برای سرشماری فصل این UCLA دانش آموزان می خواهم به مطمئن شوید که هر کس می شمارد

دو مدنی-فکر UCLA دانشجویان مقطع کارشناسی تبدیل شده است یکی از دوره های خود را به یک پلت فرم برای تشویق دیگران

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

دو مدنی-فکر UCLA دانشجویان مقطع کارشناسی تبدیل شده است یکی از دوره های خود را به یک پلت فرم برای تشویق دیگران به شرکت در سرشماری ایالات متحده.

امی Bugwadia و Kaumron Eidgahy الهام گرفته شد به عمل توسط یک UCLA البته در سرشماری تدریس UCLA استاد علوم سیاسی ناتالی Masuoka. این دوره به پایان رسید که در ماه مارس مورد نیاز دانش آموزان به انجام یک تعامل جامعه پروژه مربوط به سرشماری.

Bugwadia و Eidgahy هر دو دور با یک درک جدید برای نیاز به افزایش مشارکت در لس آنجلس است که در طول تاریخ بوده است undercounted در این نظرسنجی. هر دو باید در خدمت به عنوان UCLA resident دستیاران و یکی از تلاش های خود را به محور در ارتباط با اهمیت سرشماری به دانش آموزان که نقل مکان به دلیل COVID-19 همه گیر و پردیس های اخیر تغییر به آموزش از راه دور.

کالیفرنیا تکمیل تعداد کمیته یک نهاد دولتی کمک به انجام سرشماری تشویق دانش آموزانی که در حال برنامه ریزی برای زندگی در UCLA در سالن محل اقامت از 1 آوریل به تعداد خود را به عنوان ساکنان پردیس.

"که آیا دانش آموزان قادر به در واقع در پردیس در حال حاضر UCLA شده است خانه ما برای سال, و مطمئن شوید که ما شمارش بهره مند خواهند شد [دانش آموزان] که در اینجا خواهد بود 10 سال از هم اکنون" Bugwadia گفت.

Bugwadia و Eidgahy هر دو نسل دوم مهاجران و هر دو را اتخاذ کرده اند نقش خود را به عنوان قابل اعتماد و فرستادگان سیاسی و فرهنگی اطلاعات خود را خانواده.

"من بسیار پرشور در مورد اطمینان مردم از رنگ در حال شمارش" Eidgahy گفت. "من باید این سنت با مامان من. در هر زمان وجود دارد این است که انتخابات ما نشستن و صرف چند ساعت از رفتن را از طریق انتخابات. من تو را دیدم این بسیار روشن موازی با سرشماری حتی اگر من هرگز تا به حال این تجربه است."

برای Masuoka البته Bugwadia و Eidgahy تصمیم گرفت کار خود را در جامعه خواهد تمرکز الهام بخش دانش آموزان در دو لس آنجلس را آسیب پذیر محله برای تبدیل شدن به اعتماد رسولان برای خانواده ها و جوامع است. بنابراین UCLA دانش آموزان طراحی و توسعه یک برنامه درسی و ارائه آن با کلاس تیم در دو دره سن فرناندو مدارس, El Camino Real منشور و کنگا پارک در مدت کوتاهی قبل از این شهرستان را امن تر در خانه پروتکل به اثر رفت.

در حالی که آن را در طول تاریخ شده است دشوار است برای تولید دقیق سرشماری برای شمارش Los Angeles County, Masuoka گفت: coronavirus همه گیر است که به احتمال زیاد ساخت آن را حتی بیشتر به چالش کشیدن در سال 2020 است.

"ما در یکی از مهمترین و سخت به تعداد استان ها در این کشور به لطف یک تلاقی عوامل," او گفت:. "این یک پرجمعیت شهرستان است و از لحاظ جغرافیایی گسترش یافته که به معنی شمارش تشدید متعدد اقتصادی و اجتماعی و گروههای نژادی در درون آن. و وجود هر نشانه ای که از آن خواهد شد حتی سخت تر از این سال است."

استوره و ترس است یک کار بزرگ برای خانواده های "اعتماد رسولان" به خصوص در جوامع مهاجر گفت: Bugwadia یک چهارم دانشجوی سال, در رشته علوم سیاسی و minoring در مطالعات ناتوانی.

"بودن مورد اعتماد رسول بخصوص در زمان سیاسی" او گفت:. "این می تواند خسته کننده و شاید حتی وحشتناک برای بسیاری از مردمی که آمده از جوامع کمتر اما کسانی هستند که جوامع که واقعا بهره مندی از سرشماری."

Bugwadia گفت: این کمپین با هدف نه تنها دانش آموزان بلکه در معلمان. "آنها بیش از حد مورد اعتماد هستند رسولان. که تجربه ما در حال رشد در سیستم مدرسه."

Eidgahy سوم-دانشجوی سال, در رشته علوم سیاسی و ارتباطات است. خانواده اش مهاجرت از ایران, و او به صرف زمان به تازگی فرو نشاندن ترس خود را در مورد سرشماری با توضیح مقررات مربوط به نحوه سرشماری اطلاعات استفاده شده است — از جمله این که تنها غیر-اطلاعات شناسایی شخصی منتشر شده است به نهادهای دولتی و یا خارج از سازمان. و او توضیح داد که عنوان 13 محرمانه حمایت بودند که به محل قرار پس از سرشماری اطلاعات استفاده می شد به زندانی کردن ژاپنی آمریکایی در طول جنگ جهانی دوم است.

Bugwadia و Eidgahy ادامه به مجازی و ارتباط با دانشگاه و گروه های جامعه محلی به عنوان بخشی از یک بهار سه ماهه پروژه مطالعه مستقل تحت Masuoka را سرپرستی. هر دو دانش آموزان مشتاق دانشمندان علوم اجتماعی و تشخیص آنها اهمیت دقیق داده های سرشماری برای افراد مشغول به کار در موسسات تحقیقاتی مانند دانشگاه UCLA.

دیگر دانش آموزان در Masuoka البته با تمرکز بر تلاش برای رسیدن به جوامع مختلف از جمله افراد معلول و افراد دچار بی خانمانی. دانش آموزان در انجمن پوستر و گرافیک برای ترویج مشارکت در سرشماری و آنها جمع آوری شده و در مجموع نزدیک به 2000 تعهد کارت از اعضای جامعه که وعده داده شده برای تکمیل پرسشنامه.

کسانی که کارت به معنای نمایش داده شده در Kerckhoff سالن در طول سه ماهه بهار به عنوان یک راه برای الهام بخشیدن به مردم بیشتر برای تکمیل سرشماری شد. خوشبختانه Masuoka را درسی برای کلاس در حال حاضر شامل یک طرح برای ایجاد یک وب سایت است که خانه اطلاعات و تصاویر از پروژه های دانش آموزان و همچنان به قول خود در تلاش است.

مواد درسی و سایت تامین مالی از طریق آموزش بهبود برنامه کمک مالی از UCLA مرکز برای پیشرفت آموزش.

Masuoka گفت: این مهم به او برای ایجاد یک لحاظ سیاسی درگیر محیط یادگیری است که وام خود را به طیف وسیعی از دیدگاه های سیاسی.

"سرشماری حزبی است; از آن چیزی است که هر کس می تواند و باید مورد مراقبت بدون در نظر گرفتن موقعیت خود را در سیاست و یا سیاست های دولت," او گفت:. "کلاس رفت و حتی بهتر از من می تواند تصور است. من به UCLA بود و این یک مثال عالی از این نوع از دانش آموزان با استعداد ما را در اینجا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب