سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین بازداشت جورج فلوید مرگ: به روز رسانی

Ryan W. Miller و ترور هیوز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 2:07 PM EDT 29 مه سال 2020مینیاپولیس – سابق مینی

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

مینیاپولیس – سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین دستگیر شد جمعه روز پس از ویدئویی منتشر شده از او برگزاری زانو خود را به جورج فلوید گردن به مدت حداقل هشت ساعت قبل از فلوید درگذشت.

ایمنی عمومی کمیسر جان هارینگتون به خبرنگاران گفت: در مورد چوین را بازداشت و در مدت کوتاهی پس از یک کنفرانس خبری جمعه. سناتور. Ctq, D -, Minn. همچنین در توییتی که چوین دستگیر شد.

دستگیری پس از ساکنان از خواب بیدار شد جمعه به دود مواج, آتش سوزی, سوزاندن پلیس و پوشش خود را در خیابان ها پس از دیگری شدید شب از اعتراضات پس از فلوید مرگ است. پلیس تا حد زیادی اجازه معترضان نور آتش سوزی و غارت ساختمان را در ساعات اولیه روز شنبه قبل از پیشرفت از طریق این منطقه و ایجاد یک محیط اطراف سوخته حوزه.

ماندن تا به روز در Floyd جورج داستان با ثبت نام برای ایالات متحده آمریکا امروز جلسه توجیهی روزانه. در اینجا آخرین تحولات:

  • معاون رئیس جمهور جو بایدن گفت که او صحبت می کرد با فلوید خانواده: "ما با خوشنودی و سکوت ما همدست در تداوم این چرخه خشونت است."
  • فلوید و چوین می دانستم که هر یک از دیگر قبل از fatal encounter - آنها هم مشغول به کار در یک نوار یک شهرستان رسمی و یک نوار مالک گفت.
  • فلوید خانواده استخدام یک معاینه پزشکی به انجام کالبد شکافی مستقل خود را وکیل می گوید.
  • رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتقاد شهردار این شهرستان به نام معترضان را "اراذل و اوباش" و گفت: "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." توییتر بعد از قرار دادن منافع عمومی توجه کنید که توییت گفت: آن را نقض قوانین در مورد "ستایش خشونت است."
  • سی ان ان خبرنگار و خدمه دستگیر شدند اوایل جمعه و بعد از آن منتشر شد.
  • وجود دارد همچنین اعتراضات و تظاهرات در سراسر کشور است. در لوئیزویل, کنتاکی, اعتراض به تقاضای عدالت برای Breonna تیلور بود که پلیس در ماه مارس خشونت تبدیل شد. هفت نفر به ضرب گلوله کشته شدند.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم جمعه:

بایدن اوباما صحبت کردن

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن در یک فیلم آدرس جمعه گفت: او با جورج فلوید خانواده گفت: "آن زمان برای ما به یک نگاه سخت در حقایق ناراحت کننده. آن زمان برای ما به صورت عمیق زخم باز در این کشور است."

اضافه بایدن: "ما با خوشنودی و سکوت ما همدست در تداوم این چرخه خشونت است."

در بیانیه رئیس جمهور سابق باراک اوباما گفت که او دوستان خود و میلیون ها نفر از آمریکایی دیگر به اشتراک بگذارید "غم و اندوه" فلوید پس از مرگ است.

در حالی که آن را طبیعی می خواهید در ایالات متحده آمریکا برای بازگشت به "عادی" در میان coronavirus اوباما گفت: "عادی" برای بسیاری از آمریکایی ها است "درمان متفاوت در حساب از مسابقه است."

"این نباید 'عادی' در سال 2020 آمریکا است. نمی توان آن را 'normal'," او اضافه شده است. "اگر ما می خواهیم کودکان ما به رشد در یک کشور که زندگی می کند تا به بالاترین آرمان ما می توانیم و باید بهتر شود."

اعتراض: آنچه یک خبرنگار را دیدم در طول جورج فلوید تظاهرات — تا زمانی که او به طور موقت کور اسپری فلفل

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. Walz: 'از آن زمان برای ما به تمیز کردن خیابان های ما'

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خواسته برای پایان دادن به خشونت و غارت که دور تظاهرات مسالمتآمیز احترام فلوید.

"همانطور که ما قرار داده و با حضور در خیابان برای بازگرداندن نظم در آن است برای باز کردن فضا به دنبال عدالت و درمان پس از آنچه اتفاق افتاده است" Walz گفت: در یک کنفرانس خبری.

Walz خطاب انتقادات در مورد عدم حضور پلیس یک شبه طی این تظاهرات گفت که رهبری محلی نیاز به درخواست خاص به عنوان ماموریت برای سربازان دولت و اعضای گارد ملی.

"شما نمی خواهد که امشب" Walz گفت. "وجود دارد هیچ کنترل اجتماعی است. ... که یک شکست تحقیرآمیز است که نمی تواند رخ دهد."

Walz گفت: دولت در زمان کنترل از اجرای قانون پاسخ در مینیاپولیس در مدت کوتاهی پس از نیمه شب جمعه. او اضافه کرد که او به رسمیت شناخته شده و نگرانی در مورد ارسال مطلب مسلح اجرای قانون به اعتراض در مورد فلوید مرگ در دست پلیس است. "ابزار بسیار است که ما نیاز به استفاده از به کنترل ... (هستند) بسیار نهادی ابزار است که به رهبری که غم و اندوه و درد است."

Walz اضافه شده است که عادلانه و سریع جمع آوری مدارک و شواهد در مرگ فلوید مورد نیاز است درخواست که عدالت می آید در موقع: "آن است که من استثنا که عدالت برای افسران خواهد بود سویفت."

فرماندار همچنین گفت که دولت نیز باید برای رسیدگی به این شرایط که منجر به نابرابری در ثروت و مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش در جوامع از رنگ.

"این فصل است که نوشته شده این هفته یکی از تاریکترین فصل" Walz گفت.

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون تکرار فرماندار پیام از پرداختن به مشکلات ساختاری در داخل پولیس در وزارت امور خارجه اضافه کرد که محاکمه افسران درگیر در Floyd بازداشت به تنهایی نمی خواهد منجر به عدالت است.

"ما فقط رفتن به تعمیر ویندوز و رفت و برگشت تا شیشه ای," او گفت:. "ما قصد داریم به رفع یک جامعه است."

فلوید چوین امنیتی مشغول به کار در همان نوار

جورج فلوید و اخراج افسر پلیس درک چوین می دانستم که هر یک از دیگر قبل از کشنده روبرو می شوند که در طی آن چوین برگزار زانو خود را به Floyd گردن به مدت حداقل هشت ساعت به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد شهرستان رسمی و یک نوار مالک گفت.

مینیاپولیس, شورای شهر, معاون رئیس جمهور, Andrea جنکینز گفت CNN و MSNBC که فلوید و چوین شد مدت زمان طولانی همکاران که کار امنیتی در همان نوار, El Nuevo بازار مال فروشان.

صحبت کردن با KSTP-تلویزیون سابق نوار صاحب مایا سانتاماریا گفت چوین کار کردن وظیفه امنیتی خارج از 17 سال در حالی که فلوید مشغول به کار در داخل نوار. سانتاماریا گفت که او به فروش می رسد باشگاه چند ماه پیش.

بیشتر در درک چوین: مینیاپولیس پلیس در مرکز جورج فلوید مرگ تا به حال سابقه شکایت

فلوید را تنظیم خانواده مستقل کالبد شکافی

جورج فلوید خانواده استخدام پزشکی قانونی برای انجام مستقل کالبد شکافی خانواده وکیل در روز جمعه گفت.

"ما فقط صحبت به تازگی با دادستان منطقه" وکیل بن Crump گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "ما در حال رفتن به زندان بازگشت از بدن ما در حال در آوردن دکتر مایکل بادن برای انجام مستقل کالبد شکافی."

Crump گفت: خانواده مشکوک مقامات شهرستان از تلاش برای ایجاد یک غلط روایت از طریق گزارش کالبد شکافی.

"خانواده اعتماد نمیکند هر چیزی که از مینیاپولیس اداره پلیس. چگونه می توانید آنها؟" Crump گفت.

بادن یک آسیب شناس پزشکی قانونی شناخته شده برای بررسی مشخصات بالا و میر از جمله جفری اپستاین. بادن بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

همچنین روز شنبه خانواده های Breonna تیلور Ahmaud Arbery و فلوید صادر مشترک فراخوان کنگره شنوایی و ملی نیروی کار با هدف پایان دادن به خشونت نژادی و افزايش پلیس پاسخگویی در ایالات متحده

"در حالی که ما سپاسگزار برای فوران عشق و حمایت از این مهم است که در حال حاضر بیش از همیشه استفاده می کنیم صدای ما را به تصویب تغییر تقاضا پاسخگویی در سیستم قضایی ما و حفظ میراث از Breonna, Ahmaud و جورج زنده" خانواده گفت: در یک بیانیه مشترک.

– فضل Hauck

جورج فلوید تصویری می افزاید: به تروما: 'هنگامی که آخرین باری که شما را دیدم یک نفر آنلاین؟'

مینیاپولیس خواب بیدار سوخته ساختمان خیابان های سنگین با پلیس

چندین آتش سوزی شد و سوزش در سراسر مینیاپولیس در صبح روز جمعه به عنوان مسلح از اعضای گارد ملی و پلیس مسدود شده و تقاطع ها در کانون اعتراض منطقه. یک ارتش کوچک از شدت زرهی مینیاپولیس ایالت گشت سربازان در زمان به عقب کنترل از سوم حوزه منطقه یک شبه پس از معترضان و تظاهر کنندگان تصرف پلیس فرعی و تنظیم آن را به آتش کشیده.

مینیاپولیس آتش نشانی و حفاظت شده حداقل 100 افسران مبارزه برای مهار یک آتش سوزی در MIGIZI بومی جوانان آمریکایی مرکز, درب, دور از یک مغازه مشروب فروشی که سوزانده شد به آن فریم های یک شبه.

گارد ملی خودروهای زرهی گشت زنی بودند در خیابان ها. مینیاپولیس ایالت گشت گفت: در یک توییت را بازداشت چهار نفر در اوایل روز شنبه در حالی که پاکسازی خیابان ها.

مینیاپولیس اداره پلیس روز جمعه گفت که این مناطق در سه بلوک در اطراف سوم آن حوزه ساختمان خواهد بود تا اطلاع ثانوی بسته "برای دلایل ایمنی."

"این خیلی خسته کننده به تماشای همه چیز را سوزاند. آن را مانند احساس درماندگی گفت:" اندرو Papacosta, 61, که زندگی در یک آپارتمان مجاور به سوخته liquor store.

Papacosta گفت که او و همسایگان خود محافظت ساختمان خود را برای دو قبلی شب اما فرار از منطقه چهار شنبه هنگامی که آن را بیش از حد بدیهی است که نا امن است.

"ما فقط می دانستم که هنگامی که خورشید پایین می رفت ... این سختی به دلیل وجود این احساس ترس. من در میانهی شب خواب در سه روز," او گفت:. "من کاملا تحسین معترضان در اعتراض به مرگ جورج فلوید. اما من هم زندگی در این جامعه و این خیلی غم انگیز برای دیدن تظاهرات مسالمت آمیز تبدیل یک شبه به ضرب وشتم."

اخبار بیشتر در پلیس مرگ جورج فلوید

  • پلیس در سراسر آمریکا صحبت کردن در برابر اقدامات پلیس مینیاپولیس
  • روزنامه نگاران گزارش اخبار. اما ما همچنین مردم است. جورج فلوید مرگ به ارمغان می آورد درد و نا امیدی.
  • پس از جورج فلوید مرگ هنوز هم فکر می کنم khezri زانو شد مشکل ؟
  • جورج فلوید به عنوان یک "غول مهربان" به عنوان خانواده خود می نامد مرگ 'قتل'

خبرنگار سی ان ان عمر Jimenez و خدمه منتشر شد پس از دستگیر شدن

رژیم صهیونیستی. تیم Walz عذرخواهی جمعه برای دستگیری خبرنگار سی ان ان و خدمه. "من مسئولیت کامل. کاملا وجود دارد هیچ دلیلی چیزی شبیه به این باید اتفاق می افتد," او گفت:.

خبرنگار عمر Jimenez بود گزارش زنده در "روز نو" هنگامی که پلیس پیشرفته نسبت به او و خدمه اش. Jimenez پلیس گفت که او یک خبرنگار نشان داد که اعتبار خود را و خواسته که در آن آنها می خواهم او و خدمه به ایستاده به طوری که آنها می تواند در ادامه گزارش می شود و از راه خود را.

"ما را به جایی که شما می خواهید ما را. ما در حال خارج شدن از راه خود را" Jimenez گفت. "هر کجا که شما می خواهید ما خواهد شد. ما فقط از راه خود را هنگامی که شما پیشرفت از طریق تقاطع."

یک پاسخ توسط پلیس نمی تواند شنیده شود به عنوان Jimenez توضیح داد ، یک افسر سپس گفت Jimenez او تحت بازداشت است. Jimenez پرسید که چرا او تحت بازداشت بود اما گرفته شده از صحنه است. بقیه خدمه پس از آن دستگیر شد که زنده شات در ادامه با دوربین بر روی زمین است.

سی ان ان گفت: بعد جمعه که Jimenez منتشر شده بود و مینه سوتا که رژیم صهیونیستی. تیم Walz عذرخواهی کرد برای دستگیری او.

"وجود دارد یک لحظه دقیقه پس از آن اتفاق افتاد که در آن همه چیز شروع به غرق شدن در کمی" Jimenez گفت: در سی ان ان پس از آزادی. "من فقط به اشتباه به عنوان شما."

"آنها در نهایت آمد با وسایل ما ... unclipped ما دستبند است و زمانی که ما به رهبری," او گفت:, "هیچ, 'ببخشید این است که یک سوء تفاهم بزرگ.'"

اعتراض سراسری در لوئیزویل با 7 شات

حداقل هفت نفر به ضرب گلوله کشته شدند در جریان اعتراض در لوئیزویل, کنتاکی, بیش از تیراندازی پلیس از Breonna تیلور که کشته شد در آپارتمان او در حالی که خواب.

تیراندازی فوران پس از صدها نفر از معترضان به خیابان ها ریختند و خواستار عدالت برای تیلور – یکی از چندین مرگ و میر غیر مسلح آمریکایی های آفریقایی تبار نقشه کشی توجه ملی در هفته های اخیر.

آن را شروع به عنوان یک تجمع مسالمت آمیز با چند صد مردم در راهپیمایی را از طریق مرکز شهر شعار تیلور نام و خواستار افسران درگیر در مرگ او به صورت اتهامات عنوان شده علیه. اما به عنوان خورشید مجموعه, تنش افزایش یافت. پلیس ضد شورش درگیر شدند با صدها نفر از معترضان در خارج از لوئیزویل مترو سالن افسران آزاد ابرها از گاز اشک آور و شلیک رگبار گلوله از گلوله های لاستیکی در جمعیت است.

در پایان شب ده ها تن از وسایل نقلیه و ساختمان ها تا به حال پایدار صدمه به اموال. جمعیت را تکان داد یک پلیس حمل و نقل, ون, نزدیک به سرنگونی آن است.

– مندی مک لارن, دارسی Costello, کامرون تیگ رابینسون بیلی Loosemore و سارا Ladd

Breonna تیلور عکسبرداری: آنچه که در مورد FBI لویی تحقیقات پلیس

بیشتر گسترش تنش در اطراف ما

تظاهرکنندگان جمع شده در سراسر کشور پنج شنبه شب به اجرای عدالت برای جورج فلوید. دنور و لس آنجلس و نیویورک کلمب و ممفیس در میان دیگر شهرهای دیدم جمعیت تشکیل شعار "نمی توانم نفس بکشم" و "نه عدالت بدون صلح است."

در کلمبوس, اوهایو, معترضان مواجه شدند توسط پلیس با اسپری فلفل به عنوان جمعیت را شکست ویندوز و غارت ساختمان

در ققنوس صدها نفر از مردم بسیج در سراسر شهرستان در سالن و سپس راهپیمایی از طریق مرکز شهر به دولت و کنگره و برای ساعت طول پنج شنبه شب به ساعات اولیه صبح جمعه. شعارهای ادامه داد: از طریق شب با آرامش نسبی. بعد در شب سنگ و بطری آب شد lobbed پلیس که اخراج با اسپری فلفل و گلوله های لاستیکی.

نیویورک فراوان در اتحادیه مربع و راهپیمایی در خیابان ها شعار "نمی توانم نفس بکشم" و با تکان دادن علائم با شعارهایی از جمله "خشونت پلیس و قتل باید متوقف شود." در دنور صدها نفر از تظاهرکنندگان ایستاده در خیابان های مرکز شهر و شعار به تاریکی سقوط کرد در خارج از ایالت کلرادو کنگره که در آن معترضان اسپری-نقاشی گرافیتی و شکست ماشین ویندوز. پلیس ضد شورش اخراج کپسول های گاز و با استفاده از گلوله های لاستیکی.

– پری Vandell در ققنوس جیم جنگل در کلمبوس و آسوشیتد پرس

یک شبه: آتش سوزی, معترضان پیشی 3 حوزه

ساعت پس از صدها نفر از معترضان آب گرفتگی خیابان مینیاپولیس – فریاد "نمی توانم نفس بکشم" و "نه عدالت بدون صلح; تعقیب پلیس" – یک گروه از تظاهرکنندگان تصرف MPD سوم حوزه تنظیم "چندین آتش سوزی" و وادار کردن ماموران برای تخلیه "در منافع ایمنی" با توجه به بیانیه پلیس.

معترضان را جشن گرفتند – تشویق بوق ماشین شاخ و تنظیم کردن آتش بازی – به عنوان آتش سوخته در حوزه. ساعت پلیس واگذار منطقه به معترضان به عنوان ویندوز, شد, شکست, آتش سوزی روشن و ساختمان های غارت شده.

معترضان دیده می شود می تواند وضعیت مینیاپولیس اداره پلیس قنتد, ژاکت, با توجه به آسوشیتد پرس.

تصویری از رادیو دولتی مینسوتا خبرنگار حداکثر Nesterak به اشتراک گذاشته شده در توییتر نشان داد که جمعیت زیادی در اطراف حوزه با قلوه سنگ و آوار پرتاب کردن در مورد. Nesterak توییتی که خدمات پستی وسایل نقلیه بودند که ربوده است.

در نزدیکی پل بیش از 170 کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت شده پس از ده ها تن از آتش سوزی شد مجموعه, پلیس گفت:. هیچ آسیب های جدی گزارش شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن تماس شهردار یعقوب فری 'ضعیف' Twitter پاسخ با توجه

به عنوان شهر بود فوران رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شدت انتقاد کرد در توییتر در تماس تلفنی با شهردار این شهرستان "بسیار ضعیف" و گفت که "اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید."

در یک صدای جیر جیر فقط قبل از 1 p. m. و تهمت گفت که او نمی تواند ایستاده به عقب و تماشای این اتفاق می افتد به یک شهر بزرگ آمریکایی."

"در مجموع فقدان رهبری" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "هر دو بسیار ضعیف رادیکال چپ شهردار یعقوب فری, دریافت عمل خود را با هم و به شهرستان تحت کنترل و یا ارسال خواهد شد در گارد ملی و کار درست انجام شود."

توییتر بعد از قرار دادن منافع عمومی توجه کنید که صدای جیر جیر.

"این صدای جیر جیر نقض توییتر قوانین مورد ستایش خشونت است. اما توییتر تعیین کرده است که آن را ممکن است در منافع عمومی برای صدای جیر جیر به باقی می ماند در دسترس" رسانه های اجتماعی شرکت ارسال شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه های اجتماعی سفارش: حکومت به معنی سازمان می تواند به نقد و بررسی اینکه آیا, Twitter, Facebook می تواند شکایت برای محتوا

هدف بسته 24 فروشگاه در مینیاپولیس-سنت پل در منطقه 'تا اطلاع ثانوی'

پس از چند ویدئوها از غارتگران باعث هرج و مرج در داخل یک هدف فروشگاه های منتشر شده در رسانه های اجتماعی شنبه شب مینیاپولیس مبتنی بر خرده فروشان در روز پنج شنبه اعلام کرد تعطیلی 24 از فروشگاه خود را در مینیاپولیس-سنت پل در منطقه است.

همه از تعطیلی "تا اطلاع ثانوی" هدف در بیانیه ای گفت.

"ما دل شکسته از مرگ جورج فلوید و درد آن باعث شده است جامعه ما" این شرکت اعلام کرد. "در این زمان ما را ساخته اند این تصمیم به بستن تعدادی از فروشگاه های ما تا اطلاع ثانوی. تمرکز ما باقی خواهد ماند و ما اعضای تیم ایمنی و کمک به جامعه ما زخم التیام یابد."

صبح روز پنج شنبه ده ها نفر از کسب و کار در سراسر شهرهای دوقلو سوار کردن خود در و پنجره, در تلاش برای جلوگیری از غارت.

کمک: آسوشیتد پرس; Jordan Culver, Joel شانون, اریک اسمیت کارا ریچاردسون و استیو Kiggins ایالات متحده آمریکا امروز.

بیشتر بخوانید درباره جورج فلوید, تیراندازی و دیگر اخبار

  • "آنها اعدام برادر من': جورج فلوید برادر خواستار دستگیری تظاهرات مسالمت آمیز
  • 'مخرب': فاکس Sean Hannity انتقاد مینیاپولیس پلیس پس از جورج فلوید مرگ
  • "من نمی بینم هر چیزی بی دلیل': می سی سی پی شهردار حاضر به استعفا شد و پس از مواجهه با واکنش شدید برای جورج فلوید نظرات
  • "نه عدالت بدون صلح': معترضان نقض مینیاپولیس پلیس در حوزه, مجموعه, آتش سوزی در پی جورج فلوید مرگ


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب