فلوریدا دیوان عالی کشور می شنود استدلال تفریحی ماری جوانا پیشنهاد

تام شهری و جیم ساندرز سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 1:29 PM EDT مه 6 2020با دادستان کل اشلی, مودی, قانونگذاران و

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

با دادستان کل اشلی, مودی, قانونگذاران و گروه هایی مانند فلوریدا اتاق بازرگانی در تلاش برای جلوگیری از این اقدام دولت دیوان عالی کشور در روز چهارشنبه شنیده استدلال در مورد اصلاح قانون اساسی پیشنهاد شده است که اجازه می دهد مردم را به استفاده تفریحی از ماری جوانا.

کمیته سیاسی آن را قانونی فلوریدا است که به دنبال برای قرار دادن این پیشنهاد در سال 2022 رای به دیوان عالی کشور برای ثبت نام در انتخابات عنوان و خلاصه ای — جمله بندی که رای دهندگان را ببینید زمانی که آنها به پای صندوقهای رای.

دولت وکیل عمومی Amit Agarwal, نمایندگی مودی استدلال شنبه که دیوان عالی کشور باید رد این پیشنهاد از آنجا که این امر می تواند گمراه کننده به رای دهندگان. Agarwal متمرکز در بخش, در جمله بندی در انتخابات خلاصه که می گوید اصلاح "اجازه بزرگترها 21 سال یا مسن تر دارای, استفاده, خرید, صفحه نمایش و حمل و نقل تا 2.5 اونس ماری جوانا و ماری جوانا لوازم جانبی را برای استفاده شخصی به هر دلیلی."

تفریحی گلدان حامیان آتش در قانون جدید است که می تواند بلوک های رای ابتکار

فلوریدا در سنا با استفاده از قانون جدید به استدلال می کنند در برابر تفریحی گلدان پیشنهاد

Agarwal گفت که گمراه کننده است زیرا چیزهایی مانند در اختیار داشتن و خرید ماری جوانا باقی خواهد ماند غیر قانونی تحت قوانین فدرال است.

"رای دهندگان باید گفت حقیقت" Agarwal گفت. "آنها باید با توجه به ابزار است که آنها نیاز به ایجاد یک به طور کامل مطلع تصمیم گیری در این رای گیری ابتکار عمل. رای دهندگان در حال حاضر گفت: به صراحت و به طور قطعی که پیشنهاد اصلاح خواهد اجازه چیزی که آن را کاملا به سادگی اجازه نمی خواهد."

اما جورج Levesque, یک وکیل برای آن قانونی فلوریدا گفت: پیشنهاد "piggybacks" بر روی یک سیستم و در نتیجه از یک سال 2016 متمم قانون اساسی که به طور گسترده قانونی ماری جوانا پزشکی در دولت است. او همچنین گفت: انتخابات خلاصه امر به وضوح در حال حاضر هدف از این اصلاحیه به رای دهندگان.

"ما اعتقاد داریم که متن پیشنهادی ما متمم و خلاصه که توصیف آن با دقت به وضوح و روشنی به اطلاع رای دهندگان از آنچه که ما در حال تلاش برای به انجام," او گفت: سرویس خبری فلوریدا پس از استدلال است. "در این مورد به اجازه مقادیر محدودی از ماری جوانا داده می شود برای بزرگسالان و برای کودکان قادر به استفاده از ماری جوانا برای هر هدف که آنها به آن نیاز است."

در طول استدلال Levesque نیز مورد مناقشه است که خلاصه ای خواهد بود گمراه کننده به دلیل قوانین فدرال است که ماری جوانا غیر قانونی است.

"ما در حال تغییر تنها قانون اساسی که ما می توانیم تغییر" Levesque گفت. "تنها قانون ما می توانیم تغییر قانون فلوریدا."

دیوان عالی کشور تعیین خواهد کرد که آیا رای دهندگان وزن در متمم قانون اساسی

دیوان عالی کشور نقش مهمی در تعیین اینکه آیا پیشنهاد اصلاحات قانون اساسی می تواند قبل از رای دهندگان. قرار نیست به در نظر گرفتن محاسن طرح اما به نظر می رسد در این که آیا آنها با استانداردهای قانونی از جمله به عنوان گمراه کننده است.

آن را قانونی فلوریدا در ابتدا برنامه ریزی شده سعی کنید برای قرار دادن پیشنهاد خود را در سال 2020 رای گیری اما تحت فشار قرار دادند آن را به 2022 به دلیل این کمیته نمی تواند ملاقات با یک Feb. 1 مهلت ارسال مورد نیاز 766,200 معتبر طومار امضا. آن را تا به حال ارائه شده 553,975 امضا که از صبح روز چهارشنبه با توجه به وضعیت بخش از انتخابات سایت.

در علاوه بر این به Agarwal وکلای فلوریدا سنا و ائتلاف از گروه ها از جمله فلوریدا اتاق بازرگانی و سنت پترزبورگ-مواد مخدر بر اساس رایگان امریکا, بنیاد استدلال در برابر پیشنهاد اصلاح شنبه. فلوریدا خانه نیز ارائه دادخواستها در برابر این پیشنهاد اما در بخشی شفاهی.

از قضات خواست پرسش های متعدد از وکلای هر دو طرف از این موضوع است. معلوم نیست زمانی که دادگاه قانون اصلاح هر چند تصمیم گیری به طور معمول چند ماه طول بکشد.

تفریحی-ماری جوانا مورد بود اولین بار است که دیوان عالی کشور برگزار شد استدلال از طریق سیستم ویدئو کنفرانس. دادگاه ساخته شده حرکت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و رئیس دادگستری چارلز canady را از دست داد بیشتر رسیدگی در دادگاه های پایین نیز برگزار می شود از طریق ویدئو کنفرانس و یا از طریق تلفن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن