات مشابه به سایر موسسات

"ما همچنین می تواند به طور قابل توجهی محدود در توانایی ما برای ارائه به بیماران ما به بخشی از چنین بحرانی محاکمه و state-of-the-زمینه مداخلات" o'hara گفت. "ما همچنین توجه داشته باشید که پزشکان در شبیه CE آهنگ به عنوان علمی ما همسالان می تواند منجر به این کارآزمایی های بالینی و تحقیقاتی از جمله دانشگاه هاروارد و کلمبیا دکتر اندرسون و شمال غربی فقط به نام چند."

مایک دان استاد فوتون علوم موافقت خود را با اندازه گیری کمک خواهد کرد استنفورد رقابت با دیگر موسسات تحقیقاتی.

"ناتوانی اکثر ما SLAC محققان به PIs فراتر از [وزارت نیرو] به طور فزاینده ای محدود در هر دو کیفیت علمی تاثیر و همچنین رقابت ما به عنوان یک جامعه پژوهش" او گفت:.

مهندسی مکانیک پروفسور پرویز معین مطرح شده چند نگرانی در مورد حرکت از جمله رقابت بین SLAC و دیگر محققان در محوطه دانشگاه.

"هنگامی که وجود دارد یک تماس [برای طرح های تحقیقاتی] از NSF و دیگر مناطق PI واجد شرایط بودن توسط همکاران استنفورد به خصوص با داشتن دسترسی به امکانات فوق العاده در SLAC که همچنین ارائه یک بیت از رقابت در شروع دستیار اساتید در پردیس اصلی" معین گفت. "آنها را مجبور به رقابت با این SLAC کارکنان و همکاران پژوهشی در گرفتن بودجه فدرال است و بالقوه نگرانی است."

اقدامات منتقل شد با تمام سناتور رای گیری به نفع غیر از معین که ممتنع.

تماس با ravenswood در mesp2021 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب