Fin & چنگال آوردن آن غذاهای دریایی و استیک و یکشنبه صبحانه به پنساکولا از نارنجی ساحل

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:12 AM EDT 28 مه سال 2020یکی از نارنجی ساحل آلاباما رستوران های مورد

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

یکی از نارنجی ساحل آلاباما رستوران های مورد علاقه منتقل شده شرق به پنساکولا.

Fin & چنگال باز خواهد شد به طور مستقیم در سراسر خیابان را از مک گوایر این ماه ژوئیه هنگامی که صاحبان مت و رجینا Shipp طرح در باز کردن خود را متعلق به خانواده رستوران غذاهای دریایی در داخل دیرین سابق خفته ساختمان در 601 E. سنت گرگوری

مت Shipp است که در این رستوران سر آشپز گفت: Fin & چنگال گرم خود را به جنوب شرقی ساکنان آلاباما با غذاهای دریایی و استیک آبدار. او با اعتماد به نفس هر دو را حمل محبوبیت خود را با آنها در میان ایالت های خطوط.

"همه چیز 100% تازه" Shipp گفت: روز شنبه در حالی که گرفتن یک استراحت کوچک از کمک در ساخت و ساز کشور روند. "ما استیک و غذاهای دریایی. استیک نوع پنهان راز کوچک ما شهرت برای برخی از بهترین استیک در بازار است. من فکر می کنم آن را بسیار موفق و مفهوم و نقاط قیمت خوب هستند."

Fin & چنگال بود مورد تحسین قرار گرفته در طول سال برای آن هامور pontchartrain یا "محلی مورد علاقه هامور" ظرف که Shipp انتظار برای تبدیل شدن به سریع مورد علاقه در پنساکولا.

"این یک هامور آن panko پوشیده با نان, تابه سرخ کرده و آن را در ادم تنومند و بدقواره-توده خرچنگ, خلیج فارس, میگو, قارچ, پیاز قرمز و شراب سفید کره سس" Shipp گفت. "آن را off-the-نمودار خوب و یکی از معتبر ترین موارد است."

ناهار و شام رستوران اجرا در نارنجی ساحل آمد به یک پایان ناگهانی این ماه پس از اختلاف با Shipp صاحبخانه با توجه به آشپز و موبایل بومی است. Shipp گفت او داده شد اخراج اطلاع در ماه آوریل پس از آزادی او در ابتدا وعده داده تعویق در آوریل و مه را اجاره با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

Shipp گفت که او و همسرش به استقبال دوم محل در پنساکولا برای مدتی. آنها تسریع این روند در میان اجاره اختلاف و تصمیم به بستن در آلاباما و راه دور در دسترس نباشد.

در حال حاضر Fin & چنگال تماس بگیرید سابق Outback Steakhouse ساختمان در شرق گرگوری اولیه آن خانه است.

همچنین به زودی

►Wahlburgers برنامه ای برای باز کردن Pensacola محل به طور دائم بسته OWA محل

►آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

"وجود دارد یک سازنده است که می خواهد برای ساخت ما یک ساختمان در نارنجی ساحل بعدی بهار یا تابستان, بنابراین ما در حال مذاکره با او به خاطر ما عاشق نارنجی ساحل" Shipp گفت. "(پنساکولا) بود و دوم ما موقعیت در اصل. ما فقط شروع به دنبال کردن این مطلب به شدت با همه چیز است که اتفاق افتاده است."

کارکنان در نارنجی ساحل, آلاباما, Fin & چنگال بود که آخرین باز در اواخر ماه مارس را حفظ خواهد کرد و با توجه به گزینه ای را برای ادامه کار در پنساکولا در این تابستان.

این 6,500 فوت مربع رستوران صندلی حدود 300 داخل و همچنین دارای صندلی در فضای باز در رستوران پاسیو که در آن وجود خواهد داشت فضای این سایت متعلق به صورت انفرادی و خوانندگان و گروههای موسیقی است.

رستوران باید باز هفت روز هفته از گرفتن بروید با توجه به Shipp. یکشنبه صبحانه شروع خواهد شد تا در اسرع وقت عملیات انجام دهد.

"صبحانه بود و ما می خواهم که 100 نفر در درب در ساعت 11 صبح در تلاش برای به دست آوردن" Shipp گفت. "ما یک Bloody Mary بار است که واقعا عالی است. شما ودکا و شما بروید همه شما چاشنی و مخلوط آن را با. این صبحانه است $19.95 سه entrees پیش غذا غذای اصلی و دسر. آن را بسیار مناسب آن مقدار زیادی از سرگرم کننده است."

نگه دارید تا با رستوران نوسازی پیشرفت خود پس Facebook صفحه برای به روز رسانی.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن