پنج مایل باتلاق آتش: فروغ رشد می کند به 2,180 هکتار باد تغییر انتظار می رود به فشار آتش شمالی

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:44 AM EDT آوریل 8 سال 2020فلوریدا خدمات جنگل است هشدار در مورد افزای

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

فلوریدا خدمات جنگل است هشدار در مورد افزایش فعالیت آتش در پنج مایل باتلاق به عنوان بادهای تغییر جهت و انتظار می رود برای تقویت.

پنج مایل باتلاق آتش سوزی در سانتا رزا شهرستان در حال حاضر سوزانده مورد 2,180 هکتار است و 35% موجود با توجه به فلوریدا خدمات جنگل.

یکی دیگر از آتش هرست امام جواد آتش در Escambia County شد حدود 1100 هکتار و 40 درصد شامل چهار شنبه صبح.

خدمات جنگل گفت: افزایش وزش باد از جنوب از 13 تا 18 مایل در ساعت با gusts تا 25 مایل در ساعت افزایش خواهد یافت آتش فعالیت در شمال-شمال شرق محیطی از آتش سوزی. دود نیز تاثیر جوامع به شمال از آتش سوزی.

فلوریدا خدمات جنگل سخنگوی تاد شرودر گفت: خدمه صرف بیشتر از پنج شنبه تقویت آتش می شکند در شمال محیطی از پنج مایل باتلاق آتش سوزی در پیش بینی از امروز تغییر جهت باد است.

مناطق نهفته پنج مایل باتلاق آتش هنوز هم بسته به ورود در حالی که دیگران در حال باز به ساکنان اما جنگل خدمات گفتن ساکنان به ماندن آگاه و آماده به ترک در یک لحظه متوجه.

تخلیه/Re-Entry:

بسته – همه چیز در Garcon نقطه جاده شرق به خلیج بلک واتر از من-10 به مریم آشپزخانه باقی می ماند بسته شده است.

سطح 1 - همه چیز در جنوب مریم آشپزخانه جاده در آوالون و پسر بچه پادو نقطه جاده و در سمت غرب از آوالون است و در سطح 1 تخلیه معنی ساکنان می توانند به خانه هایشان بازگردند اما نیاز به اقامت آگاه است. سطح 1 نیز گسترش تا به دا لیزا جاده

سطح 2 - هند بایو به مریم آشپزخانه جاده ها و خانه ها در امتداد مریم آشپزخانه جاده یک سطح 2 تخلیه و ممکن است بازگشت به خانه است اما باید آماده ترک در یک لحظه متوجه.

سانتا رزا شهرستان شهروند مرکز اطلاعات باز است. کسانی که تخلیه یا که سوالات ممکن است تماس 850-983-INFO (4636).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب