دانشکده سنا کمیته راهبری برای رای دادن فردا در شروع سقوط سه ماهه 1 هفته زود

دانشکده سنا کمیته راهبری خواهد رای گیری روز سه شنبه در مورد اینکه آیا برای شروع به سقوط در سه ماهه سپتامبر ، 1

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

دانشکده سنا کمیته راهبری خواهد رای گیری روز سه شنبه در مورد اینکه آیا برای شروع به سقوط در سه ماهه سپتامبر ، 14 یک هفته زودتر از برنامه ریزی و پایان کلاس های قبل از روز شکرگزاری استراحت برای دانش آموزان در خارج از مدرسه فارغ التحصیل از, کسب و کار, دانشکده حقوق, دانشکده پزشکی و دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش است.

در زیر پیشنهاد طرح "دانش آموزان در محل اقامت" خواهد بود انتظار می رود به ترک دانشگاه پس از پایان کلاس در Nov. 20 و آنها را از امتحانات از راه دور از نوامبر. 30 از طریق Dec. 4.

روزانه رسیده به خارج از دانشگاه بپرسید که دانش آموزان اجازه داده می شود برای بازگشت به دانشگاه.

این قانون اجازه می دهد که فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار, دانشکده حقوق دانشکده پزشکی و دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش به "اتخاذ تقویمهای مختلف را در اختیار خود در مشورت با کشيش."

اگر استنفورد را انتخاب و به پایان آن سقوط سه ماهه قبل از روز شکرگزاری شکستن آن را به پیوستن به یک لیست در حال رشد از دانشگاه های سراسر کشور که در حال انجام همان.

در مه 26, رئیس دانشگاه نوتردام اعلام کرد این دانشگاه به طرح "دانش آموزان را به عقب دو هفته زود چشم پوشیدن یک سقوط شکستن و پایان ترم و قبل از روز شکرگزاری است." در مه 28 ییل اعلام کرد که نمی خواهد نگه اکتبر شکستن آن در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل مدارس خواهد انتقال به کلاس های آنلاین و امتحانات بعد از روز شکرگزاری است.

به گزارش نیویورک تایمز, دانشگاه, کارولینای جنوبی, نوتردام, برنج و کریقتن نیز اعلام کرد قصد دارد به کوتاه شدن ترم پاییز در تلاش برای جلوگیری از موج دوم. ترس که COVID-19 خواهد شد تا مجددا در پاییز پس از یک سکون تابستان به احتمال زیاد به انگیزه کالج " تصمیم گیری برای پیاده سازی "کوتاه ترم برای جلوگیری از اواخر پاییز عفونت" با توجه به نیویورک تایمز.

برای اکثر دانش آموزان دانشگاه استنفورد که اقامت دائم می افتد خارج از کالیفرنیا بازگشت به دانشگاه پس از روز شکرگذاری فرار همچنین می تواند مستلزم مسافرت هوایی است که افزایش خطر COVID-19 عفونت و همچنین خطر آوردن عفونت بازگشت به دانشگاه.

استنفورد را در سه ماهه پاییز تقویم به تصویب رسید قبل از coronavirus همه گیر اجرا می شود از سپتامبر. 21 Dec. 11.

فردا بعد از ظهر اداری جلسه دانشکده سنا می رود "بود بسیار مختصر جلسه 5 دقیقه یا کمتر" با توجه به دستیار علمی دبیر آدرین اموری که گفت: روزانه است که او انتظار دارد که این قطعنامه تصویب شود.

"من فکر می کنم بسیاری از قطعات متحرک و متغیر در حال حاضر و برنامه های مختلف و برنامه های مورد بحث — اما البته هر کس مشتاق است به برخی از یقین" اموری نوشت. "امیدوارم اگر این تقویم تایید شده است که یکی کوچک کمی از یقین به سقوط است."

این مقاله به روز شده است که شامل که فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش را نمی توان با قانون پیشنهادی و دانشکده پزشکی نیز قادر به اتخاذ یک تقویم های مختلف.

Ravenswood کمک به این گزارش.

تماس با جکی o'neil در jroneil 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب