استاد امور مالی دانش آموزان می پرسد برای اقامت

عزیز نگران دانشجو متاسفانه من نمی توانم به شما عطا علمی این تسهیلات از آنجا که من قادر به بگویید که از شما دان

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

عزیز نگران دانشجو

متاسفانه من نمی توانم به شما عطا علمی این تسهیلات از آنجا که من قادر به بگویید که از شما دانش آموزان "سیاه" و که هستند نیست.

دلیل این است که من نمی بینم رنگ.

به شما می گویند که اقتصاد دانشکده دارای یک تنوع مشکل اما صادقانه میگویم که مضر است.

به عنوان شما می توانید ببینید من نه فقط یک استاد امور مالی من نیز یک سرمایه گذار. من هم پدر و مادر اعتماد-صندوق عزیزم. و من زندگی می کردند در شیکاگو هنگامی که رئیس جمهور باراک اوباما که ممکن است یک مسلمان است.

شما متهم من از بودن بی سواد در مورد سایر نژادها و ethnicites و این است که فقط پس از نادرست و ناعادلانه است. نه تنها من یک خانه در منلو پارک است که در آینده به پالو آلتو که به معنی "بلند چوب" در اسپانیایی, من هم یک خانه در تاکستان مارتا که در آن وجود دارد ماهیگیران. همچنین همسرم که نام کارن می توانید با استفاده از chopsticks.

همانطور که می بینید ما بسیار متنوع است. فقط از فرش های شرقی که از مشرق زمین در اطاق نشیمن.

من تشخیص می دهم که این بسیار دشوار است. برای من است. اما من مایل به کار با شما را به من بدهد امکانات رفاهی که من واقعا نیاز دارید.

برای یک می تواند به شما لطفا امتحان نهایی? واقعا که سخت نیست چون من حل شد آن را در کمتر از یک ساعت. همسر من که نام کارن به من گفت که من نیاز به پایان درجه بندی قبل از ما بازدید Hamptons.

همچنین شما می توانید جلوگیری از اعتراضات? آنها شروع به ترساندن من.

Adiós y de ندا

استاد چاد فون سفید

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با الیزابت "بتسی" کیم در ebkim 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب