پنج مایل باتلاق آتش در 250 هکتار آتش نشانان با احتیاط آب و هوا می تواند صدمه دیده است مهار

از کارکنان گزارش منتشر شده 11:13 AM EDT مه 6 2020آتش نشانان با فلوریدا خدمات جنگل در ادامه به نبرد 250 هکتار ب

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

آتش نشانان با فلوریدا خدمات جنگل در ادامه به نبرد 250 هکتار باتلاق آتش در نزدیکی میلتون بود که حدود 40% موجود شنبه صبح.

آتش نشانان در روز سه شنبه تاسیس یک خط در اطراف کل wildfire — دوبله پنج مایل باتلاق آتش — اما مهم نسوخته پوشش گیاهی باقی می ماند در داخل محیط و شدید تغییر مسیر باد می تواند مانع از آتش نشانان در تلاش فلوریدا خدمات جنگل هشدار داد در آخرین به روز رسانی.

شمال بادها — مستقیم در مقابل از روز گذشته و بسیار کم رطوبت در 20 ٪ تا 25 ٪ محدوده انتظار می رود به افزایش فعالیت آتش در روز چهارشنبه. خدمات جنگل گفت که می تواند فشار فروغ به سمت اسکی تماشای زیربخش و من-10 تا خدمه در حال تمرکز تلاش های خود را در امتداد جنوب و شرق لبه آتش.

روز اول: پنج مایل باتلاق آتش سوزی در سانتا رزا شهرستان در 150 هکتار 40 درصد مهار

روز دوم: آتش باتلاق در نزدیکی میلتون رشد می کند به 250 هکتار سوخت توسط بادهای خشک و پوشش گیاهی

آوالون و بغداد آتش بخش ارائه ساختار حفاظت به عنوان یک احتیاط.

صبح روز چهارشنبه 14 تراکتور/شخم واحد و یک هواپیما شد در پاسخ به آتش سوزی و سه هلیکوپتر در دسترس بود به عنوان مورد نیاز برای قطره های آب برای خنک کردن نقاط داغ و شعله ور شدن یو پی اس. در مجموع 33 پرسنل اختصاص داده شده به آتش.

آتش آغاز شده و فقط در شرق سابق مورها گلف در هنگام تجویز رایت در زمین های خصوصی فرار کرد بعد از ظهر دوشنبه. باد و زمین تحت فشار قرار دادند و آتش را به غرب نسبت به منطقه بین رنه دایره و Audiss جاده فقط در شرق سانتا رزا شهرستان های دفن زباله.

در پرتو این شرایط آب و هوا مقامات با بلک واتر جنگلداری مرکز نیست صدور رایت مجوز در Escambia, Santa Rosa و Okaloosa استان ها در روز چهارشنبه.

راننده ممکن است روبرو می شوند دود از آتش در من-10 توصیه برای درمان آن به عنوان fog استفاده خود را کم پرتو چراغهای جلو و جلو و با خیال راحت در خارج از جاده و اگر شرایط حکم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن