سقوط کمیته برنامه ریزی co-صندلی زمینه دانشجويان سوالات کارشناسی سنا در جلسه

دانش آموزان ابراز نگرانی در مورد سلامت روان آنلاین آموزش و دانشگاه ارتباطی به دانشگاه استنفورد سقوط کمیته برنا

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

دانش آموزان ابراز نگرانی در مورد سلامت روان آنلاین آموزش و دانشگاه ارتباطی به دانشگاه استنفورد سقوط کمیته برنامه ریزی در سه شنبه شب در مقطع کارشناسی سنا جلسه بیش از زوم.

معاون شهردار آموزشي استفانی Kalfayan و استاد تاریخ در دانشگاه آرن Rodrigue co-صندلی کمیته که در حال برنامه ریزی برای یک coronavirus متاثر از سقوط سه ماهه با حضور در این جلسه به درخواست بازخورد از دانش آموزان و سناتور. قبل از فیلدینگ نظرات Kalfayan و Rodrigue ارائه مختصری به روز رسانی در دانشگاه فرایند تصمیم گیری.

"یک نکته مهم است که به تاکید است که هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند در مورد سال آینده" Kalfayan گفت.

او و Rodrigue توصیف ملاحظات است که در حال دیکته تصمیم گیری این کمیته اشاره کرد که دانشگاه انتظار ندارد یک واکسن برای COVID-19 به در دسترس خواهد بود با سقوط و که اقدامات احتیاطی از جمله اجتماعی فاصله و در صورت پوشش خواهد نیاز به اجرا در پردیس اگر دانش آموزان بازگشت. اجتماعی فاصله خواهد علاوه بر این مانع از اتاق خوابگاه و سخنرانی در کلاس خواهد بود "احتمالا" قادر برگزار می شود در فرد است.

Kalfayan تکرار اعلام شده توسط دانشگاه استنفورد مدیران روز سه شنبه بعد از ظهر به گزارش دانشگاه است و با توجه به ترکیبی از گزینه های از راه دور و حضوری آموزش برای سقوط سه ماهه است اما همچنین می روم باز امکان دیگر به طور کامل آنلاین ،

"ما در حال تلاش برای فکر می کنم در مورد امکانات به گروه خاصی از دانش آموزان در محوطه در نظر گرفتن کلاس های حضوری و از راه دور و دیگر دانش آموزان انجام می دهند که از راه دور" Kalfayan گفت. "اما ما هنوز در حال آماده شدن برای یک احتمال است که ممکن است ما به طور کامل از راه دور دوباره همه از سقوط سه ماهه."

"هیچ یک از آن مطلوب است," او اضافه شده است. "وجود دارد هیچ چیز در مورد سال آینده که به کسی خوشحال, کاملا رک و پوست کنده."

در پاسخ به سوال Kalfayan گفت: تصمیم گیری در مورد سیستم درجه بندی استفاده می شود بعد چهارم "نشده است." او اظهار نظر نمی کنم یک سوال در مورد شهریه. با توجه به سقوط کمیته برنامه ریزی نیز "به طور فعال به فکر کردن در مورد گزینه های برای تابستان [چهارم]."

دانش آموزان و سناتورها در حضور و غیاب نیز به اشتراک گذاشته های مختلف نگرانی در مورد سقوط سه ماهه و پتانسیل طولانی مدت آنلاین آموزش. بسیاری از صحبت در مورد موضوع سلامت روانی دانشجويان در میان کلاس های آنلاین و همچنین جداسازی اثرات اجتماعی-فاصله مورد نیاز است.

"این فوق العاده دشوار است برای شرکت در کلاسهای آنلاین به نشستن در یک کامپیوتر از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر و یا هر زمان و پس از آن انتظار می رود و سپس به انجام مشق شب ما انجام شغل ما و.... کمک در خانه گفت:" سناتور مایکل براون '22. "... من نیز نگرانی های زیادی در مورد آنچه در آن به معنی برای کسی که به پشت در پردیس اما به در اتاق به تنهایی در تمام طول روز و تنها قادر به رفتن و غذا برای 30 دقیقه در اینجا وجود دارد."

"بزرگترین مسئله با آموزش آنلاین است که آن را احساس می کند مانند بسیاری از زمان است که کار ما و زندگی ما وجود دارد فقط هیچ موجودی دیگر گفت:" سناتور کوبه هاپکینز '22. "... من فکر می کنم آن را به تاثیر مقدار از دانش آموزان را انتخاب کنید که برای ثبت نام آنلاین اگر دانشگاه انجام یک کار به طور کامل آنلاین سقوط سه ماهه."

پیشنهادات ساخته شده توسط دانش آموزان به سهولت بار آموزش آنلاین شامل اعمال محدودیت در این مدت از کلاس های تدریس بیش از زوم ارائه اضافی ارتباطی در دسترس بودن سلامت روان منابع و حصول اطمینان از استادان جای دانش آموزان با اقتصادی یا مرتبط با سلامت ،

سناتور نیز مطرح شده شکایت در مورد چگونه استنفورد ابلاغ به روز رسانی در سه ماهه پاییز به دانشجو بدن.

"من نمی توانم استرس مانند چگونه بسیاری از ایمیل ها در طول این دوره از زمان که من دریافت کرده ام که فقط بر آنها نمی گویند" گفت: سناتور سارا Saboorian '22.

"بسیاری از مردم احساس بسیاری از اضطراب به دلیل استنفورد خیلی غیر متمرکز و در حالی که آنها در محوطه آنها را مجبور به منعکس کننده که در آنجا گفت:" سنا صندلی منیر Alimire '22. "اما در حال حاضر آنها به دنبال پاسخ و آنها نمی دانند که به نوبه خود و یا که در آن برای شروع است."

با توجه به Kalfayan استنفورد مونتاژ شده است حدود 25 کمیته از مردم نظارت بر "های مختلف از جنبه های مختلف" از دانشگاه coronavirus برنامه ریزی است. سناتور ورونیکا آیالا '22 پیشنهاد کرد که دانش آموزان ساخته شده بود آگاه چگونه برای تماس با این کمیته های تخصصی و تسهیل بیشتر در ارتباط مستقیم.

مجلس سنا نیز به اتفاق آرا به تصویب یک قطعنامه مشترک با فارغ التحصیل شورای دانشجویی در حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مسکن خواستار استنفورد برای افزایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی' حق الزحمه و پرداخت در حالی که همچنین ارائه کمک های مالی برای دانش آموزان مجبور به حرکت از یارانه مسکن.

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن