فلوریدا رژیم صهیونیستی است. DeSantis: آماده برای بسیاری از قلم قرمز در بودجه دولت در سال جاری

جیمز تماس بگیرید ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 7:59 PM EDT Jun 16, 2020در یک هش

توسط NEWSSALAM در 28 خرداد 1399

در یک هشدار است که به احتمال زیاد ساخته شده بسیاری از دولت لابی ضعیف و سست عنصر, فلوریدا, رژیم صهیونیستی. ران DeSantis روز سه شنبه اذعان کرد در شرایط کامل که coronavirus همه گیر خواهد شد کوچک کردن 2020-21 بودجه دولت است.

خواه فرماندار صحبت می کرد در اواخر بعد از ظهر کاپیتول اخبار کنفرانس به آدرس دولت او را در جریان پاسخ به COVID-19.

او به خبرنگاران گفت: او به استفاده از حق وتو قدرت آزادانه به پاسخ به یک قطره در دولت درآمدهای مالیاتی به دلیل جاری COVID-19 وضعیت اضطراری.

"وجود خواهد داشت مقدار زیادی از رنگ های قرمز," او گفت استعاری قلم قرمز استفاده می شود به کاهش بودجه. "این نوع از حق وتو معادل قرمز عروسی از" بازی تاج و تخت.' "

مثال مطرح شده برخی ابرو: این اشاره به یک کشتار خونین در یک جشن عروسی به تصویر کشیده شده در "Rains of Castamere" قسمت از ضربه سری HBO.

DeSantis بستری مالی تصویر متفاوت است از زمانی که قانونگذاران نوشت: $93.2 میلیارد دلار صرف طرح در ماه مارس است.

اما وقتی پرسید مثلا اینکه 500 میلیون دلار قانونگذاران را کنار بگذارند به افزایش معلم پرداخت شد در خرد کردن بلوک DeSantis کوتاه متوقف شد.

که صرف شد و در این پیشنهاد به فرماندار ارسال به نمایندگان مجلس پیش از این سالانه قانونی جلسه برگزار شد و در این سال از Jan. 14-مارس 13.

"معلم را بالا می برد مهم است," او گفت:. "من گفت: من قصد دارم به حق وتو برخی از چیزهایی که در بودجه است. من قصد ندارم به وتو همه چیز در بودجه است."

در غیر این صورت DeSantis نمی خاصی را ذکر بلیط بزرگ آیتم هایی که او قطع خواهد شد. قابل توجه او همچنین گفت که او نمی بینم هر گونه نیاز به قانونگذاران به آمده به عقب در یک جلسه ویژه به پیکربندی مجدد بودجه به آدرس کمبود درآمد.

"من فکر می کنم ما احتمالا قصد امیدوارم بازیابی سریعتر از ما فکر دو ماه پیش" او گفت:. "من هیچ نگرانی در مورد ما به انتخابات" در ماه نوامبر.

اما او افزود: "ما در حال زندگی در واقعیت متفاوت. ما نیاز به نگاهی که به حساب."

فلوریدا سال مالی اجرا می شود در جولای 1-ژوئن 30.

جیمز تماس عضو ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه اداره است. او را می توان در رسید jcall@tallahassee.com. به دنبال او در توییتر: @CallTallahassee

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن