فیلدینگ مدرسه دین co-نویسندگان مقاله بر انجام آزمایش های بالینی در بیماری شیوع

ران Brookmeyer دین از UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت همكاري "جدید مجله پزشکی انگلستان" هیئت مدیره صدایی مقاله دفا

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

ران Brookmeyer دین از UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت همكاري "جدید مجله پزشکی انگلستان" هیئت مدیره صدایی مقاله دفاع از توسعه یک رویکرد جدید به آزمایش های بالینی انجام شده در بیماری های همه گیر مانند COVID-19.

در این مقاله نویسندگان — که در خدمت به عنوان اعضای سازمان بهداشت جهانی R&D طرح — پیشنهاد یک "هسته ای-پروتکل مفهوم" به آزمایش های بالینی که می تواند برای مثال تواند در شیوع بیماری های عفونی و اجازه می دهد علاوه بر این از اعضای تیم جدید در طول زمان است. آنها همچنین آدرس نیاز به همکاری و اوایل نامزدی با مقامات دولتی و سازمان های نظارتی و کمیته اخلاق و همچنین هماهنگی در سراسر سازمان های مالی است.

در پژوهش خود Brookmeyer با استفاده از ابزار آماری و اطلاعاتی و علوم ریاضی به آدرس جهانی بهداشت عمومی مشکلات. در طول بیش از سه دهه او تا به توسعه روش های آماری است که باید کمک کرد, آدرس عمده بهداشت جهانی چالش است. Brookmeyer به دست آورده در سراسر جهان برای به رسمیت شناختن کار خود را در پیش بینی میزان قریب الوقوع اچ آی وی/ایدز با کار ابتدا در اواسط 1980s.

"ایجاد یک چارچوب برای انجام کارآزمایی بالینی در بیماری شیوع" به نظر می رسد در مارس 2, 2020 موضوع "New England Journal of Medicine."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن