سه لاک پشت دریایی لانه کشف شده در خلیج فارس جزایر ملی ساحل دریا

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:21 PM EDT 22 مه سال 2020جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا زیست شنا

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا زیست شناسان در صبح روز جمعه بر داشت اولین لاک پشت دریایی لانه فصل در پارک Perdido کلیدی منطقه است.

خدمه در واقع کشف شده در مجموع سه لاک پشت دریایی لانه — اولین بار در حافظه اخیر است که بسیاری از لانه بودند کشف شد و در اولین روز از تودرتو فصل با توجه به برنت Everitt سخنگوی جزایر خلیج فارس ملی ساحل دریا.

Hatchlings در حال انتظار برای ظهور در حدود دو ماه.

22 مه در اطراف معمولی زمان برای تودرتو فصل برای شروع Everitt گفت. سال گذشته برای اولین بار لانه به نظر می رسد ممکن است 21.

فصل به طور معمول طول می کشد از طریق اواخر تابستان.

جزایر خلیج فارس فراهم می کند تودرتو خوب زیستگاه برای اغلب سرخ لاک پشت دریایی اما کمپ را ریدلی سبز و در مناسبت leatherback لاک پشت های دریایی نیز تو در تو در پارک.

به کمک لاک پشت های دریایی در طول فصل Everitt گفت: این مهم به سپر و یا خاموش کردن روشنایی در فضای باز. هر دو مادران و hatchlings می تواند منحرف شود یا گیجی توسط نور که تساوی آنها به دور از خلیج فارس.

لاک پشت که سر داخلی اغلب مرگ از دست دادن آب بدن و یا طعمه شکارچیان مثل شغالها یا شبح خرچنگ. گاهی اوقات آنها خزیدن به جاده ها و یا پارکینگ و در حال اجرا توسط ماشین.

سواحل به طور کامل باز: Escambia County سواحل عمومی در حال حاضر به طور کامل بازگشایی, Perdido کلید سواحل هنوز در غروب آفتاب

جدید ریف: لوله تنفس صخره در ساحل کازینو می شود و تصویب نهایی برنامه ریزی برای نصب در ماه اوت

جزایر خلیج فارس کارکنان و داوطلبان در حال نظارت بر پارک سواحل روزانه به صورت تودرتو و جوجه ریزی فعالیت به عنوان فصل پیشرفت می کند. اگر شما یک لاک پشت دریایی در شب فاصله خود را نگه دارید و نگه داشتن همه چراغ خاموش از جمله چراغ فلش و فلش عکاسی.

"این یک یادآوری برای مردمی که در حال حاضر زمان برای شروع واقعا پرداختن به آن در فضای باز روشنایی" Everitt گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.هفتم



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب