کاهش یافته نیروی دریایی افسران مندرج رهبری و قدرت در بزرگترین نیاز | سروان. Kinsella

نظرسروان. تیم Kinsella مهمان نویسمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 11, 2020هر ماه یا بیشتر همراه با چند

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

نظر

هر ماه یا بیشتر همراه با چند نفر دیگر از افسران ارشد در پایه من این فرصت را به صحبت با آینده نگر اسکادران فرمانده افسران در یک دور جدول رویداد به میزبانی نیروی دریایی دانشکده حمل و نقل هوایی ایمنی در مورد رهبری و تجربه ما در فرمان. این جلسات چیزی است که من نگاه به جلو به و لذت بردن از فوق العاده زیرا با وجود اینکه یکی از افسران ارشد در اتاق من همیشه پیاده روی به دور از احساس انرژی از یادگیری چیزی جدید و یا درک یک نقطه در رهبری از دیدگاه های مختلف.

پس از مصرف بیش از command of Naval Air Station (NAS) Pensacola, من از دست رفته تنها یک. چند هفته پیش من تا به حال مقدار زیادی در رفتن و فکر نمی کنم من که قرار بود به آن را. آن را آسان تر است برای من به گرفتار در کوه از کاغذ بازی. خوشبختانه, من تصمیم گرفتم که رفتن بود و مهم تر از کاغذ بازی و یا ایمیل است که هنوز هم وجود دارد خیره من در صورت صبح روز بعد.

وجود دارد چهار نفر از ما برنامه ریزی شده بود در این پنل که در روز, اما در پنج دقیقه گذشته ما شروع زمان ما هنوز در انتظار ما چهارم سروان. Vinnie Segars. سرانجام در باز شد و در پا وینی از نفس کمی عرق, موهای او ظروف سرباز یا مسافر و با دندانه دار Cheshire گربه-لبخند از گوش به گوش. Vinnie یک مربی واجد شرایط خلبان و تا به حال فقط به پایان رسید یک آموزش هاپ با یک پرواز در آموزش بال شش. او عذرخواهی برای دیر اما توضیح داد که با یک چشمک زدن در چشم او که او تا به حال به طفره رفتن چند رعد و برق در راه بازگشت به NAS Pensacola. همه هوانورد ما تا به حال هر شرایط مشابه مواجه می شوند اما گوش دادن به Vinnie بازشماری داستان خود را با انیمیشن شور و شوق خود را آشکار عشق پرواز و شادی در آموزش جوان پرواز آموزان بسیار عفونی است که ما خودمان را خندان با او همراه است. از یک مرد طاس به یکی دیگر از من ساخته شده یک wisecrack مورد tousled نازک شدن مو و سپس ما نقل مکان کرد و به کسب و کار روز است.

من خدا را شکر که من تصمیم به رفتن در آن روز چرا که آخرین باری که من دیدم وینی زنده است. کمتر از یک هفته بعد او در جریان یک پرواز حادثه همراه فرمانده جاش "عقل" فولر ارشد دپارتمان در وینی فرمان. دانستن اینکه چه چیزی من می دانم که من هرگز بخشیده خودم گم شده و این آخرین فرصت را به صرف زمان با دوست من. من خیلی خیلی ممنون میشم که من رو به دیدن وینی در عنصر خود را برای آخرین بار.

قبل از دوران COVID-19 جمعه شب در NAS Pensacola افسر باشگاه ایستاده است اتاق تنها – بسته بندی شده با پرواز دانش آموزان از حمل و نقل هوایی نیروی دریایی مدارس فرمان (NASC) ورزشی خود را تازه به دست آورده هنوز هم-تازه بو-مانند-mothball پرواز مناسب. حدود یک ماه پس از Dec. 6 حمله تروریستی کلاس اول به درآمد خود را به پرواز مناسب از آن روز وحشتناک جشن گرفتند جدید خود را نقطه عطف در حالی که همچنین به یاد خود را از دست shipmates با جدی toasts.

من در نوار در گفتگو با یکی از دانش آموزان که وینی بود که افسر فرمانده نیروی دریایی حمل و نقل هوایی مدارس فرمان (NASC) برداشت من با آرنج. او در آغوش من و گفت: "من خوشحالم که آن را به ما خوش شانس است که تا به حال به تحمل این بار. من خوشحالم که آن را من و شما. من نمی خواستم به رفتن را از طریق آن را با هر کس دیگری."

شش ماه بعد این کلمات هنوز هم اکو در ذهن من و به من بیش از صدها نفر از دریافت نظرات از خوبی wishers در ماه های پس از. من احساس کردم که وینی و من تا به حال تا به حال توسعه یافته ناگفته اوراق قرضه خود را در پس. ما هر دو پایدار یک بوته رهبری بر خلاف هر چیزی که ما تا به حال قبل از مواجه شده البته در نقش های مختلف. من چهره NAS Pensacola و نیروی دریایی بود و مسئولیت را به جهان نشان می دهد که تنهاست تروریستی که قرار بود به گاو ما که یک حمله در میهن ما تنها رفتن به ما را قوی تر و بیشتر انعطاف پذیر. یک سرویس با تقریبا 250 سال از سنت و مبارزه با روح نیست برای رفتن به تهدید توسط یک تروریست است.

وینی نقش اما تا حدودی متفاوت بود و شاید بیشتر به چالش کشیدن از معدن. کشنده تلفات از آن روز بودند تحت فرمان او. در حالی که من در چهره نیروی دریایی به عموم مردم گسترده تر وینی بود که به مراتب سخت تر از نقش ارائه راحتی به قربانی, خانواده, در حالی که همچنین به فرمان او در مسیر بازگشت به ادامه ماموریت خود را. وینی بود از ایمان شخصی و من مطمئن هستم که او انتخاب شده توسط یک قدرت بالاتر به عنوان حق فرد برای رهبری و خانواده های فرماندهی از طریق فاجعه است. قلب او و محبت بی حد و حصر بودند.

بیشتر از سروان. Kinsella

NAS حمله: 'ما در یک مبارزه.' اما آن را یکی از ما برنده خواهد شد.

Coronavirus: 'you'll never walk alone' طول می کشد در معنای جدید سراسر جهان | سروان. تیم Kinsella

افتخار: افسردگی نسل ایستاده بود تا زمانی که جهان در آتش بود. ما می توانیم از آنها یاد بگیرند. | Kinsella

به کمک وینی در این وظیفه دشوار آوردن فرمان خود به عامل ظرفیت فرمانده جاش "عقل" کاملتر شد و به طور موقت اختصاص داده شده به NASC. عقل با تجربه بود نیروی دریایی خلبان و افسر داشتن فقط واگذار فرمان VT-86 یک آموزش نظامی در اینجا در NAS Pensacola. عقل جهانی برگزار شد در کمترین توجه به مهارت های رهبری خود را بدون رویکرد به حل مشکل و درگیر شدن شخصیت. مانند وینی او عشق عمیق از پرواز و آموزش و انتخاب طبیعی منجر به جوان آینده نگر هوانوردان در زمان بحران.

من نمی دانم عقل بسیار خوب اما به عنوان من نشسته در پیو در طول مراسم تشییع جنازه خدمات کاش من او را شناخته بودند بهتر است. پدر او یک نیروی دریایی جانباز 30 سال پس عقل بزرگ دانستن و درک آنچه در آن به معنی یک افسر نیروی دریایی و پدرش آغشته او را با یک حس عمیق از شرافت و نجابت است که هدایت او را در طول زندگی حرفه ای او. ما تا به حال بسیاری از همان منافع و من به راحتی می تواند تصور کنید خودم با بهره گیری از یک شراب خوب یا بوربن با او در ایوان حل همه مشکلات جهان است.

آنچه در جهان هرگز واقعا درک در مورد عقل یا وینی است که فوق العاده ای بار آنها با مته سوراخ کردن زیر Dec. 6. آنها در زمان وزن که فرمان برافراشتند و آن را بر روی شانه های خود را. حتی یکبار هم آنها شکایت یا افسوس خود را از بار سنگین است. عقل جدید به این دستور شروع به پریدن کرد در پا برای اولین بار و کمک را به آن سازمان و مردم آن را به نور از تاریکی روز پس Dec. 6 هر دو بدن و روح است. این به معنای حرکت در کلاس های درس برای بیش از 1000 نفر از دانشجویان به ساختمان های موقت در سراسر پایگاه مشاوره و منجر پرسنل که هنوز هم با آن مواجه تروما مراقبت از زخمی مجددا مرتب و دوره های درسی و هزاران کارهای دیگر. آن عهد به رهبری او که NASC را از دست ندهید یک کلاس فارغ التحصیلی. اگر وینی بود قلب NASC را بازیابی عقل بود اتاق موتور ساخته شده است که آن اتفاق می افتد.

با توجه به عوارض با COVID-19 بسیاری از ما نمی تواند حضور وینی مراسم تشییع جنازه خدمات. اما هنگامی که زمان مناسب است ما را به Vinnie و عقل مناسب ارسال در سنت بزرگ خدمات ما است که آنها غنی سزاوار. در دنیای خطرناک دریایی حمل و نقل هوایی ما همه بیش از حد آشنا با درد خداحافظی به دوستان گرفته شده در موعد مقرر اما از دست دادن احساس ما است اما یک انگشتانه در اقیانوس در مقایسه با عمیقی احساس غم و اندوه با خانواده خود را. هر دو نفر پدران که پشت ترک قدرتمند میراث افتخار و خدمات و دلسوزی برای فرزندان خود. هر دو نفر شوهران به زنان از لطف و زیبایی که دوست داشتم آنها را با تمام قلب خود را. در حالی که هر دو مردان را ترک خواهد کرد و یک فضای خالی در تمام زندگی ما میراث خود را از خدمت خالصانه به کشور خود, جامعه و خانواده ها در زمان نیاز خواهد برای همیشه باقی می ماند بخشی از NAS Pensacola طبقه تاریخچه.

عادلانه و وزش باد و وینی و عقل. در این نهایی خود پرواز ممکن است خود را در آسمان همیشه CAVU (سقف و دید فضای مجاز: نامحدود).

سروان. تیم "خوش شانس" Kinsella است افسر فرمانده NAS Pensacola.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب