'فراتر از باغ-انواع خودشیفتگی.' کتاب مغلوب ساختن پیشی جستن خواهرزاده رنگ او همیشگی دروغگو بی منطق تاجر

کورتنی سوبرامانیان دیوید جکسون و مایکل کالینز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:01 PM EDT Jul 7, 2020واشنگت

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

واشنگتن – رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن زاده می گوید او زخمی توسط پدرش و توسعه عادات از دروغ گفتن و خود فریبی است که سایه او را به کاخ سفید با توجه به یک کپی از مقدار پیش بینی, خاطرات به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن در یک کتاب به نام "بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد گفت:" رئیس جمهور "تا آنجا که او بود که در سه سال: ناتوان از رشد یادگیری و یا در حال تحول قادر به تنظیم احساسات خود نسیم پاسخ های خود را و یا در و سنتز اطلاعات است."

"این است که فراتر از باغ-انواع خودشیفتگی" او می نویسد. "دونالد است که به سادگی ضعیف نفس خود چیزی شکننده است که باید تقویت هر لحظه زیرا او می داند که در اعماق است که او هیچ چیز از آنچه که او ادعا می شود."

مریم تهمت, 55, یک روانشناس دختر مغلوب ساختن پیشی جستن برادر اواخر فرد Trump Jr.

او کتاب, موضوع حقوقی نبرد بین مری تهمت و اعضای خانواده او از جمله رئیس جمهور برادر رابرت تهمت قرار است منتشر شود July 14 by Simon & Schuster, دو هفته زودتر از برنامه ریزی شده.

در این کتاب مریم تهمت توضیح می دهد چگونه او کمک کرد نیویورک تایمز اخذ مالیات اسناد و مدارک نشان مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان به طور مداوم کم ارزش خواص آن برای کاهش آن صورت حساب های مالیاتی. این اسناد همچنین نشان داد که فرد تهمت Sr. لبه پنجره رساند تا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او پس از شکست کسب و کار.

او همچنین می نویسد که به منظور رسیدن به دانشگاه پنسیلوانیا مدرسه وارتون جوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استخدام کسی به او Scholastic Aptitude Test.

این کتاب می گوید که پس از مغلوب ساختن پیشی جستن خود را اعلام کرد کاخ سفید اجرا در سال 2015 مغلوب ساختن پیشی جستن, خواهر, بازنشسته دادگاه تجدید نظر قاضی Maryanne تهمت بری او را مسخره میکردند.

"او یک دلقک – این هرگز" قاضی بری گفت: با توجه به خواهرزاده خود را.

در بسیاری از کتاب یک بیوگرافی از سه Trumps: رئیس جمهور پدرش فرد تهمت Sr. و خود را برادر فرد تهمت جونیور نویسنده ،

مریم تهمت و سرزنش فرد تهمت Sr. برای دادن دونالد خود را از عادات بد است. او همچنین سرزنش خانواده پدرسالار برای رانندگی پدر خود به اعتیاد به الکل و مرگ زودرس است.

سالمند مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان بازیگران سرد و نهی ایلخانی که می خواست پسرش را به دنبال در قدم به قدم – پسر ارشد او. اما به عنوان جوان فرد تلاش پدر تغییر توجه خود را به جوان دونالد خواستار او به دنبال کمتر از متفکرين املاک و مستغلات شیوه و در نهایت propping او اگر خود را طرح شکست خورده است.

"زمانی که همه چیز تبدیل جنوبی در اواخر 1980s فرد دیگر نمی تواند خودش را جدا از خود پسر, وحشیانه, نادانی ، پدر تا به حال هیچ چاره ای اما برای اقامت سرمایه گذاری" مریم تهمت می نویسد.

"هیولا خود را تعیین شده بود ،

مغلوب ساختن پیشی جستن مالیات: دیوان عالی کشور موافقت خود را با بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش خود را برای حفظ, اظهارنامه مالیاتی, سوابق مالی راز

'جهان' و مدونا آدامس جویدن

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل خود را ایجاد دنیای فانتزی, مریم تهمت می نویسد.

به منظور رسیدن به معتبر دانشگاه پنسیلوانیا مدرسه وارتون جمهور آینده پرداخت می شود کسی که خود را نشسته است.

"به پرچین شرط خود او داوطلب خدمت سربازی جو شاپیرو هوشمند بچه با شهرت خوبی امتحان خود را به امتحانات برای او" مریم تهمت نوشت. "است که بسیار آسان تر به جلو و در روز قبل از عکس IDs و پرونده کامپیوتری."

در طول 1990s او نوشت: عموی او خواسته خود را به شبح نوشتن یک کتاب در مورد او به نام "هنر باز گشت." مریم تهمت می نویسد که او داده شد کمی راهنمایی در مورد آنچه در این کتاب می باشد به طوری که او سعی به تمرکز بر روی سختی است که او تا به حال غلبه بر برای رسیدن به موفقیت است. اما شواهد کمی برای حمایت از این روایت با توجه به او در مورد خود وارد چهارمین ورشکستگی با هتل پلازا او می نویسد.

یک شب او گفت: او به نام او صدایی هیجان زده به او اجازه می دانیم که Rhona Graff خود دیرین دستیار اجرایی در مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان خواهد دست او برخی از صفحات او مشغول به کار بود در این کتاب است. مریم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او با دریافت یک پاکت مانیل روز بعد حاوی حدود 10 صفحات تایپ شده که او امیدوار بود به او کمک کند اینسو انسو جمع کردن بینش در مورد چگونه او کسب و کار خود و یا نقش او در توسعه می پردازد.

"این یک آزرده خلاصه ای از زنان انتظار داشت تا به امروز اما که داشتن رد او بودند ناگهان بدترین زشت ترین و گفتیم slobs او می خواهم تا کنون ملاقات کرد," او نوشت.

در میان کسانی که زنان مدونا که "جویدن آدامس در راه دونالد در بر داشت غیرجذاب" و کاترینا ویت آلمان المپیک شکل اسکیت باز و دو بار مدال طلا که مغلوب ساختن پیشی جستن فکر "تا به حال بزرگ گوساله."

مریم تهمت می نویسد که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پرداخت هرگز او را برای پروژه کتاب و در نهایت او فرستاده شخص دیگری به آتش او از گیگ.

بعد از آن در سال 1998 هنگامی که مری برای اولین بار معرفی شد به Melania Trump جمهور آینده گفت: همسر آینده خود را که مریم به خارج از دانشگاه کاهش یافته (واقعی) و به عقب آمده بود و خودش را از یک مشکل مواد مخدر. (مریم گفت: او گرفته هرگز مواد مخدر).

"توسط conflating من انداختن خارج از دانشگاه و استخدام من برای نوشتن کتاب خود (در حالی که پرتاب در داستانی اعتیاد به مواد مخدر) او مبدع بهتر داستان است که به نوعی تا به حال او را برای بازی در نقش ناجی من" مریم نوشته است.

او افزود: "این داستان برای او بهره مند شوند به همان اندازه به عنوان هر کس دیگری و در زمان doorbell او احتمالا در حال حاضر اعتقاد بر این نسخه خود را از حوادث است."

در حالی که آن را ممکن است بی ضرر به نظر می رسید در آن زمان مردم اطراف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن – از جمله اعضای رسانه ها – به طور مداوم نرمال خود را "نابجا رفتار" و mischaracterized او مریم تهمت می نویسد. در اولین بازی خود در نیویورک املاک و مستغلات صحنه مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک "عجول و بی پروا خود ساخته dealmaker," او گفت:.

"او نه خود ساخته و نه خوب dealmaker," او گفت:. "اما این بود که چگونه آن آغاز شده است – با سوء استفاده از زبان و رسانه ها را شکست و به درخواست اشاره کرد و به پرسش" او گفت:.

"او یک دلقک'

مغلوب ساختن پیشی جستن خود خواهر و رد این ایده از او در حال اجرا برای رئیس جمهور, مریم تهمت می نویسد.

Maryanne تهمت بری بازنشسته دادگاه تجدید نظر فدرال قاضی مسخره ایده های خود را در حال اجرا پس از اعلام خود را در اواسط 2015, مریم تهمت می نویسد.

"او یک دلقک – این هرگز" قاضی بری گفت: با توجه به خواهرزاده خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن بری – که گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است "نه اصول! هیچ کدام!" – بعد از انتقاد از او برای استناد برادر خود را از مشکلات مصرف الکل در طول مبارزات انتخاباتی بحث و گفتگو در مورد اعتیاد.

او گفته نویسنده: "او با استفاده از خود را پدر حافظه برای اهداف سیاسی و این گناه به ویژه از فردی باید ستاره از خانواده است."

پوتین و کیم جونگ سازمان ملل متحد و میچ مک کانل

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن است به خصوص کلمات خشن برای افرادی که فراگیر تهمت و او را قادر به ماندن در قدرت است.

"مردم با دسترسی به او در حال ضعیف تر از دونالد است که بیشتر ترسو, اما فقط به عنوان ناامید. آینده خود را به طور مستقیم وابسته به موفقیت او و به نفع" او گفت:. "اگر چه بیشتر افراد قدرتمند قرار داده دونالد به این موسسات که محافظ او از همان ابتدا آن را به مردم ضعیف تر از او است که به نگه داشتن او وجود دارد."

رئیس جمهور روسیه, ولادیمیر پوتین, رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد و جمهوری خواه سناتور میچ مک کانل رهبر اکثریت "همه آنها از تحمل بیش از یک گذر روانشناختی شباهت به فرد" به رسمیت شناخته شده پس از انتخابات است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابقه شخصی و شخصیت نقص ساخته شده او را در معرض دستکاری مریم تهمت می نویسد.

"او آسیبهای ارائه شده اند او خیلی ساده فکر است که آن را به چیزی بیش از تکرار به او چیزهایی که او می گوید و در مورد خود ده ها بار در روز او را باهوش ترین, بزرگترین, بهترین برای او را به انجام آنچه آنها می خواهند که آیا زندانی کردن کودکان در اردوگاه های کار اجباری خیانت متحدان اجرای اقتصاد خرد کردن کاهش مالیات و یا اهانت آمیز هر موسسه است که کمک به ایالات متحده ظهور و شکوفایی لیبرال دموکراسی است."

رئیس جمهور مریم تهمت نیز می نویسد: "در دونالد ذهن تصدیق حتی اجتناب ناپذیر تهدید نشان می دهد ضعف است. در نظر گرفتن مسئولیت خواهد باز او را سرزنش می کنند. به عنوان یک قهرمان – خوب بودن – غیر ممکن است برای او."

2020 ریاست جمهوری: جو بایدن تاپ دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع آوری کمک برای دومین ماه متوالی

یک خرده احساساتی مرد کوچک'

رئيس جمهور در پاسخ اولیه به این بیماری همه گیر کوروناویروس "تأکید نیاز خود را برای به حداقل رساندن منفی در تمام هزینه های" مریم تهمت می نویسد.

"ترس – معادل ضعف در خانواده ما است به عنوان غیر قابل قبول به او در حال حاضر به عنوان آن بود زمانی که او سه ساله بود," او گفت:.

او با اشاره به نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو واکنش به دولت شیوع COVID-19 موارد به عنوان مثال از "واقعی رهبری" بیشتر آشکار رئیس جمهور به عنوان یک "خرده کمی احساساتی انسان نادان ناتوان از عمق خود را در دست زدن به توهم چرخش است."

"او خودداری هواکش و یا سرقت لوازم از کشورهای که نمی groveled به اندازه کافی" او گفت:. "چه دونالد فکر می کند که توجیه اقدامات تلافی جویانه است که در این زمینه جرم قتل است."

در پایان مریم تهمت می نویسد: "دونالد واقعا مشکل همه" -- از آن است که خود را توانمندسازها از پدرش به شهرت رسانه ای به کنگره جمهوری خواهان که تبرئه او از استیضاح.

"این است نتیجه نهایی دونالد داشتن به طور مداوم داده شده است تصویب و پاداش نه تنها برای شکست خود اما برای او گناهان – در برابر سنت در برابر نجابت در برابر قانون و در برابر همنوعان" او می نویسد.

یک کفش طلایی و Ivanka عروسی

مریم تهمت همچنین ظروف دیگر اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن ،

ایوانا مغلوب ساختن پیشی جستن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همسر اول, حال امادگی برای regifting با توجه به مریم مغلوب ساختن پیشی جستن. او به یاد می آورد دریافت طلا لنگ کفش با چهار اینچ پاشنه پر از آب نبات سخت, پیچیده شده در سلفون برای کریسمس. هدیه ای بود به طوری گیج کننده, مریم تهمت نوشت و او تعجب که آیا آن را به حال شده است یک جایزه درب و یا به نفع یک حزب.

سال بعد مستحکم ایوانا عادت از عبور سایر هدایا: هدیه سبد حاوی قلع لذیذ ساردین کراکر آب آب سیب-بسته بندی زیتون و کالباس. بافت کاغذ در سبد تا به حال دندانه که در آن یکی دیگر از شیشه بود به وضوح حذف شده است. مریم تهمت شوخی با پسر عموی او دیوید که غایب شیشه بود "احتمالا خاویار."

مریم تهمت را پس از دریافت لوکس کیف دستی از Ivana که "شامل استفاده از دستمال کاغذی."

در بخش دیگری از کتاب او بازگو دیدن خانواده اش برای اولین بار در نزدیک به یک دهه در اکتبر 2009 عروسی پسر عموی او Ivanka Trump و جارد کوشنر در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان رئيس جمهور در سایه رئیس ستاد.

قبل از قول او به یاد می آورد کوشنر پدر چارلز یادآوری است که هنگامی که پسر خود را برای اولین بار معرفی او به Ivanka او "فکر کرده بود او هرگز به اندازه کافی خوب برای پیوستن به خانواده اش."

"این تنها پس از او تا به حال متعهد به تبدیل به یهودیت و مشغول به کار سخت به آن را به اتفاق می افتد که او شروع به فکر می کنم او ممکن است ارزش آنها را پس از همه," او نوشت.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او در بر داشت "او مدارا کمی خارج از خط" با توجه به او فقط از زندان آزاد شده بر فرار از پرداخت مالیات و شاهد-دستکاری شارژ است که شامل او استخدام یک فاحشه از راه بدر کردن شوهر خواهر خود داشتن برخورد مخفیانه فیلم برداری شده و سپس ارسال ضبط به خواهر او برادرزاده نامزدی حزب.

نبرد قانونی

هر چند این کتاب تاریخ انتشار تنظیم شده است برای هفته آینده آن باقی مانده است این موضوع از یک نبرد قانونی.

در پرونده او ثبت در نیویورک در پایان ماه ژوئن رابرت تهمت استدلال کرد که مری به حال حق ندارد به صحبت می کنند و یا نوشتن در مورد خانواده اش. وکلای او گفت که او امضا املاک خانواده حل و فصل تقریبا 20 سال پیش که شامل یک بند محرمانه به صراحت گفت: اعضای خانواده نمی خواهد "انتشار هر حساب در مورد دادخواهی و یا رابطه خود" مگر اینکه همه آنها موافقت کرد.

نیویورک دادگاه استیناف در هفته گذشته حکومت نشریه می توانید پیش بروید.

اما موقت سفارش محدود باقی مانده است در مری خودش. پایین تر قاضی دادگاه در نیویورک است که با توجه به در نظر بگیرید که آیا برای ادامه و یا رها کردن آن سفارش اواخر این هفته.

مریم مغلوب ساختن پیشی جستن, وکلا و وکلای, Simon & Schuster استدلال کرد که مسدود کردن کتاب به مبلغ بر خلاف قانون اساسی قبل از خویشتن نقض متمم اول قانون اساسی حقوق مریم تهمت و ناشر.

کریس دوبله سخنگوی مریم مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش یافته و اشاره کرد که این کتاب هنوز هم در دادخواهی: "این سفارش محدود است و هنوز هم در جای خود در کنار ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب