پنج مایل باتلاق آتش: هیچ اتهامات جنایی ثبت خواهد شد; شرایط خشکسالی در حال حاضر در روز آتش

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 15, 2020هیچ اتهامات جنایی خواهد بود در

توسط NEWSSALAM در 26 خرداد 1399

هیچ اتهامات جنایی خواهد بود در زمینه اتصال به آخرین ماه عظیم پنج مایل باتلاق آتش در میلتون با توجه به یک گزارش کامل از آتش و یک کپی از تجویز سوزاندن اسناد و مدارک به دست آمده توسط مجله اخبار از طریق یک درخواست سوابق.

آتش که مصرف حدود 2,300 هکتار در اوج خود نابود 14 خانه و ناشی از بیش از $1.9 میلیون نفر در اموال خسارت تعيين شده آغاز شده و به طور تصادفی در هنگام تجویز رایت کردم خارج از کنترل است.

"بر اساس گفتگو با FFS (فلوریدا خدمات جنگل) و دادستانی وجود دارد مصمم به هیچ سهل انگاری و یا ناخالص عنصر جنایی در بر داشت مربوط به رایت" نوشته محقق کلیفورد ارمان در گزارش خود صادر شده توسط دفتر کشاورزی اجرای قانون است. "دادستانی کاهش یافته است و به دنبال هر گونه اتهامات جنایی."

پولی آسیب: که جای پای این $900,000 لایحه برای پنج مایل باتلاق آتش و هرست امام جواد آتش ؟

کسی که صادر شد تجویز سوختگی Lamar Munroe از Munroe جنگل و مدیریت حیات وحش از Chipley شد و قرارداد برای سوزاندن 243 هکتار در اموال متعلق به Westervelt زیست محیطی.

Munroe صادر شد مجوز مارس 4 است که زمانی که او شروع به کنترل سوزاند. بر اساس این گزارش او تا به حال یک خدمه حداقل شش نفر در دست و همچنین به عنوان آب تجهیزات سرکوب یک قلم مو کامیون و بولدوزر. این گزارش همچنین اشاره کرد "که پرسنل و تجهیزات در برنامه ریزی و در حال حاضر بعد از آتش سوزی به طور معمول بیش از حداقل مورد نیاز است."

سوختگی رسما فرار در 2:15 بعد از ظهر مارس 4, و این زمانی است که خدمات جنگل نامیده می شد. این گزارش گفت: دو FFS کارکنان متوقف شده به بررسی سوختگی یک اتفاق معمول در تجویز می سوزاند فقط یک ساعت و نیم قبل از آن فرار کرد.

"وجود دارد هیچ قدرت, خطوط, هوایی, هیچ خطوط راه آهن در این نزدیکی هست و به غیر از سوزاندن خدمه (آن است که) نه یک سفر جاده با ترافیک عادی," ارمان نوشت در گزارش خود. "تنها منبع احتراق است که می توان از تمام اطلاعات من این است که یک پرش و یا نقطه از Munroe کنترل سوختگی شد منبع احتراق برای این آتش است."

Munroe بازگشت نیست تلفن تماس و یا ایمیل به دنبال نظر.

اولیه بررسی: فلوریدا, کشاورزی, راه اندازی بخش تحقیقات جنایی را به پنج مایل باتلاق آتش

آتش موجود بود به باتلاقی منطقه به مدت دو روز تا 6 می در زمانی که رطوبت کم و بادهای منفجر آتش از کنترل خارج شده. که زمانی که آن را شروع به پریدن کرد بین 10 و تهدید بیش از 1000 خانه را وادار به تخلیه اجباری و باعث چند هفته پاسخ از ماموران آتش نشانی در سراسر کشور. آتش رسما اعلام شد 100% بیش از یک ماه بعد در 10 p. m. تاریخ 5 ژوئن.

این ملک که در آن رایت شروع شد خصوصی و متعلق به اداره جبرانی کاهش تالاب در شهرستان سانتا رزا به نام Pensacola خلیج کاهش بانک.

در اصل کاهش بانک اجازه می دهد تا یک یا توسعه خصوصی برای جبران اثرات زیست محیطی ساخت و ساز جدید با سرمایه گذاری در حفظ ، تقویت, ترمیم, و یا ایجاد یک حفاظت زیستگاه جاهای دیگر در منطقه خود را

این Pensacola خلیج کاهش بانک متعلق به Westervelt شرکت ، یک شرکت مستقر در تاسکالوسا،, آلاباما با حدود دو دوجین کاهش و حفاظت بانک در فلوریدا و آلاباما و کالیفرنیا.

شرایط بعد از رایت و خواستار تغییر

با توجه به کپی رایت نسخه ای که Munroe پر کردن و ارسال به FFS برای تصویب نهایی و وزش باد و روز تجویز سوختگی, آوریل 4 بودند و نور و متغیر در 6 تا 10 مایل در ساعت است.

سوزاندن نسخه ای نیز اشاره کرد و آن را به حال شده است پنج روز پس از آخرین بارش. خدمات ملی آب و هوا archives اشاره کرد بارید کمتر از نیم اینچ در پنساکولا منطقه در آوریل 29, اگر چه این منطقه به عنوان یک کل بود تجربه "غیر طبیعی خشک متوسط به شرایط خشکسالی" با توجه به بارش کم در مجموع.

هنوز جنگل ها را تایید سوزاندن و صدور آن مجوز شماره به دلیل آن ملاقات تمام الزامات.

منطقه 2 سانتا رزا شهرستان کمیسر باب کول که نشان دهنده منطقه ای که در آن آتش باعث تخریب بیشتر گفت: یکی وجود دارد بیشتر مورد نیاز او می خواهم برای دیدن FFS پیاده سازی در پی پنج مایل باتلاق آتش: باند صدور به ارائه حمایت مالی به قربانیان بالقوه در مورد آتش از کنترل خارج می شود.

"من می خواهم برای دیدن آنها نیاز به نوعی از اوراق قرضه به عنوان یک نیاز به رایت" کول گفت. "من خواسته فلوریدا خدمات جنگل که سوال خاص و به آنها نشان داد وجود دارد بدون نیاز به باند و برای من که درست نیست. اگر شما در حال انجام چیزی بدون در نظر گرفتن اگر شما قرار دادن تمام اقدامات مناسب در محل, حتی اگر شما در حال غفلت و پیروی از تمام قوانین ما دیده ایم چه هنوز هم می تواند اتفاق می افتد."

کول گفت: او همچنین می خواهم برای دیدن بیشتر "مکانیکی برداشت از understory" — که در اصل به معنی استفاده از ماشین آلات برای روشن کردن تمام قلم مو به جای سوزاندن آن. آن را گران تر و وقت گیر روش کنترل محیط زیست اما کول گفت: او فکر می کند آن را به ارزش حداقل کاوش.

"علاوه بر بروز مانند این که آن را دور می شود نیز وجود دارد زمانی که آن را فقط تبدیل به یک واقعا زیبا آخر هفته بد با دود ناشی از آتش سوزی از این کنترل می سوزاند," او گفت:. "شما باید یک روز روشن و سپس آنها را سوزاند و باد شیفت و در حال حاضر شما یک منطقه بزرگ از جامعه ما پر از دود برای چند ساعت."

دولت Rep. Jayer Williamson, R -, سرعت, گفت آتش "واقعا آمار خانه با من به دلیل آن نهفته بسیاری از ترکیبات در راه های مختلف." او گفت که کار با کول برای تعیین اینکه آیا یا نه وجود دارد یک راه برای ایجاد مقررات در سطح دولت است که اطمینان حاصل شود تجویز سوختگی شدند امن تر است.

"بدیهی است که من نمی خواهم برای اضافه کردن غلط مقررات است که جلوگیری از کنترل می سوزد چرا که آنها حیاتی برای حفظ سلامت جنگل ها و جلوگیری از آنها آتش سوزی گسترده در دراز مدت" Williamson, گفت اخبار, مجله روز جمعه. "با که گفت ما همچنین نیاز به مطمئن شوید که افرادی که ارائه این خدمات می دانم آنچه انجام می دهند و به اندازه کافی پوشش داده شده است."

جو Zwierzchowski سخنگوی FFS زندگی می کند که در خلیج فارس نسیم گفت: این آتش سوزی که در یکی از احساسی ترین مشکل آتش سوزی او پرداخته و خود را حرفه ای به خصوص از آنجا که از محل آن است.

"این همیشه یک چیز دشوار است به هنگامی که هر گونه خسارت آتش سوزی خانه و یا سازه و به آن اتفاق می افتد در جامعه ای که من زندگی و کار در فقط واقعا باعث می شود آن است که بسیار بیشتر از تاثیر" او گفت:. "این یک چیز برای رفتن به بخش های مختلف از دولت است که شما نه احساسی متصل به آن متفاوت برای رفتن به کالیفرنیا و مقابله با پیامدهای مخرب این آتش سوزی. اما زمانی که آن اتفاق می افتد در شهرستان خود را در خانه خود را در منطقه خود را در صفحه اصلی واحد آره منظور من این تغییرات را انجام میدهد."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن