سقوط 2020 reimagined: یک دانشگاه بسیاری از دانشگاه های

آخرین "برنامه ریزی ما برای سال تحصیلی بعدی" پیام توسط Persis Drell استیسی خم سوزی Brubaker کول و سارا کلیسا مش

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

آخرین "برنامه ریزی ما برای سال تحصیلی بعدی" پیام توسط Persis Drell استیسی خم سوزی Brubaker کول و سارا کلیسا مشخص شده بسیاری از امکانات برای چه سقوط سه ماهه می تواند مانند نگاه. محدودیت های ذکر شده در ایمیل شامل کاهش کلی تراکم دانش آموزان در محوطه دانشگاه و همچنین با توجه به اعضای جامعه بین المللی " وضعیت اجتماعی و اقتصادی زمینه آموزش تفاوت ها و ناتوانی نیاز دارد. در اینجا من می خواهم به پیشنهاد یکی دیگر از احتمال سقوط.

در یک تلاش برای آمد تا با جایگزین برای مدرسه تابستانی برای دانش آموزان, راه نخبگان مدرسه خصوصی در شهر نیویورک ایجاد نخستین استودیو پردیس برای دانش آموزان متوسط و بالا ارائه تحصیل تجربه است که ترکیبی از مبتنی بر وب برنامه های آکادمیک با فضای فیزیکی برای یک در یک مشاوره, پروژه, کار و جامعه محلی نامزدی.

در مورد راههای مانند یک سیستم به احتمال زیاد تا به حال اولیه اثر از بدتر شدن شکاف آموزشی با داشتن چنین فرصت های موجود تنها برای ثروتمند. اما استنفورد به طور بالقوه می تواند اتخاذ برخی نسخه از این مدل را در یک شیوه ای عادلانه تر اگر آوردن تمام دانش آموزان به دانشگاه این سقوط به خودی خود ثابت می شود infeasible در هفته آمده است. پیشنهاد من این است که برای استنفورد به ارائه بسیاری از منطقه ای مبتنی بر برنامه برای دانش آموزان در سراسر جهان است.

نوع برنامه پیشنهاد من خواهد آزادانه شبیه استنفورد در نیویورک و استنفورد در واشنگتن یا هر یک از BOSP برنامه های. با استفاده از این مکان به عنوان یک نقطه شروع و اضافه کردن بیشتر در سراسر ایالات متحده و جهان به عنوان مورد نیاز دانش آموزان می تواند در خانه در حالی که هنوز این فرصت را به ارتباط برقرار کردن با همسالان و یک فضا در کنار خانه های خود به کار می کنند. تمام آموزش را در ادامه به صورت آنلاین در این سناریو. اما دانش آموزان می تواند انتخاب کردن در به تکمیل تکالیف و شرکت در فعالیت های دیگر در امکانات دانشگاه استنفورد در حال حاضر صاحب مانند 915 برادوی در نیویورک و SIW خانه به عنوان به خوبی به عنوان جدید مشغول به کار در فضاهای خواهد بود که اجاره در مناطق که یکی نیست در حال حاضر.

به جای اینکه یک مجتمع مسکونی زندگی تجربه این مدل در بسیاری از موارد نیاز دانش آموزان برای رفت و آمد به خود اختصاص داده دانشگاه, اجازه می دهد برای یک گروه از دانش آموزان محلی برای ارتباط برقرار کردن با محلی مربیان و کارکنان. این تجربه را در دسترس به عنوان بسیاری از دانش آموزان به عنوان امکان پذیر است استنفورد می تواند حمل و نقل بازپرداخت برای دانش آموزان است که دسترسی به یک ماشین; در مناطق شهری با قوی حمل و نقل عمومی سیستم های اعتباری metrocards می تواند توزیع شده است. دانش آموزان ساکن در مناطق غیر قابل دسترس به این دانشگاه ارائه می شود می تواند با مسکونی مسکن. این پتانسیل برای ایجاد جامعه بیشتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد و بدون سردرگمی از داشتن بسته و حرکت به خانه برگشت یک بار دیگر اگر جدی وجود دارد تجدید حیات ویروس.

چون خانه شرایط برای دانش آموزان متفاوت است من امیدوارم که خواهد بود برای استنفورد به ادامه به ارائه مسکن و سایر منابع برای آن دسته از دانش آموزانی که در حال حاضر در حال انجام است و ادامه خواهد داد به نیاز به آنها را زمانی که آنها نیاز است. مزایای این امر می تواند دو قسم: هیچ دانشجویان خواهد بود مجبور به ترک دانشگاه و ورود نا امن و یا ناپایدار محیط زیست و تمام دانش آموزانی که در خانه زندگی می کنند ادامه خواهد داد برای اقامت وجود دارد بدون در نظر گرفتن نزدیکی به دانشگاه هنوز محدود کردن مقدار از مردم ساکن در محوطه دانشگاه.

دیگر از سوالات که نیاز به پاسخ داده شود و حتی شروع به تصور کنید که چنین سناریویی به عنوان واقع بینانه است. آنچه معقول و منطقی است کوهورت اندازه ؟ چگونه دانش آموزان و مربیان دریافت دسترسی به امکانات ؟ چگونه می تواند به ما در ایجاد حس جامعه برای این منطقه گروه های سازگاری اجتماعی فاصله و اقامت در خانه سفارشات اگر آنها برداشته و یا سخت تر? چه اقدامات احتیاطی باید گرفته شود?

من تشخیص می دهم که بعید است استنفورد قادر خواهد بود به طور کامل پیاده سازی چنین سیستم این سقوط. حتی وجود دارد جنبه های این سطح بالا توضیح از این مدل است که دولت می تواند در نظر بگیرید در هنگام کار نسبت به تصمیم گیری یک قالب برای سه ماهه آینده و فراتر از آن به ویژه اگر در دانشگاه سه ماهه ما عادی است ثابت می شود نا امن یا غیر عملی است.

برای مثال حتی اگر آموزش در ادامه به طور کامل مجازی دانش آموزان می تواند به ارمغان آورد در محوطه دانشگاه و سمینار علمی اتاق و سالن سخنرانی می تواند به عنوان مطالعه فضاهای دانشجویان برای تکمیل دوره خود. این مربع اضافی در دسترس ساخته شده برای استفاده دانشجویان اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله در داخل خانه و به دانش آموزان یک محل علاوه بر این خود را کوچک اتاق خوابگاه به کار می کنند.

فضاهای بالقوه می تواند تنها در دسترس برای دانش آموزانی که در حال گرفتن یک کلاس در آن بخش است که برای سه ماهه داده شده محدود کردن تعداد زیادی از مردم در داخل و خارج ساختمان. این نیز اجازه می دهد برای دانش آموزان با دست رشته هایی که نیاز به صرف وقت در PRL و آزمایشگاه برای دریافت بیشتر از کلاس های خود را در یک قرار ملاقات-بر اساس شیوه ای.

من غمگین هستم که من مطمئن هستم که همکلاسی های من هستند در مورد چشم انداز از هزینه های دیگر در سه ماهه من در سال در مقطع کارشناسی پردیس, اما ما باید به آنچه که بهترین است برای ما جمعی بهداشت و تندرستی. صرف نظر از تنظیمات این سقوط وجود دارد به احتمال زیاد خواهد بود نه بزرگ و شلوغ سخنرانی. وجود خواهد داشت بدون در پردیس کنسرت و یا بلوک احزاب در میفیلد خیابان. وجود خواهد داشت هیچ تماشای دانشجو اجرای برنامه در یک بسته بندی یادبود سالن. بسیاری از چیزهایی که کالج, کالج خواهد بود نه یک گزینه.

من می خواهم برای تشکر از دولت به صورت تمام وقت و انرژی آن را اختصاص به ساخت آموزش و پرورش ما بهترین می توان آن را ما با توجه به محدودیت های جدید — کار خود را در حال رفتن خود خسته شده اید. در حالی که همه چیز ممکن است نگاه تلخ استنفورد یک برش لبه موسسه که من ایمان به پیاده سازی یک برش لبه قالب برای آموزش و پرورش ما در حالی که جهان با این نسخهها کار برای توسعه درمان های موثر و واکسن این ویروس ویرانگر.

تماس با Kyla Windley در kwindley 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن