پنج مایل باتلاق آتش به روز رسانی: آتش حریق در 2000 هکتار هنوز هم فقط 20 درصد موجود

از کارکنان گزارش انتشار: 10:20 AM EDT مه 7 سال 2020به روز رسانی 9:15 صبح به آتش هنوز هم در 2000 هکتار فقط 20%

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

به روز رسانی 9:15 صبح به آتش هنوز هم در 2000 هکتار فقط 20% موجود

وجود دارد کمی تغییر در وضعیت پنج مایل باتلاق آتش در صبح روز پنج شنبه با جنگلداری مقامات گفت: این آتش سوزی هنوز تخمین زده می شود حدود 2000 هکتار و بزرگ است که هنوز هم فقط 20 درصد موجود است.

مقامات می گویند تعدادی از سازه های از دست رفته به آتش هنوز در حال بررسی است اما مدیریت اضطراری مدیر براد بیکر گفت: بیش از یک دوجین خانه های تخریب شده بود و چندین آسیب دیده شده است.

آب و هوا امروز است "تا حدودی بهبود یافته" از دیروز جنگلداری مقامات می گویند. باد خواهد بود و نور و متغیر اما رطوبت است که هنوز هم بسیار پایین در فقط 20 درصد است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis است انتظار می رود را به یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل بعد از ظهر پنجشنبه. کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده در حال حاضر در سانتا رزا شهرستان مرکز عملیات اضطراری است و انتظار می رود را به یک کنفرانس مطبوعاتی صبح روز پنج شنبه.

به روز رسانی 8:30 صبح اکی Lowery آتش موجود هیچ سازه های آسیب دیده

این آتش سوزی در اکی Lowery جاده در نزدیکی Chumuckla به طور کامل موجود که از پنج شنبه صبح است و دیگر تهدید هر سازه یا جاده با توجه به مدیریت اضطراری مقامات.

70 هکتار آتش سوزی بعد از ظهر چهارشنبه در حالی که خدمه در حال حاضر در حال مبارزه با یک مقدار بزرگتر آتش سوزی در میلتون در نزدیکی Garcon نقطه جاده ها است. خدمه بود اکی Lowery آتش 40% موجود شنبه شب.

بزرگتر آتش سوزی لقب پنج مایل باتلاق آتش است که هنوز هم موجود است و هنوز هم به سرعت در حال گسترش.

داستان اصلی: پنج مایل باتلاق آتش همچنان به خشم شنبه صبح

پنج مایل باتلاق آتش است که در ادامه به سوزاندن در سانتا رزا شهرستان با خدمه مشغول به کار در سراسر شب به مهار آتش و نگه داشتن ساختاری آسیب را به حداقل برساند.

براد بیکر با بخش اورژانس بخش مدیریت گفت: این آتش سوزی که در ادامه به سوزاندن پنج شنبه صبح با وجود اینکه بیشتر خانه های ویران شده بود دیگر از ده ها و یا به طوری که از دست داده بودند چهارشنبه شب. هیچ مقام رسمی شماره در دسترس بود هنوز.

"ما باید ساختاری خدمه برس کامیون و جنگلداری هنوز کار" بیکر گفت.

سطح رطوبت هنوز خطرناکی پایین امروز اگر چه سرعت باد کاهش یافته است از 10-25 کیلومتر در ساعت روز چهارشنبه به 5-10 کیلومتر در ساعت در پنج شنبه, نشانه امیدوار کننده برای مهار آتش است.

بیش از 1100 خانه هنوز هم تحت یک تخلیه سفارش حداقل از ظهر امروز به عنوان خدمه در ادامه به نبرد عظیم از 2000 هکتار آتش. کسانی که نگران وضعیت خانه خود باید با بخش تماس بگیرید آتش تدریس خصوصی در 850-983-INFO.

پنج مایل باتلاق آتش: بیش از یک دوجین خانه ویران از 2000 هکتار آتش سوزی 20% موجود

من 10 هنوز بسته در هر دو جهت گفت: سانتا رزا سخنگوی Brandi بیتس. بزرگراه میان ایالتی 10 بین خروج 22 (Avalon بلوار) و خروج 31 (بزرگراه 87 جنوبی) بسته است.

این داستان در حال توسعه است. بررسی برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن