پنج پرچم جاده سریع السیر: طرفداران لذت در مسابقه را تغییر بازگشت

لایحه Vilona ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 4:45 PM EDT 9 مه سال 2020جمع جمعه شب در ردیف بالا از اصلی ترین جایگاه

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

جمع جمعه شب در ردیف بالا از اصلی ترین جایگاه به طور مستقیم در جلوی خط پایان در پنج پرچم سریع السیر سه موتورسواری متعصب لذت غرش موتورهای مسابقه دوباره.

لیندا برانفورد جف Munyan و گری برنج, همه از Gulfport, می سی سی پی ساخته شده بود دو ساعته در سراسر ایالتی-10 به میان اولین داخل دروازه.

آنها برداشت برخی از بهترین صندل صندلی. آنها به شوخی. آنها داستان گفت. آنها نمونه امتیازی مواد غذایی ارائه شده و نوشیدنی های سرد.

پس از ورود وقتی دروازه باز شد در 5 p. m., آنها ماند از طریق شب از جمله آب و هوا تاخیر تا مسابقه نهایی به پایان رسید و شش ساعت بعد.

زندگی خوب بود دوباره.

"من از دست رفته ام صدا, سر و صدا," برانفورد گفت. "فقط به اطراف مردم دوباره معنی زیادی است. فقط به یک جمعیت باید سرگرمی فوق العاده است."

یک روز قبل از آن برنج با ارسال پیام های اطلاع رسانی که پنج پرچم بود که در آن re-opening night – نزدیک به دو ماه پس از اول لغو شد – پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من گفت:" اوه! "ما باید به" Munyan گفت. "ما به بسیاری از نژادها در همه جا. فقط قادر به استراحت و تماشای آن را دوباره در اینجا فوق العاده است.

"این واقعا کمک می کند تا با ذهنی بخشی از همه که در جریان است در جهان. بازگشت در ماه مارس هر نیمه از هم جدا افتاد و این ما به ارمغان می آورد به عقب با هم دوباره. قلب خود راه می رود پایین. من خوشحالم برای دیدن مردم بیرون می آید."

شب جمعه پنج پرچم سریع السیر تبدیل به یکی از اولین آسفالت racetracks در آمریکا به مرحله یک مسابقه برنامه دوباره با طرفداران در حضور. بسیاری از اقدامات احتیاطی گرفته شد.

چهار مسابقه در بخش رویدادهای تکمیل شد و حتی پس از اختلال از 75 دقیقه باران و آهنگ خشک شدن تاخیر در ورزشکاران مسابقه.

هر کس وارد مسیر مسابقه طرفداران و رقبای خود را به حال پیشانی تست برای درجه حرارت قبل از رفتن به ورودی. جمعیت محدود بود به 1500 در غرفه گسترش در میان امکانات که می توانید صندلی 10,000 خود را برای امضا رویداد گلوله برفی دربی در ماه دسامبر.

مسابقه تیم از هم جدا شدند و در گودال زمین زیر کشت منطقه است. وجود دارد هیچ جایزه, جشن, عکس های مجاز با رانندگان و تیم خود و خانواده.

یکی از پایه امتیاز باز بود و هر کس عینک و دستکش و ماسک و محدود هر گونه تماس با مشتریان است. برای $8 شما می توانید خرید یک کبابی, همبرگر, سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه و آن را داخل یک باز کردن جعبه در صورت درخواست.

"ما صحبت های زیادی از محلی و مقامات وزارت امور خارجه" گفت: تیم برایانت پیگیری مدیر کل/پروموتر که شرکت صاحب پنج پرچم سریع السیر با خانواده اش. "وجود دارد هیچ یک کسی گفت که شما می توانید و یا نمی تواند انجام این کار است.

"در واقع آنچه که ما از محلی شهرستان و مقامات دولتی است که به دنبال همه دستورالعمل و ما در حال انجام همه چیز ما می تواند به ماندن در داخل دستورالعمل.

"ما تا به حال ساخته شده و تعهد به انجام آن را با یا بدون طرفداران, بنابراین ما خوشحالیم که طرفداران اینجا هستید."

جمعه آینده دومین مسابقه برگزار خواهد شد و پس از شلوغ برنامه در ماه ژوئن.

این آهنگ در رسانه ها شریک Speed51.com که انجام داده است بسیار به گسترش این کلمه در مورد کوتاه مسیر مسابقه در سراسر کشور قادر به ارائه تصویری از روز جمعه مسابقه به آن عظیم مخاطبان اینترنت.

شنبه شب در جنوب Raceway در میلتون 3/8 mile خاک-مسیر بیضی شکل برنامه ریزی شده بود برای برگزاری رویداد خود را با طرفداران و همچنین.

مسابقه بازگشته است. نه یک لحظه بیش از حد به زودی, زمانی که صحبت کردن با جانبازان این ورزش است.

"این است که یک خانواده ورزش است. آن را در خون خود گفت:" پنساکولا لایحه Touchtone, مدت زمان راننده پس از unbuckling خود ایمنی دنده و خروج خود را در مسابقه ماشین با جایزه و پرچم شطرنجی در برنده اصلی رویداد 35-دامان یاغی بخش مسابقه است.

"ما همه چیز را با هم," او گفت:. "ما آن را تمام انجام با هم. ما ممکن است سر و صدا و مبارزه کمی, اما آن را احساس عالی قادر به دریافت دوباره با هم و انجام این کار است."

مسابقه نهایی خالص سهام تقسیم به پایان رسید پس از 11 p. m. با جری Goff جونیور از Lucedale ، به عنوان برنده. وجود دارد انواع مختلفی از داستان.

ساعت قبل از آن 14 سال اعطای تامپسون یکی دیگر از افزایش نوجوان phenoms در این ورزش چرخدار خود را کوتاه و مختصر بریت Pro کامیون به پیروزی پس از سریعترین مقدماتی. این اولین مسابقه شب.

تامپسون و دیگران سن و سال او در مسابقه ظاهر قادر به رسیدگی به 700 اسب بخار مسابقه ماشین با مهارت racecar رانندگان انجام این کار برای چند دهه.

پس از آب و تاخیر در نیمه راه از طریق ورزشکاران نژاد Pensacola شکارچی لامبرت یک تیت بالا فارغ التحصیل, جشن اولین پیروزی لین ظاهر برگزاری دو منطقه دیگر رانندگان در یک جمعیت-خوش به پایان برسد.

"این عالی بود," او گفت: درخشان به عنوان او برگزار شد جایزه. "مسابقه بهترین من تا کنون زد. من هرگز به پایان رسید و در سه مسابقه قبل از بنابراین این احساس واقعا خوب پس ما منتظر برای شروع (برنامه) دوباره.

"من در حال مرگ بود به عقب بر گردیم در ماشین دوباره."

که خلاصه این خلق و خوی از مسابقه جامعه است.

در مطبوعات, جعبه, آهنگ گوینده رابی هاروی و لایحه راث پشت سر هم که دانش و شور و شوق و آموزنده تحویل می دهد پنج پرچم سریع السیر یک مزیت ویژه به طور مستمر به یاد طرفداران و مسابقه تیم ها به رعایت اقدامات احتیاطی.

برای هاروی یک Pensacola بومی این است که خود را 15thseason به عنوان مسابقه پخش. او همچنین مدیر رسانه ای برای مارکوس پوینت کلیسای باپتیست.

"من فکر می کنم همه آماده رفتن است. همه آماده برای مسابقه گفت:" هاروی که همچنین به کلیسا خود را از طریق تبدیل به خدمات آنلاین و راه های دیگر را به جماعت با هم بدون اینکه داخل کلیسا در Marcus پوینت باپتیست. "ما در حال گرفتن هر احتیاط ممکن است که به ما داده.

"هر چیزی که ما می توانید انجام دهید سعی کنید به عقب بر گردیم به حالت عادی مورد نیاز است در حالی که در همان زمان این احتیاط."

قبل از اولین پرچم سبز کاهش یافت و در اولین مسابقه پس از 2019 با گلوله برف زدن دربی راث بود در مسیر گرفتن جمعیت انرژی.

"کسی آماده برای رفتن مسابقه گفت:" راث سابق پیگیری اپراتور در تلفن همراه جاده سریع السیر و زمان رادیو و مسابقه پخش به عنوان او ایستاده بود در مسیر قبل از مسابقه برنامه. "این چیزی است که ما در اینجا برای. شما آن را کردم.

"از شما بسیار سپاسگزارم برای آینده گفت:" جمعیت است. "این یک پروژه بزرگ فقط برای قرار دادن یک مسابقه. تیم برایانت تمام خانواده اش, همه از مقامات ما تا به حال چیزهای اضافی برای انجام این کار به دلیل این COVID-19 ویروس.

"بنابراین ما در حال رفتن به بخواهید به لطفا اجتماعی فاصله. ما نمی خواهیم به این ظروف سرباز یا مسافر تا. ما می خواهیم به نگه داشتن در مسابقه."

این چیزی است که همه در این مسابقه جامعه امیدوار می افتد.

لایحه Vilona بازنشسته است Pensacola اخبار, مجله ورزشی نویس و زمان نویسنده ارشد Pensacola آبی Wahoos/Studer55. او را می توان در رسید bvilona@bluewahoos.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن