دانشکده سنا فرمان رای کمیته شروع به سقوط در سه ماهه 1 هفته قبل

دانشکده سنا کمیته رای به اتفاق آرا روز سه شنبه شروع به سقوط در سه ماهه سپتامبر ، 14 یک هفته زودتر از برنامه ری

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

دانشکده سنا کمیته رای به اتفاق آرا روز سه شنبه شروع به سقوط در سه ماهه سپتامبر ، 14 یک هفته زودتر از برنامه ریزی و پایان کلاس های قبل از شکرگزاری برای دانش آموزان در دانشکده تحصیلات تکمیلی از کسب و کار, مدرسه حقوق فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و یا دانشکده علوم پزشکی.

بر اساس این طرح "دانش آموزان در محل اقامت" خواهد بود انتظار می رود به ترک دانشگاه پس از پایان کلاس در Nov. 20 و آنها را از امتحانات از راه دور از نوامبر. 30 از طریق Dec. 4.

روزانه رسیده به خارج از دانشگاه بپرسید که دانش آموزان اجازه داده می شود برای بازگشت به دانشگاه.

دانشکده سنا صلاحیت تقویم دانشگاهی اما فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار, مدرسه حقوق فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و دانشکده پزشکی ممکن است اتخاذ تقویمهای مختلف با مشاوره با کشيش.

هفته گذشته هر دو دانشگاه نوتردام و ییل اعلام کرد قصد دارد برای پایان ترم خود را قبل از روز شکرگزاری است. به گزارش نیویورک تایمز, دانشگاه, کارولینای جنوبی, نوتردام, برنج و کریقتن طرح به کوتاه شدن ترم پاییز در تلاش برای جلوگیری از موج دوم coronavirus عفونت.

"ما نمی دانیم که اگر موج دوم خواهد بود ضعیف تر و یا قوی تر اما قابل توجه که این خطر resurge در زمستان" دانشگاه رایس جمهور David W. Leebron نیویورک تایمز گفت.

در اواخر آوریل مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) مدیر رابرت Redfield هشدار داد که موج بعدی از coronavirus به طور بالقوه می تواند بدتر به دلیل آن می تواند همزمان با فصل آنفولانزا.

"این امکان وجود دارد که این حمله از این ویروس در کشور ما زمستان آینده واقع خواهد شد حتی سخت تر از یکی از ما فقط از طریق رفت" Redfield گفت: در مصاحبه با واشنگتن پست. "ما در حال رفتن به این بیماری همه گیر آنفلوآنزا و کروناویروس اپیدمی در همان زمان."

تماس با اشلی Kupor در akupor 'در' stanford.edu و اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب