چهار-تور عراق, افغانستان, قطر, دامپزشک, نامزد و کودک از دست دادن خانه در آتش سوزی

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 12 سال 2020برایان Perryman می ایستد در مقابل چه استفا

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

برایان Perryman می ایستد در مقابل چه استفاده می شود برای درب جلو خود در روز دوشنبه بعد از ظهر کمتر از یک هفته پس از خانه خود را به زمین سوخته بود در پنج مایل باتلاق آتش در میلتون.

او فقط خاموش گوشی خود را با شرکت های بیمه و امیدوار است او می تواند پول را به جای او همه چیز را از دست داده است. خود را نامزد Kahali سبز است که در کنار او ایستاده و با خود 10-ماه-پیر پسر Nyjah.

خود و خانواده خود را از دست داد تخت نوزاد خود را در مبلمان خود را در یخچال و فریزر — همه چیز. تنها چیزی که سمت چپ بر روی اموال خود را از قضا یک کوره. حتی پیر سبز Pontiac Grand Am که پارک شده بود در مقابل خانه ذوب شده است به ترد.

پنج مایل باتلاق آتش: شهرستان برآورد $1.9 میلیون نفر در آسیب سرنشینان جلو و عقب به عنوان آتش آرام پایین

اما آن چیزهایی است که نمی تواند جایگزین که او ناراحت است.

"من تا به حال بسیاری از خاطرات نظامی چیزهایی که من هرگز قادر به بازگشت می گوید:" Perryman بود که در نیروی هوایی ایالات متحده به مدت شش سال و در خدمت تورهای در عراق و افغانستان و قطر. او در حال حاضر با این نسخهها کار تخمگذار طبقه در فورت والتون بیچ است که آنچه که او انجام شده بود در مارس 6, زمانی که او تلفن کردم که خانه اش بود و در این مسیر از آتش است.

"ما از دست Nyjah گواهی تولد خود دست و پا و بچه بزرگ کتاب ما کنار هم قرار دادن" می گوید: سبز.

آتش بازی fallout: خانواده به خانه بازگشت به ویرانی

Perryman و خانواده اش در یکی از 14 خانواده هایی که خانه هایشان به طور کامل نابود شده در پنج مایل باتلاق آتش در میلتون که پیشی گرفت و بیش از 2.300 هکتار در اوج خود و تعطیل کردن بخشی از بزرگراه بین ایالتی 10 برای دو روز. آتش است در حال حاضر فقط یک کمی بیش از 2,100 هکتار بزرگ است و 75% موجود است و در حدود 75 آتش نشانان در حال حاضر به آن را به طور کامل.

به عنوان خدمه کار به نگه داشتن آتش در خلیج Perryman سبز و پسر جوان خود را شروع به انتخاب کنید تا قطعات چه مانده است. آنها ماندن با خانواده در فلوریدا تا زمانی که آنها می توانید یک مطلب دائمی وضعیت زندگی کار می کرد و Perryman است که هنوز کار تمام وقت است. سبز کامل زمان اقامت در خانه مادر به Nyjah.

سبز می گوید: او به تنهایی در خانه با کودک هنگامی که او تخلیه و peeked خارج برای دیدن یک دیوار سیاه و سفید و نارنجی دود در پایان از خیابان. او قادر به گرفتن یک سواری در خارج از محله با یک دوست که او نیز تخلیه.

"این ترسناک بود," او می گوید. "در یک نقطه من فکر می کردم با رفتن به به فقط و اجرا با او (Nyjah). من نمی دانم چه باید بکنید واقعا...."

بازیابی: با پنج مایل آتش باتلاق بیشتر موجود, بهبود, آغاز

مردم را به خارج از خانواده در Facebook و اهدا, لباس نوزاد, بالغ لباس و پول و لوازم کودک که Perryman می گوید او نمی تواند بیشتر خدا را شکر. او می گوید: او خوش شانس او در این منطقه با او باقی می ماند به عنوان آنها مرتب از آینده خود و هر کس احساسات هنوز خام و تاکید کرد از تروما از این وضعیت است.

او می گوید که او تا به حال شنیده در مورد آتش سوزی برای چند روز اما نمی در واقع انتظار آن تاثیر می گذارد ،

"این فقط دیوانه. ما مثل "من وجود دارد یک آتش سوزی جنگل در نزدیکی محل شما' و گفتم اوه آتش نشانی در حال رفتن به مراقبت از آن," او می گوید. "اما من حدس می زنم آب و هوا و باد فقط از نوع انداخت و آنها را به صورت یک حلقه."

سبز می گوید او فقط خوشحالم که او و پسر او قادر به فرار به سرعت و وجود دارد بدون از دست دادن زندگی است. او و Perryman و همچنین بقیه خانواده خود را در حال انجام بهترین خود را برای حفظ یک نگرش مثبت و نگاه در سمت روشن از چیزهایی که با وجود داشتن یک خانه برای رفتن به دیگر.

"من فقط می خواهم مردم را به یاد داشته باشید به همه چیز را برای اعطا," او می گوید. "آیا آن را نمی دانیم."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب