مجالس ترحیم در جهانی همه گیر

تصور کنید در یک مراسم تشییع جنازه در جهانی همه گیر: خانواده ها باید از نشستن در ردیف جدا از هم در خوشه های پرا

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

تصور کنید در یک مراسم تشییع جنازه در جهانی همه گیر: خانواده ها باید از نشستن در ردیف جدا از هم در خوشه های پراکنده به پشت اتاق. فقط فوری اعضای خانواده مجاز به رویکرد بدن. مشاجرات اما جدا از چشم گريان همه چهره های پنهان با ماسک. مرگ و درد و رنج را می توان در هر جهت اما در آن لحظه آن را در نقطه اوج است که در ضخامت های هوا و سنگینی قلب است.

به تازگی خانواده با حضور در چنین مراسم تشییع جنازه. یک دوست خانوادگی مادر مرده بود پس از یک نبرد طولانی علیه نادر سرعت رشد سرطان است.

این بود یک روز ابری از آسمان درخشان خاکستری و هوا مرطوب اما سرد میان اخیر تگزاس گرما. آسمان و اتاق همسان سفید لباس بسیاری از را انتخاب کرده بود برای پوشیدن در همراهی با هندو مراسم تشییع جنازه سفارشی. مرگ غم انگیز یک زن نسبتا جوان, مادر وجود دارد و ما نامیده می شدند برای جمع آوری در راه های غیر معمول ترین. من تا به حال انتظار می رود آن را به صورت حقیقی.

اما در اتاق من دیدم درد در چهره دوست و من متوجه شدم که راه ما جمع شده بودند مهم نبود. همه گیر فروکش کرده بود مثل یک حافظه; مهم نیست که چگونه دور از هم ما نشسته یا این که ما با پوشیدن ماسک. مهم نیست که چه آب و هوا مانند بود که آیا کسی لعنتی موسیقی خود را از طریق باز کردن پنجره اتومبیل به عنوان آنها به سرعت توسط چه کسی خرابکاری اتصال لپ تاپ به پروژکتور. حضور تبدیل شده بود یک نبود. و این بود که.

البته مردم زندگی می کنند — می شود آن را در روح و روان در خاطرات ما و در زندگی بعدی. اما زمانی که یک دوست می میرد و ما به طور ناگهانی به سمت چپ بدون آرام بخش حکمت دست ماهرانه ای استفاده می شود که به ما ناهار و گرم دامان ما استفاده می شود به دروغ در. که در تشییع جنازه من نمی تواند به طور کامل درک که نبود. هر چند مرگ وزن در جامعه من تا به حال افتخار رانندگی پس از هولوکاست از بازگشت به حضور در زندگی خود من است. من در غم و اندوه اما نمی تواند کاملا درک نبود — من فکر نمی کنم من به طور کامل خودم را امتحان کنید. شاید به همین دلیل مهم نیست که تا چه حد جلوتر از ما از آن آینده ما هرگز آماده زمانی که آن می رسد.

اخیر تجزیه و تحلیل نشان داد که با شروع اجتماعی فاصله یک هفته زودتر در ماه مارس می تواند مانع 36,000 مرگ و میر. در حال حاضر در عجله برای بازگشایی, ترس از عفونت به نظر می رسد dissipating در بسیاری از کشورهای. در حالی که چند قدرت اجرایی برای پیاده سازی بهداشت عمومی اقدامات هیچ کس معاف از مرگ و میر. من هیچ تجربه خاص در اطراف مرگ یا از دست دادن نه من هر گونه توانایی ویژه ای برای بیان آن است. در عین حال پیشنهاد من این تماس به حداقل سعی کنید حتی اگر ما هرگز می تواند به بسته بندی کردن سر ما در اطراف است که همیشه در بلندی نبود که ما رفتار خودمان را در جهانی همه گیر. زندگی با خیال راحت و دست کم نگیرید تلفات و مرگ, به ویژه هنگامی که آن را بسیار قابل پیشگیری است. و نگه داشتن شما عزیزان.

شاید این احساسات به تازگی محصور شده توسط پدربزرگ پدری من که در زندگی است با ما برای چند سال. در حال حاضر 98 سال و قوی او احترام بسیاری از مردم در زندگی خود را. زمانی که من در صحبت کردن به او یک شب او به طور ناگهانی مرا در آغوش گرفت و تکیه پایین فشار دادن سر خود را در مقابل قفسه سینه. "چه چیزی اشتباه است؟" من از او پرسیدم در گجراتی. "خوب," او گفت:. او سرش را بلند کرد و اشک در چشمان او. "در این سن شما دیدن چیزهایی در رنگ های مختلف."

تماس با Vivek Tanna در vtanna 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن