اولین روز مدرسه در Escambia County خواهد شد به احتمال زیاد با تاخیر دو هفته

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:31 PM EDT Jul 21, 2020Escambia County School District سرپرست م

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

Escambia County School District سرپرست مالکوم توماس معرفی منطقه تاخیر در شروع سال تحصیلی با دو هفته.

در یک مصاحبه مطبوعاتی روز شنبه بعد از ظهر, سرپرست گفت: تعدادی از خانواده ها که می خواهند فرزندان خود را به درس حاضر به جای در محوطه دانشگاه است دو برابر آنچه در این منطقه پیش بینی شده است. دو هفته تاخیر را بیشتر معلمان و مدیران وقت بیشتری برای آموزش و آماده سازی برای ارائه درس آنلاین.

اولین روز برای دانش آموزان خواهد بود Aug. 24 به جای Aug. 10. اولین روز برای معلمان خواهد بود Aug. 17 به جای ژوئیه 31.

"تعداد دانش آموزان شرکت کننده در آموزش از راه دور/مدرسه مجازی گزینه به معنی آموزش های اضافی برای تعدادی از ما زمان مدرسان" توماس در بیانیه ای گفت. "هل دادن دانشجو تاریخ شروع به 24 اوت سال 2020 لازم است به ارائه ما مربیان با توسعه حرفه ای مورد نیاز برای مجازی با کیفیت آموزش. این همچنین بدان معنی بازگشت دانش آموزان به مدرسه سنتی می تواند به بهبود اجتماعی فاصله در کلاس درس و مدرسه اتوبوس."

اوت. 24 بازگشت تاریخ برای دانش آموزان خواهد داشت و 10 ماه آموزشی کارکنان پشتیبانی در این منطقه خواهد شد بازگشت به کار به طور منظم برنامه ها در روز جمعه, اوت. 21.

در ضمن توماس توصیه های زیر ویرایش به اطناب در منطقه را بازگشایی طرح با توجه به پوشش: پوشش صورت خواهد بود فرسوده در منطقه امکانات به عنوان کارگردان کارکنان و رهبران آموزشی. اگر یک وضعیت مطرح می شود در حالی که یک عضو از کارکنان و یا یک بازدید کننده است نه با پوشیدن و یا ناتوان از پوشیدن چهره و پوشش چنین فردی ممکن است کمک یا هدایت مناسب مقامات در منطقه را به عهده جایگزین مناسب و انطباق اقدامات برای محافظت از خود و دیگران است.

"دانش آموزان و کارکنان را پوشش صورت یا چهره سپر زمانی که آنها به اندازه کافی نمی تواند به لحاظ اجتماعی فاصله" توماس گفت. "در حالی که هیچ کس انتظار می رود که به پوشیدن پوشش صورت برای شش تا هفت ساعت در یک زمان آن است که به ویژه مهم است به پیروی از اتوبوس مدرسه در راهروها و/یا به اشتراک گذاشته فضاها از قبیل سالن های غذاخوری و کتابخانه ها. پشتیبانی والدین قدردانی خواهد شد به منظور حفظ امن ترین محیط یادگیری امکان پذیر است."

توصیه می شود تغییرات را قبل از مدرسه مدیره امشب برای تصویب.

این است که در حال توسعه داستان. اطلاعات بیشتر ارائه خواهد شد آن را به عنوان در دسترس می شود.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن