رک و پوست کنده صحبت کردن: سیاه و سفید زندگی مهم جنبش

رک و پوست کنده صحبت کردن است که با هدف گسترش گفتمان و بحث در موضوعات مهم فراتر از روزانه روزنامه و op-ed ارسال

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

رک و پوست کنده صحبت کردن است که با هدف گسترش گفتمان و بحث در موضوعات مهم فراتر از روزانه روزنامه و op-ed ارسالی. ما می خواهیم به شنیدن از اعضای استنفورد جامعه در مورد دیدگاه های خود را در حیاتی واقعیت های مقابله با ما.

سوال این هفته: در این لحظه چه چیزی شما نیاز به می گویند ؟

بیش از گذشته چند روز در این کشور شاهد تاریخی در سراسر کشور تظاهرات ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس و سیستمیک ظلم و ستم در ایالات متحده است.

استنفورد جامعه درگیر شده است با این اعتراضات و سیاه زندگی مهم جنبش متنوع و خلاق راه از حمایت علمی اقامت برای کسانی که تحت تاثیر وقایع کنونی عملا سازماندهی جمع آوری اعانه. رسانه های اجتماعی خوردها با پر تلاش از دانشجویان و گروه های دانشجویی به منظور بالا بردن وجوه ابراز همبستگی و آموزش یکی دیگر در مورد تظاهرات انگیزه برای آنها و سند چشم انداز برای یک ضد نژادپرستانه آینده. در ژوئن 5, دانش آموزان و اعضای جامعه جمع آوری شده در اصلی چهار به اعتراض ضد سیاه نژادپرستی. سراسر محوطه دانشگاه در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد پزشکی وابسته kneeled در تظاهرات ضد سیاه نژادپرستی و خشونت پلیس. اعضای جامعه نیز گرفته شده در تظاهرات در جوامع محلی.

چندین نفر از دانشجویان نوشته اند سرمقاله به صورت روزانه بیان تجربیات خود بازتاب و خواستار اقدام در این لحظه تاریخی. در سوال این هفته ما می خواهیم به شنیدن در مورد چگونه شما را درگیر با موضوع زندگی و جنبش و یا در حال حاضر یا در گذشته است. ما می خواهم به دانستن آنچه که شما در یادگیری است یا انجام می دهند و آنچه که در این هفته به معنای به شما.

ما می خواهیم به شنیدن بازتاب خود را. در این لحظه چه چیزی شما نیاز به می گویند ؟

ارسال پاسخ خود را از 250 کلمه یا کمتر در tinyurl.com/franklyspeaking257. اگر شما هر گونه سوال لطفا با ایمیل نظرات 'در' stanforddaily.com.

ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما.

— Vol 257 نظرات تیم

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.
به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب