'رایگان و امن و آسان': شهرستان سانتا کلارا می گوید COVID-19 تست در دسترس برای همه ساکنان

رهبران محلی اعلام کرد که رایگان COVID-19 تست در دسترس خواهد بود به تمام شهرستان سانتا کلارا ساکنان حتی کسانی ک

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

رهبران محلی اعلام کرد که رایگان COVID-19 تست در دسترس خواهد بود به تمام شهرستان سانتا کلارا ساکنان حتی کسانی که بدون علامت در مراکز تست واقع در County Fairgrounds و رفیق ورزشگاه در شرق سن خوزه. تست های ارائه شده توسط پروژه پایه یک همکاری بین ایالت کالیفرنیا و همانا.

"هر کسی که می خواهد یک آزمون می توانید اینجا تست در PAL / ورزشگاه: سن خوزه" گفت: شهردار سام Liccardo در یک کنفرانس مطبوعاتی. "شما لازم نیست بیمه سلامت, شما لازم نیست به پرداخت و شما لازم نیست که علائم. شما می توانید تست شده در اینجا."

"تست رایگان است و شما می توانید بدون علامت" گفت: سیندی چاوز رئیس جمهور از شهرستان سانتا کلارا هیئت ناظران. "ما می خواهیم مردم را به آزمایش این خیلی مهم است که شما انجام دهد."

این معلوم نیست که آیا یا چگونه پتانسیل برای افزایش تست می تواند بر برنامه ریزی برای استنفورد سقوط سه ماهه. استنفورد سخنگوی E. J. میراندا گفت: روزانه است که افزایش تست "یک گام مثبت رو به جلو" اما در نهایت این تصمیم بستگی به عوامل بسیاری است.

"ما در ادامه به بررسی طیف وسیعی از مسائل و گزینه های مربوط به سقوط سه ماهه و با توجه به عوامل متعددی در برنامه ریزی ما از جمله در دسترس بودن و قابل اعتماد COVID-19 آزمایش درمان های بالقوه و توانایی برای حفظ فاصله فیزیکی و دیگر اقدامات ایمنی" میراندا نوشت.

برای واجد شرایط ساکنان باید حداقل 18 سال سن و امضای COVID-19 سلامت عمومی فرم مجوز و آزمایشگاه رضایت. ساکنان که مایل به آزمایش می شود باید با پر کردن یک برنامه کاربردی آنلاین.

چاوز گفت که اگر ثبت نام آنلاین یک چالش مطرح ساکنان می توانند "تماس با هر یک از مقامات منتخب خود را' دفاتر" به منظور دریافت کمک در ثبت نام.

گسترش آزمایش بخشی از یک countywide هدف برای رسیدن به 4,000 آزمون در روز, با توجه به Liccardo. تست سایت می توانید مسئولیت رسیدگی به حدود 300 تست روزانه و "امید به مقیاس است."

چند رهبران اعتبار همانا برای تلاش های خود را برای تست. جان Propst رئیس COVID-19 تست عملیات همانا گفت که هدف آنها این است که برای افزایش تست در سطح ایالت.

"اوایل این تعامل نشان دهنده تعهد است که ما در همانا به اشتراک گذاری با رهبران ایستاده با من امروز و آن این است برای کمک به حمایت از سلامت عمومی خود را نیاز دارد و جامعه" Propst گفت.

شهرستان سانتا کلارا COVID-19 تست افسر مارتی Fenstersheib اشاره کرد که آزمایش "رایگان, سالم و آسان است."

"ما دیگر با استفاده از یک سواب می رود که به پشت گلو خود را; که به جای ناراحت کننده" Fenstersheib گفت. "ما در حال رفتن به با استفاده از یک سواب بینی و از آن خواهد شد خود اداره می شود."

چاوز افزود که رفیق ورزشگاه تست سایت اجازه خواهد داد که برای هر دو درایو از طریق و راه رفتن در خدمات و County Fairgrounds اجازه خواهد داد که برای درایو از طریق آزمایش. هر دو سایت فعالیت خواهد کرد از دوشنبه تا جمعه از 9 صبح تا 3 بعد از ظهر

محل PAL ورزشگاه تست سایت استراتژیک است. شرق سان خوزه دیده است تناسب تعداد مرگ و میر و موارد با توجه به Fenstersheib.

"در چند هفته گذشته 40 درصد از موارد ما شناسایی شد و در شرق سن خوزه" Fenstersheib گفت.

این اطلاعیه می آید روز پس از county اصلاح پناهگاه-در محل به منظور اجازه می دهد برخی از کسب و کار خرده فروشی برای از سرگیری عملیات و باز برای منظقه وانت در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. به عنوان بخشی از این تغییر فعالیت در فضای باز مانند رژه ماشین, هوای آزاد, موزه تاریخی و عموم در دسترس باغ را مجاز به بازگشایی شده است.

"همانطور که ما حرکت به سمت باز کردن بخش های بیشتر در هفته های آینده و ماه, ما می دانیم که بیشتر مردم خواهد شد و در مورد و خود را در معرض خطر آلوده شدن می رود تا" Fenstersheib گفت. "که ما انجام می دهیم که این طرح به انجام بسیاری از تست بنابراین ما گرفتن هر یک از این آتش که شعله ور."

اطلاعات بیشتر در دسترس است sccfreetest.org.

تماس با Ujwal Srivastava در ujwal 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن