پنج مایل باتلاق آتش با شدت گرفتن خارج از کنترل تخلیه سفارشات صادر شده برای 1,100 ساکنان

آنی شاهد و جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:45 PM EDT مه 6 2020سوخت وزش شدید باد و رطوبت کم پنج مایل ب

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

سوخت وزش شدید باد و رطوبت کم پنج مایل باتلاق آتش خروشان خارج از کنترل شنبه منجر به تخلیه سفارشات تا 1,100 میلتون ساکنان.

آتش آغاز شد که به عنوان یک تجویز رایت بر مالکیت خصوصی دوشنبه کردم که از کنترل خارج شد و در 250 هکتار و 40% موجود شنبه صبح. اما شرایط خشکسالی و شمالی وزش دامن زده شعله های آتش و بعد از ظهر چهارشنبه در آتش سوخته بودند یک بی حد و حصر تعداد هکتار بود و ابدا موجود است.

"این آتش قابل توجهی رویداد گفت:" جو Zwierzchowski سخنگوی فلوریدا خدمات جنگل. "رو به وخامت شرایط آب و هوایی تغییرات در وزش قوی باد شمال و بسیار رطوبت کم هستند اجازه می دهد این آتش به رشد است."

جیمی Patronis ایالت فلوریدا رئیس امور مالی و دولت آتش مارشال توییتی شنبه شب که آتش تا به حال رشد به بیش از 2000 هکتار است.

فلوریدا خدمات جنگل و سانتا رزا شهرستان مدیریت اضطراری توصیه می شود تخلیه برای هر کسی که زندگی در جنوب بزرگراه میان ایالتی 10 به Garcon نقطه پل منطقه ای که شامل حدود 1,100 سازه های مسکونی. اواخر روز چهارشنبه آنها گسترش تخلیه منطقه را نیز شامل ساکنان شمال من-10 در اسکی خط.

سانتا رزا شهرستان سخنگوی Brandi بیتس تایید شنبه شب که به خانه های آسیب دیده بود توسط آتش, اما نمی تواند ارائه جزئیات بیشتر درباره میزان آسیب و یا تعدادی از خانه ها. او گفت که 336 خانه بودند در مسیر مستقیم از آتش به عنوان 6:30 p. m.

به عنوان خدمه در پاسخ به آتش فلوریدا گشت بزرگراه تعطیل I-10 از آوالون بلوار (خروج 22) به دولت جاده 87 (خروج 31) و همچنین به عنوان پیشخدمت مهمانخانه نقطه جاده بین مری آشپزخانه جاده و من-10. ترافیک انحرافات از من-10 فرستاده اتومبیل ایالات متحده 90 در میلتون ایجاد یک کابوس ترافیک پشتیبان برای مسافران در راه خانه از محل کار.

آتش نشانان با استفاده از چندین هلیکوپتر به قطره آب بر روی آتش و بولدوزر برای شکستن خاک در اطراف آتش ایجاد یک "حلقه" در اطراف آتش است که در تلاش برای جلوگیری از گسترش آن.

"این شبیه به یک مزرعه شخم زدن است که تبدیل خاک تا" Zwierzchowski گفت: از بولدوزر. "آن جدا سوزاندن پوشش گیاهی از سازمان ملل متحد سوزاندن پوشش گیاهی است."

Evacuees ترس برای حیوانات خانگی خود را و خانه

شهرستان باز میلتون مرکز جامعه در 4 p. m. روز شنبه برای کسانی که مجبور به تخلیه خانه های خود.

اما بسیاری از افراد اضطراب به ببینید که چگونه به دور آتش را گسترش منتظر ماند و تماشا در دایره K ایستگاه گاز پارکینگ در نزدیکی Garcon نقطه خروج از جاده خاموش من-10. زیادی پر از دود تیره loomed در فاصله.

ایستگاه گاز تا به حال تبدیل شدن به چیزی از یک مهاجر اردوگاه در بعد از ظهر چهارشنبه با مردم در حال فرار از آتش جمع شده بودند در پارکینگ با به عنوان بسیاری از وسایل به عنوان آنها می تواند مناسب در اتومبیل های خود را. قدرت بسته شده بود به ایستگاه های گاز و مناطق اطراف آن به کمک آتش نشانان بنابراین هیچ کس می تواند به داخل ایستگاه های گاز.

بریتنی دولان زندگی در RV پارک درست در جنوب خروج و نمی توانید از خانه کار می کنند در زمان به گذشته موانع راه اندازی توسط سربازان دولت. دولان بود از کوره در مورد سگ کیت بود که در RV در اموال.

میچل بره شد در اموال هنگامی که او به یک تخلیه منظور هشدار بر روی تلفن خود را. او می دانست که هرگاه قادر به رسیدن به او RV و سگ او به طوری که او سوار دولان را RV — با کیت داخل کردن اموال و پیوست سگ با صاحب آن است.

"من بسیار تاکید کرد اما فقط رها" دولان گفت: با کیت درست در کنار او. "آن زمان من بیش از یک ساعت به اینجا از کار."

پگی اسمیت-بره Mitchell بره عمه او سگ دیکسی دین و کولر پر از نوشیدنی و مواد غذایی در دایره K پارکینگ. او گفت که او "بسیار مضطرب" و در مورد او نگران وسایل اما خدا را شکر او را OK.

"تمام زندگی من است که در RV که تمام من. همه چیز من خود را در آن است," او گفت:. "من فقط خدا را شکر کردم او (برادر زاده من) و من سگ."

کم رطوبت بادهای ترویج آتش رشد

شرایط آب و هوایی ایجاد شده نخست فرصت برای آتش به رشد خود مانع تلاش ها و ایجاد مشکلات بیشتر از راه حل های برای خدمه آتش.

یک جبهه سرد منتقل شده از طریق منطقه یک شبه سهشنبه و اگر چه درجه حرارت تغییر نکرد رطوبت سطح فرو برد و با توجه به جک Cullen, هواشناس در خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama.

"ما در پایین 80s در با رطوبت کم در 20s به بالا, نوجوانی, سپس شما اضافه قوی شمالی بادها به معادله و ترویج آتش رشد و گسترش" کالن گفت. "این چیزی است که باعث ایجاد مشکلات برای این آتش سوزی ها است."

خدمات ملی آب و هوا صادر شده یک پرچم قرمز هشدار روز شنبه برای شمال غرب فلوریدا هشدار داد که, شرایط آب و هوا خواهد ترویج و گسترش سریع هر گونه آتش سوزی در این منطقه است. پرچم قرمز هشدار دهنده است که در اثر تا 7 p. m. دوشنبه.

متوسط و پايين شرایط خشکسالی خشک شده اند همه چیز و منطقه دیده می شود در حدود 5 سانتیمتر پایینتر از میانگین بارندگی در سال کالن گفت.

کم رطوبت می تواند چوب در اطراف تا زمانی که یکی دیگر از جبهه سرد است انتظار می رود به حرکت را از طریق منطقه چهار شنبه, که ممکن است کمی باران کالن گفت.

"متاسفانه آن نیست نگاه مانند آن را به تولید مقدار زیادی از باران" کالن گفت. "بارش مقدار احتمالا به حدود نیم اینچ در بیشتر یا کمتر است."

اگر چه رطوبت پایین ممکن است چوب در اطراف و وزش باد انتظار می رود به روشن کردن روز پنج شنبه که ممکن است کمک به آتش نشانان آتش تحت کنترل است.

"ما نمی خواهد که بادهای قوی مثل ما داشتن امروز" کالن گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب