فلور & جانوران پردیس

بهار سه ماهه در دانشگاه استنفورد به ارمغان می آورد با آن همه نوع از مناظر و صداها که اجازه دهید همه دانشجویان

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

بهار سه ماهه در دانشگاه استنفورد به ارمغان می آورد با آن همه نوع از مناظر و صداها که اجازه دهید همه دانشجویان دوره لیسانس می دانم که آن را رسما darty های نجومی: آبجو با خدا ممنوع پنگ جداول و چشمه قیف در Terman; reggaeton و هیپ هاپ و راک خبرگزاری مستقل با sunbathers در Arguello زمینه; آب و هوای گرم (من نوشتن این, آن را به عنوان نزدیک 100° F خارج); اروپایی جو وحشی پوشش تپه با ظرف desiccating خود را برای رسیدن به تابستان طلایی-قهوه ای رنگ; بوی آتش سوزی دود شناور بیش از یک جایی در منطقه خلیج است.

که چه عادی بهار سه ماهه احساس می کند مانند هر صورت.

به عنوان ما فاصله اجتماعی و با خستگی راه رفتن را از طریق "تجمعی midterms" از سراسر جهان و همانطور که ما صرف زمان زیادی در همان فضاهای کوچک زندگی, آن را سخت به یاد داشته باشید آنچه که عادی بهار سه ماهه احساس می کند مانند. حتی با امتیاز از قادر بودن به راحتی پناهگاه در محل با من دست سرزندگی بهار در دانشگاه و من می دانم که احساس است که به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از.

من در پاسخ به آن احساس را در تعدادی از راه های. یکی از ساختمان های دانشگاه استنفورد در Minecraft (که خودت پلاگین شما قطعا باید به کمک) و دیگر برانگیزی مفید عمل اسکرول را از طریق عکس از بهار گذشته. اما هفته گذشته من تصمیم به گرفتن یک حس واقعی از پردیس با دوچرخه سواری به دانشگاه استنفورد به انجام آنچه که من انجام بهترین: gawk در گیاهان است.

چشمه ممکن است خالی و پردیس عجیب آرام اما گیاهان و جانوران و خوشحال هستند به پناهگاه در محل. Cacti گل و سنجاب تقلا در همه جا و درختان نخل گرفتن شب نور در غیر منتظره ای هوای پاک. من شک و تردید از "زمین شفا" روایت به عنوان همه گیر تنها به ما نشان می دهد ذاتا ناپایدار راه برای کاهش تاثیر انسان بر این سیاره اما درختان را به نگاه زیبا به خصوص در این سال است. یا شاید من بیش از حد طولانی و ساختمان نفت خام pixelated تقریب از درختان در کمیته مبارزه با سانسور. که ممکن است آن را توضیح دهید بهتر است.

بدون در نظر گرفتن پردیس زیبا بود. برخی از گیاهان مورد علاقه من بودند و نشان خود پر شکوه بهار: شور گل در دانشکده حقوق دامپستر سفید کاتالپا درخت در ردیف و بسیاری از گیاه شناسی عجایب اصلی چهار و آریزونا باغ کاکتوس. من در بر داشت شگفتی بیش از حد: Angell زمینه (در وسط مسیر) بود که بیش از حد رشد با گل های سفید و شبدر برخی از عجیب و غریب cycads و پازل میمون درختان تولید شد و مخروط و من نمی بینم یک خون اشام. شاید غرب کلاله پروانه اقامت در خانه بیش از حد—و یا به احتمال بیشتر ساختمان و زمینه تعمیر و نگهداری مداوم تلاش برای کاهش جمعیت خود موفق بوده اند.

من نمی ممکن است قادر به شما لذت یک خون اشام-رایگان بهار در پردیس, اما من می تواند به شما در این عکس از آنچه در آن ممکن است مانند نگاه. با امید این عکس ها ممکن است کمک به شما در پیدا کردن یک کمی از زیبایی و حس آشنایی در این—به عنوان آنها می گویند—بی سابقه بار.

تماس با مایکل Byun در mbyun 'در' stanford.edu.

Oenothera speciosa

Oenothera speciosa (گل پامچال) شکوفه با استفاده نشده زیپ کار در ویلبر بسیاری در اسکاندیدو و پردیس.(عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

جنس زنبق و سوسن douglasiana

یک رقم از جنس زنبق و سوسن douglasiana (داگلاس iris) بومی wildflower نزدیکی رینکندا سالن. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Bougainvillea spectabilis

Èè گ (Bougainvillea spectabilis) در Tweast ورودی اصلی با فراوان میشوند رنگی قرمز توسط betalain رنگدانه. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Schefflera actinophylla

Schefflera actinophylla 'Amate' (چتر درخت) در Tweast با رنگ قرمز گل میمون (Antirrhinum majus) در پنجره انعکاس. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Sciurus carolinensis

شرق سنجاب خاکستری (Sciurus carolinensis), گونه های معرفی شده از سواحل شرق از خوردن گل از Acca sellowiana (feijoa/آناناس گواوا) در مقابل استرن. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Eriobotrya japonica

Loquats (Eriobotrya japonica) باردهی بین Donner و لارکین. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

اوکالیپتوس

Eucalyptus sp. برگ گرفتن آفتاب بعد از ظهر در Donner/سوار حیاط. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Liriodendron tulipifera

لاله درخت (Liriodendron tulipifera) گل توسط قانون مدرسه است. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Callistemmon

ناشناس زنبورعسل (Bombus sp.) جمع آوری گرده از Callistemmon 'جان کوچولو" در مایر سبز. Hummingbirds و اروپایی زنبور عسل نیز هجوم آوردند به گل. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

مرغ مگس خوار

ناشناس مرغ مگس خوار alights در اوکالیپتوس شعبه دارد. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

یک سنجاب scavenges سطل زباله در نزدیکی مایر سبز. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Erythrina coralloides 'دورنگ' (برهنه مرجان درخت) بومی شرق مکزیک گل بین اداره پست و براون. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Passiflora edulis

آمریکای جنوبی Passiflora edulis (ساعتی maracuyá, liliko را) گل توسط قانون مدرسه dumpsters. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Cycas revoluta

یک زن Cycas revoluta (sago cycad) تحمل بسیاری از باروری سازه: موهای megasporophylls با مادر نارنجی-صورتی جنينزايی. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

این کاتالپا (Catalpa sp.) در مقابل Casa Italiana, برای اولین بار در ردیف به گل هر سال در تمام گل. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

کاتالپا شکوفه

این کاتالپا (Catalpa sp.) در مقابل Casa Italiana, برای اولین بار در ردیف به گل هر سال در تمام گل. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Eriobotrya japonica دانه

ازگیل ژاپنی (Eriobotrya japonica) دانه ها و میوه دور ریخته میشود littering یک زمین شناسی گوشه پیاده رو—مدارک و شواهد از یک حیوان خوردن میوه. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Melanerpes formicivorus

بلوط دارکوب (Melanerpes formicivorus) با استفاده از کالیفرنیا فن خرما (Washingtonia filifera) در درون چهار به عنوان یک "انبار غذا درخت" به فروشگاه بذرها در سوراخ آنها مته های قابل مشاهده در سراسر تنه. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

ماگنولیا hodgsonii

بزرگ صورتی جوانه های ماگنولیا hodgsonii بومی هیمالیا و جنوب شرقی آسیا و تورم در درون چهار. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Persea americana

رشد جدید در یک آووکادو درختی (Persea americana) نمایش رنگ های زنده در تاریخ گوشه. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Syagrus romanzoffiana

آمریکای جنوبی ملکه خرما (Syagrus romanzoffiana) تحمل یک گل آذین از گل های زرد کوچک و بزرگ infructescences نارس سبز خرما در تاریخ گوشه. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Citrus medica

یک میوه نارس بر روی یک دست بودا درخت (Citrus medica var. sarcodactylis) شناخته شده برای عطر آن است که یکی از چند گرفته شده توسط عابران در این فصل است. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

آفریقایی cycad

یک مرد آفریقایی cycad گونه در Nolop حیاط خرس دو مخروط. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

شاه بلوط californica

کالیفرنیا گیاهی شبیه شاهبلوط هندی (Aesculus californica) در مقابل اندرسون مجموعه جلب شب نور خورشید در آن گل. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

یک Opuntia گونه (گلابی خاردار) شکوفه در میان Agaves و Beaucarnea (موی دم اسبی نخل) در آریزونا باغ کاکتوس. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Agave victoriae-reginae

Opuntia گونه (گلابی خاردار) بلوم در کنار ملکه ویکتوریا آگاو (Agave victoriae-reginae) در آریزونا باغ کاکتوس. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

آگاو parryi

یک ساختار شناخته شده به عنوان یک دکل یا quiote به زودی به خرس گل رشد می کند چند پا از مرکز آگاو parryi var. truncata در آریزونا باغ کاکتوس. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

کاکتوس جوانه

گل جوانه رشد کاکتوس گونه های در آریزونا باغ کاکتوس. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Echinocactus grusonii

تپل, مادر, پیر بشکه طلایی cacti (Echinocactus grusonii) گرفتن شب نور خورشید در آریزونا باغ کاکتوس. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

آگاو vilmoriniana

لوله گل های زرد خط گل آذین از یک هشت پا آگاو (Agave vilmoriniana): صرف گل در پایین باز گل در وسط و باز نشده جوانه در بالا. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

Araucaria araucana

یک زن پازل میمون (Araucaria araucana) بومی آمریکای جنوبی خرس مخروط آرامگاه. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)

. Trifolium repens

در کاب آهنگ و پخش زمین چمن اجازه داده شده به رشد و سفید و شبدر (. Trifolium repens) مجاز به شکوفه. (عکس: مایکل BYUN / استنفورد روزانه)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن