پرورش روح سلام در میان همه گیر

بعد از پردیس بسته در اوایل ماه مارس جک گلوب '20 و جت تونر '20 در بر داشت خود را از 5000 مایل از هم جدا. این جف

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

بعد از پردیس بسته در اوایل ماه مارس جک گلوب '20 و جت تونر '20 در بر داشت خود را از 5000 مایل از هم جدا. این جفت ارز در حرکت-در روز 2016 زمانی که آنها هم اتاقی در آن به نام سرا خوابگاه (در حال حاضر سالی سوار) در استرن سالن و آنها شده اند دوستان تا کنون از.

در آن سال زندگی با هم جفت brainstormed, راه اندازی, ایده, اما هیچ چیز تا کنون به ثمر رسید. در حال حاضر در میان جهانی از همه گیر آنها پیش نویس جدیدترین طرح: HNL جمعی یک نام تجاری لباس که اهدا 100% از سود به کسانی که نیاز دارند.

پشت در جزیره هاوایی, اوآهو, تونر دیده است اثرات COVID-19 دست اول. یکی در سه هاوایی است و در حال حاضر بیکار در مقایسه با کمتر از 6 درصد بیکاری در کالیفرنیا است. این آمار سرسام آور باعث می شود هاوایی سخت ترین-آمار دولتی در سراسر کشور از آنجا که اقتصاد آن بسیار متکی به گردشگری است که در حال حاضر عملا وجود ندارد.

برای تونر که مامان با این نسخهها کار در حالت تقویت سیستم مراقبت از مخمصه در حال حاضر خانواده های محروم در طول همه گیر آمار خانه باعث او را به عقب.

"به حاشیه رانده شده در هاوایی برخی از مناطق حاشیه ای مردم در هر نقطه" گفت: Golub سابق روزانه ورزشی نویس که در رشته مطالعات تطبیقی در نژاد و قومیت (CSRE) و جامعه شناسی. "اگر شما فکر می کنم در مورد سابقه این دولت که خود را کشور مستقل است که سرنگون شد توسط آمریکا منافع اقتصادی شما می دانید آن را به یک تصویر کامل از مثال های اقتصادی آمریکا امپریالیسم. و این مردم هستند که در هر راه شده اند بهره گرفته توسط, اجتماعی, سیاسی, اقتصادی جهانی که در آن ساکن."

وجود دارد بیش از 1600 کودکان در هاوایی تقویت سیستم مراقبت از سپتامبر 2017, با توجه به وزارت بهداشت و خدمات انسانی, تعدادی است که در حال افزایش است هر سال است. حدود 12 درصد از تمام هاوایی کودکان در فقر زندگی می کنند و این تعداد افزایش یافته است در میان شیوع کروناویروس.

در پاسخ گلوب تونر و دیگران تاسیس و راه اندازی HNL جمعی در 2 آوریل به پشتیبانی هاوایی تقویت سیستم مراقبت. وب سایت در حال حاضر مبادرت به فروش مانتو و تی شرت و پوستر.

در دو هفته اول از سفارشات HNL جمعی مطرح شده بیش از 6000 $در — مورد استفاده برای خرید کالسکه صندلی ماشین پوشک دستمال مرطوب و اسباب بازی برای پرورش و مراقبت از خانواده ها در سراسر اوآهو.

"او [تونر] شروع به پریدن کرد به اقدام برای حمایت از دیگران قبل از اینکه بسیاری از ما می تواند از فکر می کنم در مورد هر کسی جز خودمان" گلوب گفت. "در زمان به چالش کشیدن مانند این من فکر می کنم بهترین کاری که ما می توانید انجام دهید این است که ... نظر خود ما امتیاز و مستقیم به عنوان بسیاری از ما تلاش می کنیم به نشاط مردم است که به آن نیاز دارید بیشتر."

انتخاب برای شروع در کالاهای استراتژیک بود به دو دلیل. فروش صندوق کمک های مالی به پرورش و مراقبت و نمادین از آرم گسترش غیر انتفاعی پیام در سراسر کشور است.

"لباس است خودرو" گلوب گفت. "چیزی وجود دارد نمادین در مورد خرید این لباس. با خرید آن شما در حال نشان دادن " من هستم ارتکاب آگاهی من به افرادی که لزوما نزدیک به من. من گسترش خودم در زمان نیاز به در همبستگی با کسانی که می توانید با استفاده از کمک من.'"

https://www.instagram.com/p/B-f28M-An-z/

اگر چه با نام تجاری جدید است و ممکن است غیر قابل تشخیص به بسیاری از Golub این را می بیند به عنوان یک استارت مکالمه سریع به ادامه فعالیت.

"در پایان روز" گلوب افزود: "ماموریت ما این است که مردم بیشتر پاسخگو به جوامع خود و به قرار دادن بیشتر از خود را به جوامع خود. به منظور انجام این کار شما ابتدا باید به شناسایی که در آن جامعه وجود دارد."

با نام تجاری نام تشابه ماموریت خود را. مخفف HNL دارای دو معنی و مخفف هونولولو و "قلب هرگز از دست می دهد" شعار خود را.

"این باور است که است که همواره کار ما" گلوب گفت. "جت مادر گفت که الهام بخش من در زمان نیاز. آن را می گوید که اگر شما در حال بازی سخت خود را, شما می توانید از دست دادن نیست — شما فقط از زمان اجرا می شود."

"هیچ سوال وجود دارد که ما را مورد ضرب و شتم coronavirus [و] است که ما به عنوان یک تمدن در حال رفتن به از دست دادن آن" گلوب اضافه شده است. "اما برای برخی از خانواده ها اگر ما نمی کنند به سرعت آن را ممکن است ما از زمان اجرا می شود و قادر به کمک کند. بنابراین در حالی که ما می تواند به راحتی در دانستن است که ما را در نهایت انجام این کار ما باید به طور همزمان عمل می کنند با فوریت از آنجا که سلامت هر فرد تضمین شده نیست."

با وجود رشد در نیویورک گلوب اتحاد بزرگ "قدردانی" برای هاوایی. در علاوه بر این به کار در مزارع در تابستان گذشته در جزیره بزرگ گلوب صرف زمان در اوآهو در حالی که بازدید از تونر ،

"من بازدید جت و صرف تابستان گذشته در جزیره بزرگ در طول زمان هنگامی که روح از هاوایی و فرهنگ مردم واقعا به سوال نامیده می شود و واقعا به آزمایش گذاشته در جزایر Kea TMT پروژه" گلوب گفت. "من دور منفجر شد با همبستگی در میان مردم هاوایی به طوری که قطعا یک جامعه است که من احترام بی حد و حصر و من می خواهم به تعامل با, و پشتیبانی."

به Golub چه چیزی باعث این سازمان ویژه ای است که تمرکز خود را به طور مستقیم بر روی خانواده ها بیشتر تحت تاثیر قرار.

"راه خروج از این بحران در حال رفتن به از طریق توجه به مردم که ما نمی توانیم ببینیم" او گفت:. "افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند و نه آنهایی که به جلسات روزانه. آنها نه آنهایی که با رسانه های اجتماعی زیر است. آنها آنهایی که نشسته بی سر و صدا در خانه های خود و در حال اجرا از مواد غذایی و یا شاید نیاز به رسیدن به بیمارستان و یا نیاز به برخی از مراقبت های اساسی و قادر به دریافت خواهید کرد."

HNL جمعی از آنجا که در بیشتر اهداف بلند پروازانه برای اتصال بیشتر شخصا با کسانی که در نیاز از طریق HNLCollective.com's تعاملی فروم رهبری گلوب برای تقویت جامعه با وجود اجتماعی فاصله.

این وب سایت شامل مکالمات بر روی همه چیز از فیلم توصیه به تماشای در حالی که قرنطینه به دستور العمل است. فروم بعدی تلاش است راه اندازی "یک روز در زندگی — قرنطینه علاوه بر این" که در آن اعضای جامعه به اشتراک گذاری داستان های خود را برای تقویت مکالمه در یک زمان.

"چیزی که من مشغول به کار بود در زمانی که [تونر] با من تماس گرفت فکر کردن در مورد گروه های عاطفی به خوبی در حال فعالیت برای مردم را به انجام در حالی که آنها در حال قرنطینه" گلوب گفت. "جت شناسایی یک راه برای کسانی که به با هم تداخل دارند."

علاوه بر خدمت به عنوان یک صفحه وب تعاملی در این فروم نیز یک فضای اجتماعی است که فراتر از HNLCollective.com. سازمان اتحاد میزبانی رویدادهای عمدتا از طریق زوم از جمله مراقبه هدایت. ضربه رویداد برجسته موسیقی زنده از اوآهو مبتنی بر هنرمند Misi خواننده.

"به HNL جمعی زوم رویداد یک تجربه بزرگ" گفت: Collin Riccitelli '20. "من قادر به ملاقات و صحبت با طیف متنوعی از مردم در حالی که همه در حمایت از این مهم باعث HNL جمعی است که برای مبارزه با. وجود یک استعداد نوازنده محلی که بازی چند آهنگ ها و پس از آن ما صرف بقیه از تماس و بازی و آشنا شدن با یکدیگر."

در حال حاضر یک ماه به اولیه پروژه HNL جمعی گسترش یافته و HNL می دهد که Golub توصیف به عنوان یک "شریک" سازمان است. غیر انتفاعی نیز اجرا شده توسط گلوب و تونر مدیریت اهدای پیشرفت و فروش از HNL جمعی محصولات.

با HNL می دهد که سالمندان امید به ادامه جذب سرمایه و راه اندازی طرح های جدید از جمله همکاری با دیگر سازمان های غیر انتفاعی برای رسیدن به حتی بیشتر هاوایی تحت تاثیر COVID-19.

"بنابراین در حالی که HNL جمعی در حال حاضر شروع به کار بر روی ماموریت خود را از ارائه کمک های مالی به پرورش و مراقبت از خانواده های ما به سرعت متوجه شدم که تا چه حد از حمایت است که بسیاری از این خانواده ها نیاز است که بسیار بیشتر از به سادگی منابع مالی" گلوب گفت. "بنابراین گام بعدی برای HNL جمعی خواهد بود HNL دانشگاه."

HNL می دهد و همچنین راه اندازی HNL دانشگاه در 29 آوریل برای کمک به دانش آموزان به طور خاص به آموزش و پرورش منتقل شده است آنلاین.

بچه ها لپ تاپ و دسترسی به اینترنت کافی نیست; تونر و Golub شناسایی نقاط ضعف ذاتا غیر شخصی آنلاین آموزش و پرورش برای خانواده ها از آنجا که بسیاری از کودکان پرتاب شده است به نقش های جدید است که آنها را به دور از مدرسه. با خانواده مسئولیت و بار مالی آموزش و پرورش می تواند سقوط به فرعی.

HNL دانشگاه شرکای هر یک از شرکت های خانوادگی با یک استراتژیک انتخاب کالج-aged "کاپیتان تیم" به ارائه پشتیبانی رایگان و برنامه نویسی. تیم کاپیتان در نظر گرفته شده برای ارتباط با هر یک از خانواده شخصا به درک خود را از مسائل منحصر به فرد و رله خواهد شد چالش های به Golub و تونر در HNL می دهد. این سازمان پس از آن ایجاد یک برنامه ریزی بهترین راه برای کمک مالی و عاطفی.

کاپیتان تیم نیز وجود دارد به عنوان آموزشی انگیزه و کمک به دانش آموزان احساس سرمایه گذاری در کار خود با وجود اینکه در خانه.

HNL دانشگاه نیز امیدوار است به اصلی محتوای آموزشی با همکاری با معلمان و حرفه ای به اشتراک گذاشته شود هر دو آنلاین و در تلویزیون به عنوان یک مکمل به تحصیل سنتی.

گلوب گفت که بسیاری از کودکان در حال حاضر در حال انتظار برای شریک شدن در کلاس که آنها پیدا کردن خسته کننده و به جای صرف وقت خود را در رسانه های اجتماعی یا رسانه های دیگر است که "به سادگی هر نوع مولد ارزش است." به جای HNL دانشگاه با هدف ایجاد آموزنده و جذاب محتوای تصویری فعالیت ها و برنامه های مبتنی بر بازی با منافع در ذهن "که در آن بچه ها قادر خواهد بود به صرف وقت خود را عاقلانه و نه سقوط بی اراده پشت سر گذاشت."

HNL دانشگاه را منتشر کرده است محتوای نشده است اما در حال حاضر در روند به دست آوردن دسترسی به تلویزیون عمومی و ملاقات با PBS مدیران در این موضوع با توجه به Golub.

اگر چه خوب تنظیم برای هاوایی ارزش ها و نیازهای HNL می دهد و امیدوار است به عنوان یک الگو برای سایر نقاط جهان است.

"با سرمایه گذاری در این مدل و در این ایده و ساخت آن موفق" گلوب گفت: "شما — هر کس در آن است که می خواهد برای شرکت — در حال کمک به یک ملی و شاید حتی تلاش های بین المللی برای مردمی سازماندهی افراد جوان به اهرم منابع جامعه برای ارائه به کسانی که بیشترین نیاز."

تماس با Cybele ژانگ در cybelez 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن