برای آنها این کشور وجود دارد ؟

یک ملت خیالی است. زندگی نیست. در عین حال سیاست آمریکا در اولویت قرار منافع سابق بیش از حفاظت از دومی است. تصو

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

یک ملت خیالی است. زندگی نیست. در عین حال سیاست آمریکا در اولویت قرار منافع سابق بیش از حفاظت از دومی است.

تصویر گریم در ایالات متحده است. هیچ اتحاد کامل. بدون عدالت. هیچ رفاه عمومی. به جای — نژادپرستی و خشونت و ظلم و ستم و نابرابری. خیانت به آرمان که این کشور ادعا می کند به ایستادن.

قانون اساسی کنوانسیون نماینده جیمز ویلسون استدلال کرد که حاکمیت حذف از حقوق مردم نیست و حاکمیت ارزش دفاع: "می توانیم فراموش کنیم که ما در حال تشکیل یک دولت ؟ آن را برای [مردم] یا برای موجودات خیالی به نام متحده است؟"

می تواند ما را فراموش کرده ام برای آنها پلیس باید وجود داشته باشد ؟ می تواند ما را فراموش کرده ام برای آنها نظامی باید وجود داشته باشد ؟ می تواند ما را فراموش کرده ام برای آنها نهادینه شده قدرت باید وجود داشته باشد ؟

بیش از حد بسیاری به خصوص کسانی که در قدرت فراموش کرده اند که پاسخ این است که "مردم." یا شاید آنها هرگز در مورد آن فکر در وهله اول. پلیس موظف به حفاظت از جای کشتن غیر مسلح بودند. یک نظامی موظف به دفاع از به جای طرفداران از سراسر واشنگتن دی سی برای ارعاب. نهادینه قدرت موظف به عمل بر مردم از طرف به جای عمل به حفظ خود است.

سی و یک سال پیش در این روز چینی ها نظامی وارد میدان تیان آن من در پکن. دانش آموزان برای دفاع از اصلاحات می تواند از راه مخازن و یا در خطر ابتلا به خرد یا شات. بسیاری رنج می برد و دومی دو سرنوشت.

"ما محکوم تصمیم به استفاده از زور و من در حال حاضر تماس در چین رهبری علنا به عنوان من در کانال های خصوصی برای جلوگیری از خشونت ... تظاهر کنندگان در میدان تیان آن من شد و دفاع از حقوق اساسی بشر" در پاسخ به رئیس جمهور جورج دبلیو بوش.

در یک سخنرانی دو دهه بعد از بهار عربی به دموکراسی قیام باراک اوباما اظهار داشت که "در زمان وجود دارد در این دوره از تاریخ که اقدامات شهروندان عادی جرقه جنبش برای تغییر به این دلیل که آنها صحبت می کنند به یک اشتیاق برای آزادی شده است که در ساختمان برای سال."

اساسی حقوق بشر است. اجتناب از ترک خوردگی. اشتیاق برای آزادی است. ایالات متحده شعارهای دفاع از لیبرال دموکراسی است. در عمل سیاست های آن حمایت از استبداد زمانی که مناسب است.

ما این ریاکاری دولت در پاسخ به زمان تظاهرات. تظاهرات در خارج از کشور نشان دهنده اراده مردم است. اما اعتراضات در خانه هستند و گفته این کار از "اراذل و اوباش" "insurrectionist" و "آنارشیست ها." هجوم پلیس و مرحله بندی توده sit-ins قابل قبول در هنگ کنگ است. اما به نحوی در مینیاپولیس یا نیویورک. رهبران خارجی باید ورزش داری. اما در امریکا ما باید "ارسال در آینده افغانستان است.

مردمی پاسخ به جورج فلوید را به قتل مانند جنبشهای دموکراتیک در کشورهای دیگر مهار خشم در یک سیستم بی منطق است که از لمس و حاضر به تغییر. اما پایان دادن به خشونت پلیس تنها گام اول در اصلاحات در دستور کار است که باید برسد بیشتر است. جرم حبس, بهداشت و درمان, فرصت های اقتصادی و بی عدالتی است که بازی کردن در امتداد خطوط از مسابقه نیاز به پنجه به طور همزمان.

بسیج آسان تر است هنگامی که وجود دارد یک تغییر ناگهانی به وضعیت موجود. در عرض 24 ساعت از نوتردام کلیسای جامع آتش نشانی در سال گذشته صدها میلیون دلار متعهد شدند به مرمت آن. دیرینه بی عدالتی در جامعه نمی تولید مشابه جهش از کمک. پس از یک فاجعه طبیعی اعتصاب تصاویر از تخریب خانه های رهبری بسیاری برای باز کردن قلب خود را — و کیف پول — به کسانی که همه چیز را فراموش کرده بودند. مداوم و بی خانمانی به ندرت باعث می شود مردم فکر می کنم دو بار.

آمریکا شکسته شده است در بسیاری از راه های که می تواند ممکن است احساس نیاز به عقب نشینی. اما من به عنوان خواسته در یک op-ed پس از درخت زندگی حمله تروریستی در پیتسبورگ "ما حاضر به قبول محدودیت به ما همدلی?"

ما نباید بود. و ما لازم نیست که.

به عنوان دارفور نسل کشی شروع به آشکار شدن در سال 2003 استنفورد دانشجویان در زمان ابتکار عمل. آنها راه اندازی یک فصل محلی از دانش آموزان اقدام در حال حاضر: دارفور (ایستاده) مطرح دهها هزار دلار برای امداد تلاش های سازمان یافته روزه به منظور بالا بردن آگاهی پیشگام 5000 نفر اعتراض در سان فرانسیسکو و با موفقیت لابی برای استنفورد به محروم از شرکت های بهره خاموش شدند. Op-eds, در, روزانه, را تقبیح قتل عام و خواست دانش آموزان را به انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به آن را به پایان.

وجود دارد یک شبیه ناگهانی در حال حاضر. دانش آموزان در حال جمع آوری پول برای وثیقه بودجه و سازمان های جامعه است. آنها در حال صحبت کردن در رسانه های اجتماعی. آنها در حال نوشتن, op-eds, دعوت دانشگاه استنفورد به ارائه تحصیلی اقامت و متحدان خود را بهتر انجام دهد. و آنها در حال آموزش به دیگران و خود را در مورد نژاد پرستی و ضد سیاهی.

مردم خواستار از دولت برای حمایت از مقادير مشابه در امریکا به عنوان آن ادعا می کند به حمایت در سراسر جهان است. سیاستگذاران می توانید گوش دادن و تصویب اصلاحات. و یا آنها می تواند لغو مسئولیت خود و تکه تکه هر گونه تظاهر از یک قرارداد اجتماعی. آنها را فراموش کرده ام به آنها این کشور باید وجود داشته باشد ؟

تماس با Nadav Ziv در nadavziv 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن