پیشبرد این مورد برای S/NC و یا بازتعریف استنفورد تجربه

با پایان سال تحصیلی چند هفته پشت سر ما من شروع به تفکر در طبیعت در طول این سه ماهه و قابل توجه تلاش های مطرح ش

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

با پایان سال تحصیلی چند هفته پشت سر ما من شروع به تفکر در طبیعت در طول این سه ماهه و قابل توجه تلاش های مطرح شده توسط دانش آموز بدن برای تنظیم به یک محیط یادگیری در میان این همه گیر. زوم جلسات تبدیل به امری عادی در زندگی من فریم جوهر که در اطراف من طرح من هفته و همان را می توان گفت: در مورد واقعیت همه ما در مورد پل فیزیکی ما فاصله با شگفتی های عصر دیجیتال: Facetime ضروری است, مجازی, جشن تولد جدید و استاندارد "unmuting" خود را به صحبت می کنند تبدیل شده است همیشگی.

علاوه بر این, بسیاری از ما خودمان را پیدا کنید نیاز به دقت مدیریت ما مکان تازه کشف شده در خانواده ما و ما موقعیت های جدید زندگی و یا حتی تنظیم مجدد به زمان استنفورد. صرف نظر از جایی که شما هستند در حال حاضر وجود دارد یک جنبه جدید به زندگی ما است که ما موظف به تعادل با ما کلاس های تابستانی طرح سرخوردگی و حفظ ما روابط مختلف با کسانی که در دانشگاه استنفورد. همه ما در حال تقسیم بین استنفورد و آنچه که ما در حال حاضر تماس "صفحه اصلی" و همه ما فرض مسئولیت تنها برای متعادل که بار.

در نور این دانشگاه تصمیم درست زمانی که این تصمیم به برقرار کردن یک S/NC سیستم درجه بندی برای دانش آموزان در این بهار و این دانشگاه معلوم نیست در چه کلاس را نگاه خواهم برای سقوط سه ماهه ما ممکن است یک وضعیت مشابه زمانی که کلاس های رزومه کاری در ماه سپتامبر.

قبل از سه ماهه شروع توماس Slabon استدلال کرد که یک S/NC سه ماهه ارائه یک فرصت منحصر به فرد. به عنوان بسیاری از متفکران مشهور آن را از یک دانشگاه آموزش و پرورش قرار است برای تشویق دانش آموز به ارتکاب به یک پالایش از خود. اما ما طرز فکر فعلی تمایل به مفهوم دانشگاه تجربه به عنوان صرفا یک معنی به پایان است. به عبارت ساده اگر من می خواهم خاصی معدل برای فارغ التحصیل مدرسه من انجام خواهد داد آنچه باید لازم برای به دست آوردن که علامت و بدون پرسیدن سوال: چرا من در حال حاضر این می خواهید ؟ در قطعه خود را آقای Slabon نشان می دهد که فرهنگ کنونی ما در دانشگاه استنفورد از دست رفته است یک عنصر از کاندید خود بازتاب و ضروری و پایه در حال حاضر.

من موافق با Slabon اصلی نتيجه گيری: با تصویب S/NC این سه ماهه فرصت را به آزمایش با لیبرال نگرش به آموزش و پرورش و به چالش کشیدن خودمان را با کلاس ها و ایده هایی که در شرایط عادی ما خواهد بود بیش از حد محدود شده به دنبال.

اما من می خواهم بیشتر به استدلال می کنند که یک S/NC سیستم درجه بندی نه تنها کمک می کند تا ساختار ایده آل تر آموزشی فرهنگ بلکه تشویق می کند یک محیط کار سالم. این ترویج ما رفاه با تمرکز طرز فکر ما را در جوهر از آنچه کالج قرار است: رشد شخصی و خود-پالایش. من احساس می کنم که دانشگاه استنفورد علمی محیط زیست اغلب مشرف این ارزش ها است.

یاد خاطرات خود را از اعتراف آخر هفته, سازمان خدمات ملی و جنبه های دیگر خود را معرفی دانشگاه استنفورد و من از شما به یاد داشته باشید آنچه به ما گفته شد در مورد زندگی در دانشگاه استنفورد. "استنفورد اردک" در آن بود گفت: "یک کاریکاتور از هر استنفورد ، آرام و خنک و آرام در سطح, اما, ضرب و شتم بی وقفه برای شناور ماندن در زیر آب است." در آن زمان ما فروخته شد که این ایده به عنوان اگر آن را به "گیلاس در بالا" در غیر این صورت فرصت فوق العاده — که ما به نسل بعدی رهبران و کارآفرینان و نوآوران و هنرمندان مسلم است که ما unremittingly خودمان را اختصاص به آموزش و پرورش ما. به ما گفته شد که ما در دانشگاه استنفورد محدود است تنها توسط ما خوشنودی در تلاش های ما به "ترین" های زمان ما, اینجا, به بهانه که ارزش حضور در دانشگاه استنفورد است و محدود به فرصت های شما به دست آوردن از طریق ارتباط خود را با دانشگاه استنفورد "با نام تجاری."

دو سال بعد سرخوردگی حل و فصل به عنوان من شاهد سلامت روانی بحران مدیریت توسط یک دولت که به طور مداوم قرار می دهد خود را "با نام تجاری" جلوتر از سلامت دانش آموزان خود را. به من منعکس من زمان تا کنون در دانشگاه استنفورد ایده fronting خونسردی در حالی که در داخل شما مبارزه خشمگین در برابر ورطه شک نارضایتی و ناامنی ترسانده است. چرا دانشگاه ما فرهنگ پذیرش این به عنوان یک استاندارد چه استنفورد دانشجو باید باشد ؟ چه ارزش ها ایستاده بود به دست آورد با شرکت در یک سیستم است که نیروهای ما را به کمك ما مبارزه کنید ؟ مبارزه ما باید شنیده پذیرفته و assuaged. استنفورد اردک و نه ضرب و شتم در برابر جریان قوی در تلاش برای شناور باقی می ماند چرا که آن را می خواهد به آن را ندارد تا به خاطر آن است که مجبور به این تشنج شخصی تعیین بدون شک پیامدهای برای شخصی ما خوب بودن.

مشکلات روحی و روانی شایع در دانشگاه استنفورد منبع که غیر قابل انکار است مرتبط مهلک ماهیت علمی محیط زیست دانشگاه. هیچ مقدار از منابع اضافی برای مبارزه دانش آموزان سرمایه گذاری برای سلامت روان برنامه ها و یا کمپینهای حمایتی تغییر خواهد کرد این واقعیت است که دانشگاه استنفورد خود را به علت مسائل سیستمیک است که نفوذ پردیس جوامع در حال حاضر و ادامه خواهد داد به انجام این کار در آینده.

اصلاح ما سیستم درجه بندی است که یک گام ضروری برای ارائه یک سالمتر محل برای همه ما است. S/NC باید یک بازی خیلی بیشتر انتگرال نقش در استنفورد تجربه — نه تنها آن را به ما را تشویق به درک مفهومی هدف از آموزش عالی است اما این به ما اجازه می دهد آزادی برای بهتر مد تجربه ما در چنین راهی برای ترویج ما خوب بودن و حس از هدف است.

وجود دارد بسیاری از راه های که در آن این می توان متوجه شد: برای یکی از دانشگاه استنفورد می تواند اجازه می دهد S/NC دوره به تعداد برای هر اصلی, بالا بردن S/NC واحد محدود و پیاده سازی ترکیبی سال تحصیلی که نوسان بین S/NC چهارم و "درجه بندی" چهارم. برای مثال یک نمونه سال تحت این برنامه شروع می شود با یک سقوط سه ماهه به طور کامل S/NC انتقال به سه ماهه زمستان با یک سنتی نامه درجه بندی سیستم نتیجه گیری با یک S/NC بهار سه ماهه و سپس شروع دوباره در پاییز با نامه نمرات. یکی دیگر از گزینه های جالب را می توانید ساختار آن از دانشگاه ییل قانون و MIT در مقطع کارشناسی, تجربه, که در آن دانش آموز سال اول مدرج هستند به طور کامل S/NC. این اجازه می دهد تا دانش آموزان بیشتر تدریجی ورود به تحصيلی محیط های یادگیری فراهم می کند و گسترده تر حاشیه خطا در هنگام ساخت مهم سال اول تصمیم گیری است که تعریف علمی خود را تجربه. در عین حال یک مثال دیگر می توان از براون درجه بندی سیستم است که اجازه می دهد تا دانش آموزان به "opt-out" سنتی نامه نمرات به طور کامل. استدلال به این برمیگردد به Slabon اصلی نقطه مورد فلسفه آموزش عالی و آموزش: پرورش نظم و انضباط و گسترش ذهن و روح است.

من واقعا لذت می برد آزمایش ما با S/NC تا کنون. این شده است یک چهارم است که در آن من احساس راحت به خودم تست در بسیاری از جنبه های مختلف داخل و خارج از کلاس و در بخش های بزرگ به دلیل انعطاف پذیری مجاز توسط S/NC سیستم درجه بندی است. من در زمان دشوار کلاس بر اساس منافع خالص برای یک بار من احساس حجم کار قابل کنترل بود و من حتی برای لذت بردن از خواندن. همه در همه این سه ماهه بوده و تجربه چشم باز با توجه به پتانسیل های این دانشگاه برای ارائه به دانش آموزان خود را واقعا تجربه تعریف. استنفورد ظرفیت برای تغییر است بی پایان و فوق العاده هیجان انگیز است.

به عنوان آزمایش ما با زوم S/NC چهارم و آموزش از راه دور حرکت رو به جلو بیایید شروع به فکر می کنم در مورد آنچه که ما می توانیم نتیجه گیری از تجربه ما. استنفورد فرهنگ همواره این موضوع مخالفت و نارضایتی و حدس و گمان اما پیش از این هرگز ما افتخار بزرگی است به اندازه کافی به این فرصت را به آزمایش با چیزی کاملا جدید و به طور بالقوه زندگی-تعریف. بیایید دست گرفتن این فرصت را به خانه ما یک جای بهتر.

تماس با کول شوید-DeSa در coledd1 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن