FDOT راه اندازی آموزش مجازی برنامه محور در پنساکولا پل خلیج ساخت و ساز

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020این Pensacola پل خلیج در حال حاضر در

توسط NEWSSALAM در 29 تیر 1399

این Pensacola پل خلیج در حال حاضر در مرکز جدید آموزش مجازی برنامه ارائه شده توسط وزارت فلوریدا حمل و نقل.

FDOT هفته گذشته اعلام کرد بود که راه اندازی "پنساکولا پل خلیج می رود آنلاین" یک برنامه آموزش و پرورش برای تدریس به کودکان در علم و تکنولوژی و مهندسی هنر و ریاضی و یا بخار است.

این درسی بود که اقتباس از "پنساکولا پل خلیج به مدرسه می رود" در فرد و برنامه برای دانش آموزان در مدارس در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان آغاز شده است که هنگامی که پل ساخت و ساز آغاز شد.

"به این بچه ها رشد آنها در حال رفتن برای دیدن این پل و آنها در حال رفتن به درک چگونه آن را ساخته شده بود و بخشی از فرایند و درک مکانیک که رفتن به آن را دریافت و آنها را علاقه مند به مشاغل است که شامل بخار است که می تواند درگیر در پروژه های آینده مانند Pensacola پل خلیج" گفت: Ian Satter سخنگوی FDOT.

FDOT است که رهبری $430 میلیون پل جایگزینی پروژه برنامه ریزی شده است که به طور کامل در اواخر سال 2021. این پل قدیمی در حدود 84% پاره Satter گفت: با اکثریت قریب به اتفاق از قلوه سنگ استفاده می شود برای ایجاد صخره های مصنوعی.

Satter گفت: مجازی جدید برنامه قوی ترین برنامه آموزشی که FDOT تولید شده در شمال غربی فلوریدا. این بخشی از FDOT توسعه تلاش شد و تایید شده توسط این دو شهرستان' مدارس. این در دسترس است برای معلمان برای استفاده در تابستان امسال و در سال آینده مدرسه است.

همه گیر مشکلات: Pensacola پل خلیج multi-استفاده از مسیر دوباره به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 محدودیت های مسافرتی

این برنامه دارای درس های در دسترس برای پدر و مادر و همچنین به عنوان یک بچه با صفحه ویدئوها و فعالیت های مانند نحوه ساخت اب نبات پل ها و اطلاعات مربوط به حیات وحش در نزدیکی پل. آن را نیز برش با ابتدایی درس مدرسه.

پدر و مادر و معلمان همچنین می توانید درخواست های مجازی فعالیت تظاهرات و یا فرزندان خود را به تماشای یک زندگی مجازی storytime.

برای دسترسی به برنامه درسی بازدید pensacolabaybridge.com.

"ما ساخته شده آن را آسان برای آنها را. که تمام اطلاعات مورد نیاز آنها" Satter گفت. (آن را) چیزی است که آنها می توانید استفاده کنید برای ادغام برنامه درسی خود را که تایید شده توسط خود مدارس مناطق بنابراین ما واقعا قرار دادن یک مقدار زیادی از کار سخت و مشارکت در این برنامه است."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن