از پارینه سنگی بار به 2020, خالکوبی, طولانی, رنگارنگ تاریخچه | جان Appleyard

جان Appleyard Pensacola تاریخچهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 26, 2020از اوایل به انسان حضور در زمین

توسط NEWSSALAM در 5 مرداد 1399

از اوایل به انسان حضور در زمین مرد و زن — در تقریبا در هر گوشه ای از این سیاره — زیاده روی در fads عادات منحصر به فرد عبارات که اکثر آنها تا به حال یک هدف هر چند گاهی اوقات چرا از آنچه انجام شده است دشوار است به درک. امروز در برابر یک چنین "انجام" تکرار بیان قدمت آن به دور افتاده ترین تمدن ها. از "هوس" شامل تو یک جايگزينی بر روی پوست در تقریبا در هر بخشی از بدن به عنوان یک طراحی یک کلمه و در برخی موارد یک قطعه فروشی هنر است که ممکن است پوشش بسیاری از اینچ مربع. در سال 2020, خالکوبی که دیده می شود در بسیاری از نقاط به عنوان یک زینت برای مردان و زنان است. برای هر کسی که علاقه مند به یک سوال است: چرا ؟

پاسخ به این بزرگی در تعداد و استفاده قدمت تاریخی به قبل از حضور کلمه نوشته شده در هر نقطه. باستان شناسان کشف کرده اند که نمونه تاریخ از پارینه سنگی بار دور برگشت فراتر از تاریخ سومری ها یا مصری ها هر چند اعضای هر دو از آن جوامع تبدیل شده بود به طوری درگیر است. تاریخی قدمت کمک کرده بود همراه به دلیل برخی از جوامع به معنای واقعی کلمه مومیایی بدن باقی می ماند و هوس آمده است و رفته از طریق تقریبا هر عصر و اینکه چرا و چگونه باید تغییر با زمان. خالکوبی بودند شاغل در قرن 15 خانه های سلطنتی به شناسایی یک فرد رتبه و یا موقعیت با جزئیات تغییر از نقش به نقش و البته خانه به خانه. نظامی در بسیاری از جوامع استفاده کرده اند, تا تو, به یاد داشته باشید یک سرباز رتبه و برخی را در ارتش مورد استفاده خاص و ساده به راحتی قابل مشاهده و تو, به یاد داشته باشید که یک مرد یا زن بود دستگیر شده است.

این Tanyard شد و بخش مهمی از پنساکولا اقتصاد

Pensacola آماده بود برای حمله احتمالی در طول جنگ مکزیک

برای قرن ها, mariners دوست داشتم خال کوبی, هر چند اغلب آنها انتخاب شده اند کوچک و درجه نمونه: ماهی یک لنگر یا یک قلب است. در بسیاری از نقاط جفت از دوستداران باید با استفاده از چنین نشانه گذاری توجه داشته باشید متقابل خود را وعده. و در طول زمان اخوت (و sororities بیش از حد) استفاده کرده اند طرح های خود را برای تشویق کاربران برای به دست آوردن خالکوبی به عنوان یک نشانه ای از بی تعهد.

مکان منشاء خالکوبی شده است و امروز تقریبا جهانی است. خالکوبی شده است یک اولویت در بسیاری از کشورها و در بسیاری از دوردست سایت. نام بسیار است گفت: به سرچشمه گرفته و در جنوب دریاها که در آن در سوماترا کلمه بود tattu. استفاده از خالکوبی برای قرن چهارم انجام با سوزن نیاز به گیرنده به انجام قابل توجهی درد و پردازنده تا به حال به مهارت های خود را با سوزن است. اما ما درک می کنیم که این روند در حال حاضر قرار داده شده است را به یک ماشین مانند نرم افزار از این رو با توجه به بیشتر سخاوتمندانه سرمایه گذاری.

یکی دیگر از نقطه جزئی: شواهدی وجود دارد که برخی از مردم هنگامی که خالکوبی, تصمیم می گیرید که آنها باید اشتباه کنید و سعی کنید به این هنر برداشته شود. کسانی که تلاش بیش از حد دیده می شود و به خوبی درک شده است. یک مثال: برخی از 200 سال پیش انگلیسی ها نیروی دریایی کشتی جورج من در وظیفه در دور عرصه و وجود برخی از مشکلات در ساحل که در آن ملوانان نمی شد به درستی به رسمیت شناخته شده توسط مقامات محلی است. کاپیتان خود را از طرفداران خالکوبی بنابراین دستور داد که تمام خدمه یک مارک خاص, نمایندگی که یک کشتی قرار داده شده بر روی ساعد. شناسایی می کرد و نیروی دریایی بریتانیا, تاریخ می گوید که کشتی های دیگر با مشکلات مشابه نیز یافت تاتو عملی است.

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب