فلوریدا بار امتحان لغو شد به صورت حضوری تست حرکت به آنلاین

CD Davidson-Hiers تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 2:46 PM EDT Jul 1, 2020فلوریدا مدیره از نوار بازرسان را لغو کرده ا

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

فلوریدا مدیره از نوار بازرسان را لغو کرده است دولت را در فرد دو روز بار آزمون در پایان ماه ژوئیه است و جایگزینی آن با آزمون آنلاین در اوت. 18.

هیئت مدیره با تصویب دادگاه عالی فلوریدا اعلام کرد که تغییر روز شنبه.

قبلا امتحان برنامه ریزی شده بود به صورت سنتی در دو بخش در جولای 28 و 29. به جای اجتماعی فاصله در طول بیماری همه گیر کوروناویروس نیمی از تابستان آزمون داوطلبان خواهد نشستن در تمپا و نیمی را به اورلاندو.

بیشتر: فلوریدا بار آزمون برگزار می شود در ماه جولای با وجود coronavirus اما برخی می خواهند 'امن' جایگزین

به طور معمول, بار, امتحان دو روز فرایند که در آن فارغ التحصیلان دانشکده حقوق نشستن برای یک امتحان کتبی یک روز و یک آزمون چند گزینه به نام چند حالته بار امتحان بعدی.

نسخه آنلاین از آزمون در این تابستان خواهد بود یک روز تست که ترکیبی از مقالات نوشته شده و سوالات چند گزینه ای است که دولت بار محققین ایجاد خواهد شد.

تصمیم به لغو این فرد در امتحان می آید در پی قانون آموزان رؤسای اساتید و حتی برخی از قانونگذاران دولت فشار هیئت مدیره به تجدید نظر در آزمایش فرد به عنوان روزانه تعداد موارد تایید شده از coronavirus رکورد در سراسر کشور.

مجلس فلوریدا به حال 158,997 افرادی که تا به حال آزمایش مثبت است.

در اورنج کانتی که در آن گسترش bar exam سایت می شده اند 10,874 باید آزمایش مثبت با 8% مثبت هستند. در Hillsborough County, خانه سنتی دولت بار امتحان 11,465 باید آزمایش مثبت با 9 درصد رای مثبت.

چند دادخواست نیز گردش آنلاین با هزاران امضا که خواستار مدیره تجدید نظر در اقدامات تست. یک حساب توییتر ایجاد شده در این ماه های ژوئن و به نام "فلوریدا آزمون وکالت دادخواست 2020" است اجرا شده توسط دانشکده حقوق دانشجویی که خواسته نمی شود شناخته شده است.

هدف از این حساب به تحریک به نمایندگی از دیگران که می ترسید پیمانکاری COVID-19 زمانی که فرد در امتحان است. حساب گردش چند موجود دادخواست و خواسته مردم را به ارسال تاثیر اظهارات به ارسال ایمیل و ثبت دادخواست خواهد بود که به دولت ارسال شد دادگاه عالی.

"ما مراتب افتخار دادگاه عالی فلوریدا و فلوریدا مدیره از نوار بازرسان برای انجام درست و ایجاد تغییر به منظور اطمینان از سلامت و ایمنی خود داوطلبان و خانواده ها و جوامع" حساب کاربر با ارسال یک پیام به تالاهاسی دموکرات روز چهارشنبه پس از اعلام.

به طور جداگانه بیانکا Baez — یک 2019 فارغ التحصیل از کالج دانشگاه ایالتی فلوریدا از قانون — گفت: دموکرات او "مبارک ... من واقعا هستم." او را به این نوار جولای.

Baez گفت که او هنوز در تلاش برای کشف کردن لجستیکی جزئیات آزمون آنلاین, اما گفت: هیئت مدیره "ساخته شده تصمیم درست."

"آن را به معنای واقعی کلمه یک جنبش," او گفت: جمعی دانشجو و استاد تلاش برای نوسان هیئت مدیره.

در اوایل آوریل 12 قانون فلوریدا مدارس همکاری امضا نامه ای به دادگاه عالی فلوریدا و هیئت مدیره از نوار بازرسان دفاع جایگزین اقدامات تست.

"من خوشحالم من رها هستم ... من فکر می کنم دانش آموزان در سراسر فلوریدا گرد هم آمدند برای دریافت این انجام می شود" Baez گفت.

CD Davidson-Hiers یک خبرنگار آموزش و پرورش برای تالاهاسی دموکرات. تماس با او در 850-631-0958 یا CDavidsonH@Tallahassee.com. توییتر: @DavidsonHiers.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن