فلوریدا به دنبال 'مدیریت جدید' به صورت UWF-اجرای آموزش مجازی برنامه

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:49 PM EDT Jul 1, 2020جنجال بر سر راه دانشگاه وست فلوریدا به کا

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

جنجال بر سر راه دانشگاه وست فلوریدا به کار گرفته شده در بودجه برای ایالت مجازی آموزش برنامه باعث شده است تا دولت به قطع برنامه و بودجه و به دنبال "مدیریت جدید است."

روز دوشنبه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis وتو کامل $29.4 میلیون بودجه از تکمیل فلوریدا به علاوه برنامه مجموعه ای از خدمات کتابخانه ای آموزش از راه دور دوره های آموزشی و برنامه های تحصیلی به منظور کمک به آموزش بزرگسالان دانشگاه به پایان برسد.

برنامه کاهش یافت و تحت بررسی در سال گذشته در میان اتهامات UWF تا به حال با استفاده از برنامه بودجه برای پوشش کمبود درآمد و معوق نگهداری آن Pensacola پردیس. دولت ممیزی نشان داد این موضوع در نهایت آب پز کردن به تفاسیر متفاوت از نحوه UWF مجاز است برای جبران آن هزینه های سربار اداری اما بحث ظاهرا به اندازه کافی ترش رهبری دولت در کل تنظیم.

در بیانیه دولت سیستم دانشگاه نوشت: "فرماندار وتو فراهم می کند یک مسیر برنامه ریزی شده انتقال از برنامه هایی است که ضروری است به دانشگاه ها و کالج ها از جمله آموزش آنلاین خدمات خارج از دانشگاه وست فلوریدا."

دولت سیستم دانشگاه نوشت: این همکاری با UWF و فلوریدا وزارت آموزش و پرورش برای اطمینان از "هوشمند و برنامه ریزی استراتژیک" برای گذار از برنامه های ضروری و که این امر می تواند اعلام جزئیات بیشتر در ماه های آینده.

فلوریدا حسابرس به طور کلی توصیه می کند UWF بازگشت 2.4 میلیون دلار در مدیریت هزینه های آن را ادعا و بدون اختیارات قانونی'

UWF ممیزی ایالت برنامه در میان اتهامات سوء مدیریت مالی

"این انتقال اجازه می دهد تا ما را به آدرس قبلا شناسایی چالش ها در تکمیل فلوریدا به علاوه برنامه در حالی که ادامه این اجزای حیاتی است که سود زیادی برای ما دانشجویان دانشگاه" بیانیه گفت. "ما با اعتماد به نفس است که مدیریت جدید را بهبود نظارت و فرآیندهای تصمیم گیری."

UWF خود را با پشتیبانی از انتقال و در بیانیه ای گفت: "ما همچنان در سرمایه گذاری و متعهد به موفقیت از خدمات ارزنده. ما از نزدیک کار با سوس حکام و وزارت آموزش و پرورش به منظور توسعه معنی دار و برنامه ریزی استراتژیک برای انتقال."

در یک نامه به رئیس دانشگاه هیئت امنا UWF جمهور مارتا ساندرز همچنین نوشت: از نیاز به بهبود نظارت و فرآیندهای تصمیم گیری در برنامه. با وجود اینکه مدیریت UWF کامل فلوریدا به علاوه دارای میزان زیادی از استقلال است. در این نامه ساندرز و کابینه او تایید به شورای حکام و هیئت دولت به آموزش و پرورش بیشتر نظارت مستقیم از برنامه.

"شفافیت و پاسخگویی بیشتر لازم را برای ادامه عملیات برنامه به خصوص به عنوان اهداف کامل فلوریدا هستند تا از نزدیک به فلوریدا هدف اساسی برای افزایش اعتبار دستیابی و نظارت مستقیم یا از باتلاق یا SBOE خواهد بود بحرانی افزایش" نامه است.

بازگشایی: UWF آن را نشان می دهد 'پیشگیری راهکار' به عنوان آن به نظر می رسد برای بازگشایی پس از بیماری همه گیر کوروناویروس

این برنامه دارای دفاتر در Pensacola, تالاهاسی و گینسویل و برخی از 125 کارکنان حقوق است که تماما با بودجه کامل فلوریدا به علاوه بودجه. دولت سیستم دانشگاه نمی, پاسخ به سوالات در مورد وضعیت اشتغال آن دسته از کارمندان و یا مسیر رو به جلو برای دانش آموزان در حال حاضر درگیر در دوره های آنلاین از طریق برنامه.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن