Florida Gators آشکار برنامه ریزی برای از سرگیری فعالیت های ورزشی بعد از ثانیه به رفتن پیش رو

پت دولی گینسویل خورشیدمنتشر شده 4:49 PM EDT 22 مه سال 2020آن آغاز شده در مارس 9, قبل از ورزش تعطیل شد, در سراس

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

آن آغاز شده در مارس 9, قبل از ورزش تعطیل شد, در سراسر جهان است. در دانشگاه ورزشی انجمن گروه با هم به بحث در مورد پیامدهای غرق شدن بازار و نحوه رسیدگی به UAA پرسنل اگر COVID-19 ترساندن تبدیل به یک بیماری همه گیر.

"ما تا به حال تداوم کسب و کار برای مدت زمان طولانی" گفت: تراشه Howard UAA اجرایی مرتبط مدیر ورزشی که ریاست این گروه است. "همه گیر شد و یکی از آن چیزهایی بود اما بسیار کم در این فهرست است.

"پس از آن که همه شروع به تغییر در مارس. پس از آن بود كه اگر این اتفاق می افتد چه کنیم؟'"

که گروه بدل به یک گروه از UAA کارکنان وظیفه با گرفتن دانشجو-ورزشکاران و برگشت در محوطه دانشگاه و در روز جمعه SEC رئیس جمهور رای دادند به آنها را به عقب در تاریخ 8 ژوئن.

آنها داوطلبانه تمرینات را با بازیکنان فوتبال آورده بودن برای physicals و تست شروع مارس 26 و سپس فوتبال و والیبال که مرحله به مرحله در. در ماه جولای است, امید است که همه دانشجویان ورزشکار قادر خواهد بود به بازگشت برای تهویه.

SEC رئیس جمهور در روز جمعه مورد بحث خرما با فلوریدا در میان مدارس است که احساس آن آماده بود برای یک ماه ژوئن 1 ، برخی از مدارس می خواستم صبر کنید تا ژوئن 15, با توجه به SI.com.

حل و فصل آنها در وسط.

بیشتر: Gators در آماده سازی به عنوان اگر فوتبال کالج فصل خواهد شد شروع به برنامه ریزی

فلوریدا مربیان و دیگر اعضای هیات دریافت ایمیل در اوایل این هفته که تست برای آنها آغاز خواهد شد شنبه.

همه مربیان و بازیکنان صادر خواهد شد ماسک های اجتماعی فاصله قوانین هنوز هم اعمال می شود.

نظر: SEC استقبال بازیکنان بازگشت به دانشگاه اما هیچ نشانه ای از کافی تست برای coronavirus

SEC نیز با صدور این دستورالعمل برای بازگشت دانشجو-ورزشکاران و مربیان به دانشگاه:

  • پیشرفته آموزش همه اعضای تیم در سلامتی و تندرستی از بهترین شیوه ها از جمله اما نه محدود به جلوگیری از گسترش COVID-19.
  • 3-مرحله فرآیند غربالگری که شامل غربالگری قبل از اینکه دانشجو-ورزشکاران می رسند در پردیس ظرف 72 ساعت پس از ورود دو و میدانی امکانات و به صورت روزانه بر از سرگیری دو و میدانی فعالیت است.
  • تست علامتی اعضای تیم (از جمله همه ورزشکاران, مربیان, تیم پشتیبانی و مناسب دیگر افراد).
  • فوری جداسازی اعضای تیم که تحت بررسی هستند و یا مبتلا به COVID-19 پس از تماس با ردیابی پس از CDC و محلی بهداشت عمومی دستورالعمل.
  • یک دوره گذار است که اجازه می دهد تا دانش آموز ورزشکار به تدریج در انطباق با آموزش کامل و فعالیت ورزشی پس از یک دوره عدم فعالیت.

SEC شد اولین کنفرانس برای پایان دادن به ممنوعیت آن در تمام رشته های ورزشی مرتبط با فعالیت های که تا به حال تمدید شده است از طریق مه 31.

روز چهارشنبه NCAA شورای پاک راه را برای کنفرانس به تصمیم گیری خود را در زمانی که به استقبال دانش آموزان عقب. شیوه هنوز هم ممنوع است.

"ما دانش آموز ورزشکار سلامتی گروه شده است کار برای برخی از زمان با UF مقامات بهداشت در طرح ادغام دانش آموز ما ورزشکاران و برگشت در محوطه دانشگاه" UF مدیر ورزشی اسکات Stricklin گفت: در یک نسخه. "آنها باید توسعه تدریجی توقف تدریجی برنامه به طوری که ما لازم نیست که هجوم تعداد زیادی از ورزشکاران دانش آموز بازگشت در یک بار.

"ما ورزشکاران دانشجویی نمایش در خواهد آمد و تست شده از طریق یک برنامه مشارکتی با UF و سلامت کارکنان ما کار کرده است با تعدادی از کارشناسان به ترویج یک محیط امن تر برای بازگشت از ما Gator دانشجو ورزشکاران است."

بیشتر: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis آسانسور محدودیت در فعالیت های جوانان

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب