پنج پرچم جاده سریع السیر: بابا Pollard کلاه بزرگ آخر هفته با یکی دیگر از پیروزی

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 4:55 PM EDT 28 ژوئن 2020یک بار جایزه شد و در چنگ اضافی پول اضافی ارائ

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

یک بار جایزه شد و در چنگ اضافی پول اضافی ارائه شده تصاویر گرفته شده بابا پولارد در بر داشت خود را اصلی دیگر شور و شوق به عنوان یک تزئین راننده خودرو مسابقه ای.

او در آغوش همسرش ارین و 4-year-old daughter الیزابت مک میلان "مک" که ریشه او را از grandstands بالاتر از خط پایان در پنج پرچم جاده سریع السیر.

در حال حاضر آنها با هم دوباره پس از پیروزی شنبه شب در Rowdy انرژی دوقلو 100 سوپر مدل اواخر ماشین که جذب چندین هزار طرفدار در نیم مایل بیضی شکل است.

این اولین بار در 15 سال سابقه بوران سری مسابقات بخشی از جنوب سوپر سری متوالی 100-lap مسابقه برگزار شد در back-to-back شب آخر هفته در پنج پرچم جاده سریع السیر.

برنامه حرکت لازم توسط اولین حمله در ماه مارس از این بیماری همه گیر کوروناویروس که توقیف مسیر مسابقه تا زمانی که آن رویداد برای اولین بار در اوایل ممکن است.

"این یک آخر هفته خسته کننده بودن در اینجا از پنج شنبه گفت:" پولارد که 33 ساله مسابقه تعجب از Senoia گرجستان ساخته شده است که در سراسر جهان نام در این ورزش است. "این دشوار است. فقط خیلی گرم با این آب و هوا در این خودرو. اما من فکر می کنم آن بسیار عالی بود.

"این دلیلی است که من به مسیر مسابقه برای دیدن این طرفداران. برای دیدن آنها هیجان زده می شود در اینجا... دیدن آنها را تشویق رانندگان دیگر و رقبا."

استفان Nasse برنده روز جمعه Rowdy انرژی بلیزارد سری مسابقه در نتیجه به دست آوردن برخی از رستگاری پس از پیروزی خود را در سال 2019 با گلوله برف زدن دربی بود نفی طریق رد صلاحیت در مسابقه پس از بازرسی.

پولارد که به پایان رسید جمعه سوم شد اتصالات برنده در نیمه دوم doubleheader. آن را به دست آورده او را اضافی $15,000 در پول جایزه, جدا از برنده اول محل را بررسی کنید.

همچنین 21 خود بلیزارد برنده سری اضافه کردن به پولارد را رو به رشد موزه-ظرفیت از غنائم به دست آمده از یکی از امریکا بهترین و کوتاه مسیر رانندگان ماشین مسابقه در هر سطح. او در حال حاضر موفق به کسب بیش از یک سوم از تمام بلیزارد سری مسابقات در پنج پرچم جاده سریع السیر.

به عنوان جمعیت واکنش شنبه نشان داد او همچنین از استقبال قهرمان. هنگامی که او در زمان سرب در دامان 74 را تشویق آغاز شد.

"این فقط سرگرم کننده (برنده)," پولارد گفت. "همه از این است که فقط سرگرم کننده است."

حتی لذت بخش تر از پولارد در روز جمعه افتخار دیوید راجرز, اورلاندو, مادری که گل رز را که یک مسیر مسابقه افسانه ای. راجرز درگذشت در اوایل ماه مارس در سن 64 از عوارض ناشی از لنفوم.

در قبل از مسابقه رویداد Pollard سوار راجرز شماره 11 TM تگزاس ماشین آلات و گذشت سرعت ماشین در یک مراسم دامان که شد یک عاطفی ادای احترام به راجرز.

در ماه دسامبر راجرز آغاز شده 2019 با گلوله برف زدن دربی تنظیم یک رکورد 33 بار در معروف مسابقه. که راجرز آخرین مسابقه در پنساکولا. پیش از آن در 2019, Pollard برنده سری جهانی از آسفالت قهرمانی در نیو اسمیرنا بیچ بعد از اینکه خواسته راجرز خود را به درایو ماشین.

راجرز برنده صدها نفر از نژادها در فلوریدا. او همچنین در نظر گرفته میان مسابقه بهترین مردم است. هر کس او را دوست داشتم. پولارد منتقل شد به عنوان او در مورد او صحبت کرد.

"این (پیروزی) خاص است چرا که از (جمعه شب)" پولارد گفت. "ما تا به حال آخر هفته. ادای احترام ما به داود و قادر به برنده شدن (شنبه) آن را فقط کار می کنید بسیار بهتر است."

آخر هفته از مسابقات به پنج پرچم سریع السیر در مجموع پنج مسابقه حوادث پس از بازسازی سال 2020 برنامه. در سراسر کشور مسیر کوتاه مسابقه باقی مانده است یکی از معدود رویدادهای ورزشی که در آن طرفداران مجاز است.

در پنج پرچم هر کس از طریق دروازه می شود دمای تست و انجام آن در دست نیست و پیشانی و برای جلوگیری از بد تعبیر کردن از گرما.

طرفداران خود ای اداره و رعایت شش پا جدایی دور از هر خانواده در grandstands. کهنه آهنگ co-گوینده لایحه راث به یاد طرفداران در قبل از مسابقه آدرس چگونه خوش شانس آن است که برای تماشای مسابقه در پنج پرچم و چگونه آهنگ های دیگر در کشور تعطیل شده اند برای عدم پایبندی به دستورالعملهای انجمن.

پنج پرچم نیز کارگران پاک کردن ریل و امتیازی مناطق.

"همه ما می توانید انجام دهید این است که بخواهید برای خود به پلیس گفت:" تیم برایانت مدیر و مالک در پنج پرچم جاده سریع السیر. "ما از مردم به ماندن در گروه 10 و یا کمتر و شش فوت از هم جدا. اکثر همه تعاونی است.

"در همان زمان تجدید حیات در (COVID) موارد قطعا توجه ما است. بنابراین ما نمی دانیم که در آن ما در حال رفتن به جلو.

"شده اند وجود دارد رانندگان که آمده اند تا به ما و گفت:" با تشکر از شما برای ما ارائه یک محل برای مسابقه.' به طوری که لذت بخش است و باعث می شود ما احساس خوبی در مورد آنچه ما انجام می دهند."

در ماه مه هنگامی که او به دست آورده تصویب در شروع مجدد مسابقه برنامه برایانت دانست و آن را برای رفتن به یک نامشخص مسیر رو به جلو است.

"رک و پوست کنده ما به کمی بهتر از متوسط شروع هر دو با حضور و شرکت کنندگان" برایانت گفت. "من فکر می کنم برخی از آن COVID مرتبط است. مردم موظف شد تا برای مدتی و مضطرب بودند به خارج و انجام کارها است.

"که گفت: ما آسیب دیده اند و در طرف دیگر توسط مردمی که هنوز آماده نیست. و ما احترام است. من نمی دانم یک مسابقه تیم هفته گذشته که نمی آمد چرا که یکی از حیاتی خود اعضای تیم راحت نیست. مردم آگاه است."

این آخر هفته رانندگان آمد و از آنجا به لس آنجلس. که راننده باب لیون متاسفانه سقوط یک نام تجاری جدید SLM مسابقه ماشین پس از فشرده به دیوار در نوبه خود یکی است. رانندگان دیگر آمد از تگزاس ویسکانسین و میشیگان و همچنین در سراسر جنوب شرقی در 30 تیم میشه.

"کلمه," برایانت گفت. "زمانی که ماشین شمارش واقعا خوب هستند که آیا در میان به طور منظم و یا تایمر برای اولین بار کلمه می شود. و است که باعث افزایش فن بهره به عنوان به خوبی. ما تا به حال پول جایزه در پرتاب. این پرسود ترین سوپر مدل اواخر آخر هفته ما تا به حال."

پولارد در زمان خانه 35.000 دلار در پیروزی پس از پول جایزه. شهرت صاحب ماشین جیمز سهره های پاناما سیتی بومی و مدیر عامل شرکت ققنوس ساخت و ساز در شهر پاناما کمک به تامین بخشی از پول جایزه.

"تیم نشانی از یک کار بزرگ است. هر کس قرار داده است که این هم یک کار بزرگ انجام داد" پولارد گفت. "جیمز...آنچه که او انجام داده برای مسیر کوتاه مسابقه بسیاری از مردم نمی دانند. او حمایت اتومبیل و پشتیبانی گلوله برفی دربی در اینجا تمام آن سال ها.

"و شما باید بچه ها مثل این که. و این چیزی است که آن همه مورد است."

برایانت گفت: آخر هفته را با موفقیت و ممکن است بی درنگ یکی دیگر از اواسط تابستان بلیزارد سری doubleheader در سال آینده است.

"وجود دارد یک کمی ناشناخته... شاید یک مخاطره آمیز را به برنامه دو نژاد بود," او گفت:. "اما پاسخ از روزی که اعلام شد بیش از بالا در میان رقبا است. آن را یک فرصت برای آنها به سفر در یک محل و دو نژاد است. نیمه کاهش هزینه های سفر خود را."

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com.

رویداد بعدی

چه: Modifieds از ضرب وشتم تور

وقتی که: جولای 17

که در آن: پنج پرچم جاده سریع السیر.

فرمت: Modifieds نرم افزار کامیون خالص سهام ورزشکاران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب