فلوریدا خبرنگار مبتلا به سرطان پس از بیننده کشف توده در هوا

Cydney هندرسون ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:50 AM EDT Jul 24, 2020فلوریدا به گزارش خبرنگار اتحاد عقاب

توسط NEWSSALAM در 4 مرداد 1399

فلوریدا به گزارش خبرنگار اتحاد عقاب چشم بیننده به خاطر تشخیص سرطان.

WFLA خبرنگار ویکتوریا قیمت نازل در توییتر است که او را تحت عمل جراحی دوشنبه برای برداشتن یک تومور سرطانی از گردن او در علاوه بر این به او تیروئید و برخی از گره های لنفاوی پس نگران بیننده به ارمغان آورد و به او توجه کرد و در هوا پخش.

"یک بیننده به من ایمیل فرستاده شده در ماه گذشته قیمت" نوشت: پنج شنبه. "او را دیدم یک توده در گردن من. گفت: آن را به او از خود او. او بود سرطان است. معلوم است مال من بیش از حد."

تحقیقی خبرنگار گفت: او شده است بنابراین مصرف با پوشش مداوم coronavirus همه گیر است که او حتی نمی در نظر او سلامت خود من بود.

"به عنوان یک روزنامه نگار آن بوده است دریچه گاز کامل از همه گیری آغاز شد. هرگز پایان دادن به تغییرات در never-ending, اخبار, چرخه قیمت" نوشت. "تنظیم از راه دور به گردش و در مورد من مصرف در تحقیقی جدید ، ما پوشش مهم سلامت داستان در یک قرن, اما خود من سلامت دورترین چیز از ذهن من است."

بیشتر: 'در داخل Edition' میزبان دبورا Norville تحت عمل جراحی سرطان پس از بیننده کشف توده

اما به لطف ایمیل, قیمت آموخته از پزشکان که یک "تومور است که در وسط تیروئید من هل دادن غدد و خارج" ایجاد یک "ظریف برآمدگی" که توجه بیننده را. و قیمت گفت که او در بر داشت آن را در یک زمان بسیار مهم: "پزشکان می گویند از آن در حال گسترش است."

"من هرگز دریافت که ایمیل من هرگز به نام دکتر. سرطان را در ادامه به گسترش است. آن را ترسناک و فروتنی فکر" قیمت گفت. "من برای همیشه سپاسگزار به زن که رفت از راه خود را به ایمیل من کل یک غریبه. او تا به حال صفر تعهد به ولی او به هر حال."

قیمت توضیح داد که پزشکان با اعتماد به نفس هستند این خواهد بود که او را "اولین و آخرین روش است."

این دانشگاه بوستون آلوم مشترک یک تصویر از مختصر ایمیل که باعث شد او به دنبال درمان:

"سلام فقط دیدم خبری خود را گزارش. آنچه که من نگران این است که این توده در گردن خود را. لطفا تیروئید شما بررسی می شود. مرا به یاد گردن من. معدن تبدیل به سرطان می شود. مراقبت از خودتان است."

الکس Trebek باز می شود تا در مورد سرطان در خاطرات: مرگ بخشی از زندگی' اما او خوش بین

این اولین نمونه از یک بیننده, تشخیص شخصیت تلویزیونی.

در سال 2019 "درون Edition" میزبان دبورا Norville نشان داد که او با موفقیت حذف سرطانی تیروئید ندول از گردن او پس از یک بیننده متوجه یک توده در گردن او و او را تشویق به آن را چک کردن.

در سال 2013 یک فن اتفاق افتاده است که به یک پرستار ثبت شده متوجه یک توده در HGTV ستاره طارق ال موسی گردن در حالی که تماشای یک مسابقه دو ماراتون از "تلنگر و یا با صدای تلپ افتادن." او نوشت: این نشان می دهد تولید کنندگان اصرار ال موسی به آن را چک کردن.

به عنوان یک نتیجه ال موسی کشف شد او به سرطان تيروئيد.

چگونه می توانم شما را به آن نقطه? یک 'در داخل نسخه viewer گفت: دبورا Norville برای بررسی سرطان تيروئيد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب