رک و پوست کنده صحبت کردن: آنچه باید استنفورد را در مورد سقوط ؟

رک و پوست کنده صحبت کردن است که با هدف گسترش گفتمان و بحث در موضوعات مهم فراتر از روزانه کارکنان. ما می خواهیم

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

رک و پوست کنده صحبت کردن است که با هدف گسترش گفتمان و بحث در موضوعات مهم فراتر از روزانه کارکنان. ما می خواهیم به شنیدن از اعضای استنفورد جامعه در مورد خود را طول می کشد در مورد موضوعات بحث برانگیز و حیاتی واقعیت های مقابله با ما.

این هفته موضوع: آنچه باید در دانشگاه استنفورد در مورد سقوط سه ماهه?

در هفته گذشته شده است وجود دارد بحث های زیادی در مورد آنچه استنفورد طرح است که برای سقوط سه ماهه. دانشگاه هاروارد اعلام کرد که آن را قطعا خواهد بود باز در پاییز و یا آنلاین و یا در فرد ظرفیت. کشيش Persis Drell گفت: "مطلقا هیچ چیز را از روی میز" وقتی که می آید به دانشگاه استنفورد تصمیم در مورد سقوط و فراتر از آن. برخی از گزینه های بالقوه شامل به طور کامل آنلاین پاییز در غیر این صورت اصلاح سقوط سه ماهه و یا یک تاخیر برای سال تحصیلی است.

در اخیر ایمیل استنفورد اعلام کرد که آن را به تصمیم گیری در مورد سقوط در ماه ژوئن. شما چه فکر می کنید ؟ به عنوان در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل و یا عضو هیات علمی چه در حال نگرانی خود را در مورد برخی از گزینه های مورد بحث از جمله تاخیر در شروع سال تحصیلی و یا به طور کامل آنلاین سقوط ؟ شما چه امید استنفورد در نظر در هنگام ساخت این تصمیم ؟

در اینجا لینک دوباره: tinyurl.com/franklyspeaking257. اگر شما هر گونه سوال لطفا با ایمیل نظرات 'در' stanforddaily.com.

ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما.

— نظرات تیم با حجم 257



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب