FBI: Veteran در تلاش برای ورود Pensacola VA درمانگاه مسلح با آر-15-سبک, تفنگ, تفنگ دستی

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:01 PM EDT مه 7 سال 2020یک نیروی دریایی ایالات متحده کهنه مواج

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

یک نیروی دریایی ایالات متحده کهنه مواجه است فدرال اتهامات پس از او وارد Pensacola امور جانبازان درمانگاه در چهار شنبه مسلح با یک AR-15-سبک تفنگ 34 فشنگ و تفنگ به خاطر او ناراحت شد COVID-19 تغییر سیاست باعث شد او نسخه پر شود بیش از حد به آرامی.

هاول E. اردوگاه 58 بود که توسط پلیس متوقف قبل از او وارد ساختمان شد و به زندان برده شد.

اردوگاه وارد درمانگاه در 790 جانبازان راه در حدود 10:45 صبح روز شنبه برای پر کردن نسخه های زیر روش و اجرا در میان COVID-19 بحران است.

او سوار به منطقه ای در نزدیکی درمانگاه درب جلو خود را نشان داد شناسایی و تجویز به اعضای هیات سوار وسیله نقلیه خود را به یک منطقه تعیین شده در پارکینگ و منتظر نسخه خود را به بیرون آورده شود ساختمان به او.

رشد نا امید در انتظار اردوگاه چپ وسیله نقلیه خود را به صحبت کردن با یک و عضو هیات. و افسر پلیس از محققان گفت: او شاهد اردوگاه تبدیل به آشفته پس از صحبت با کارکنان و افسر پرسید اردوگاه به بازگشت به وسیله نقلیه خود را.

با توجه به FBI استشهاد قبل از خروج از درمانگاه اردوگاه گفته یک شاهد عینی "آن MF را جلو فقط از من خواست به ترک اموال. ... زمانی که من می آیند من میخوام چیزی برای آنها" استشهاد اعلام کرد

او بازگشت به درمانگاه دو ساعت بعد حمل AR-15-سبک تفنگ که لود شد با 20 دور از مهمات با یک دور در اتاق. ایمنی خاموش شد و "آماده به آتش" استشهاد اعلام کرد.

دو و افسران پلیس را دیدم که اردوگاه راه رفتن به سمت درمانگاه با تفنگ به خود جلب کرد سلاح های خود را و او را دستگیر قبل از او وارد ساختمان با توجه به استشهاد پرونده در دادگاه فدرال.

اردوگاه را بازداشت گرفته شده توسط VA پلیس و بعد از انتقال به اف بی آی بازداشت کرده است. هیچ کس مجروح شد در این حادثه با توجه به اف بی آی است.

استشهاد گفت: اردوگاه بود تکرار بیمار در درمانگاه و ممنوعیت سلاح گرم در اموال به خوبی شناخته شده بود به او.

در علاوه بر این به تفنگ اسمیت و Wesson 9mm, handgun, لود شده با 14 مهمات نیز داشت در اردوگاه فرد است.

او متهم شده است با در اختیار داشتن اسلحه گرم در یک مرکز فدرال و در اختیار داشتن اسلحه گرم به قصد استفاده در ارتکاب جرم در یک مرکز فدرال.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن